USB med fingeraftryk og krypteret indhold
Fra : Frank Nørvig

Dato : 07-12-05 15:25

Hejsa,

Jeg leder efter en USB-key med fingeraftrykslæser som kan bruges til
login på PC'ere, såvel som til at give adgang til indhold på key'en.
Indholdet skal naturligvis være krypteret.

Jeg har kig på Sony's FIU-810 Puppy, som 100% lever op til kravet, men
kan ikke finde en dansk forhandler:
http://www.pcmall.com/pcmall/shop/detail~dpno~441557.asp

Jeg ved Sony har lavet flere andre, bla. Micro Vault USM-256FP, men det
ser ud til at storage og fingeraftrykslæser er to seperate ting som
virker hver for sig.

Nogen gode forslag, eller evt. link til dansk forhandler af FIU-810'eren?

Mvh Frank
http://frank.noervig.dk

Fra : Holst

Dato : 07-12-05 15:37

Frank Nørvig wrote:

> Jeg har kig på Sony's FIU-810 Puppy, som 100% lever op til kravet, men
> kan ikke finde en dansk forhandler:

Har du prøvet at spørge Sony?

Fra : Frank Nørvig

Dato : 07-12-05 15:52

Holst wrote:
> Har du prøvet at spørge Sony?

Nej, jeg ville hellere høre fra en der havde erfaring med sådan en dims,
fremfor at høre på en sælger der alligevel ikke kender teknikken bag det
de sælger.

Jeg har søgt på kelkoo, edbpriser osv uden held. Og søger jeg efter
"Sony FIU-810" på google (under danske sider og sider på dansk) så får
jeg ingen resultater.

Mvh Frank
http://frank.noervig.dk

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 07-12-05 16:31

Frank Nørvig wrote:
> Jeg har kig på Sony's FIU-810 Puppy, som 100% lever op til kravet, men
> kan ikke finde en dansk forhandler:
> http://www.pcmall.com/pcmall/shop/detail~dpno~441557.asp

Jeg ville kikke efter en safeword forhandler.

Fx http://www.peterspeters.com/

http://bssc.sel.sony.com/Professional/puppy/howtobuy.html nævnes
Tech Data og Ingram Micro som distributør, dem bør der være en
bunke forhandler til i Danmark, om de har viden om produktet
tvivler jeg på.

Spørg dem evt. om de kan henvise til en kompetent forhandler.