Julefreden sænker sig
Fra : Hr Schaarup

Dato : 07-12-05 15:40

Hej

Jeg har her i den forgangne uge hørt om en ny film der er på vej til
biograferne i DK.
Den handler om en virkelig smuk begivenhed der fandt sted under
skyttegravskrigene i første verdenskrig.
Er der nogen der har en idé om hvad det er for en film jeg snakker om. For
det lød virkelig til at være en film der var værd at kigge lidt nærmere på

Hilsen

Schaarup

Fra : Rene Schnoor

Dato : 07-12-05 17:28

Mon ikke det er den her:

Joyeux Noël

http://www.imdb.com/title/tt0424205/

René

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 07-12-05 18:20

Scripsit Rene Schnoor:

> Mon ikke det er den her:
>
> Joyeux Noël
>
> http://www.imdb.com/title/tt0424205/

Jo - på de danske filmplakater kommer den til at gå under navnet "En
dag uden krig"

Lars Erik Bryld

Fra : Hr Schaarup

Dato : 07-12-05 20:24

lige netop!!!

mange tak for svaret

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 12-12-05 17:55

> Joyeux Noël
> http://www.imdb.com/title/tt0424205/

Filmen indledes i øvrigt med tre skolebørns stærkt nationalistiske
sange - en fra hvert land. Disse sange ser ikke ud til at være fundet
ind på det udsendte soundtrack, men hvis nogen kender til dem, ville
jeg gerne vide mere om dem. Især den franske om tabet af Alsace.

Lars Erik Bryld