Need for speed Underground 2
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 07-12-05 14:07

Hejsa

Jeg tænkte på om man kan gemme sin profil på en diskette eller fylder
det for meget.
Og hvor på harddisken er det egentlig at disse filer bliver gemt.

Mvh
Karsten

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 07-12-05 15:29

Hej!

> Jeg tænkte på om man kan gemme sin profil på en diskette eller fylder
> det for meget.
> Og hvor på harddisken er det egentlig at disse filer bliver gemt.

Tror den ligger her: (forudsat at du køre en dansk windows XP
installeret på C-drevet).

C:\Documents and Settings\BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Application
Data\NFS Underground 2

Bemærk at du skal have aktiveret visning af skjulte filer for at du kan
finde frem til den korrekte folder.
Er ikke 100% at det er den korrekte fil og om det er den eneste fil som
man skal kopiere... men i såfald fylder filen ikke ret meget!

Mvh
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 07-12-05 16:34