Fucking Jacuzzi Job.
Fra : torben

Dato : 07-12-05 13:52

Hej

Jeg har et 'Enemy Killed' = 0, Hitman 2 Silent Assassin Professionel
level, flip.

Har opnået det indtil nu op til denne mission.

Men den fucking Jacuzzi Job. Kan jeg ikke kapere.

Hovedsageligt fordi man ikke kan se hvor den mest betydende vagt er henne
når jeg har snigmyrdet tvillingen med fibre wire/combat kniv. Altså vidste
jeg det kunne jeg bare smutte afsted inden pigerne opdager han er
eksekveret.

Men har nogen gjort det?

-
Torben

Fra : torben

Dato : 08-12-05 16:48

Hej.

Lige en tilbagemeldning fra mig igen.
Har kaperet Jacuzzi Job.
Med Nuller ud for dem alle sammen.
Men The Death Of Hannelore er en anden boldgade. 'Enemy Killed' = 0 Er
umulig -tror jeg.

Fra : Casper Bang

Dato : 08-12-05 19:37

> Men The Death Of Hannelore er en anden boldgade. 'Enemy Killed' = 0 Er
> umulig -tror jeg.

tjaa, det er i hvert fald ikke nemt når man skal starte med at gætte sig
frem til hvilket spil du ævler om...

Fra : Anders

Dato : 08-12-05 22:10

Casper Bang wrote:
> tjaa, det er i hvert fald ikke nemt når man skal starte med at gætte sig
> frem til hvilket spil du ævler om...

Hvis du nu læste mandens første indlæg, ville du vide, at det drejer sig
om Hitman 2 - Silent Assasin. Og desuden ved man hvad spil det er, hvis
man har spillet det, når man hører banernes navne.

Jeg menes ikke, at jeg kom igennem Death of ... banen uden drab. Jeg
blev vidst nød til at dræbe en enkelt vagt eller to.

Anders

Fra : torben

Dato : 08-12-05 22:28

"Anders" <nospam@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg menes ikke, at jeg kom igennem Death of ... banen uden drab. Jeg blev
> vidst nød til at dræbe en enkelt vagt eller to.
>
> Anders

Så kør igennem det igen og prøv mere ihærdigt. Men jeg siger ikke noget!
Det kan være at drab er nødvendigt, det kan også være at det ikke er
nødvendigt i Death of ... banen .
-
Torben

Fra : torben

Dato : 08-12-05 22:22

Hej.
Endelig et svar. Suresen!
Men jeg har løst det uden enemy killed. Dog med nogle få som spillet kræver
at man skal eksekvere. Skide ærgeligt . Not clean!
Det var ment til dem der kender det.
Men det står der, du har bare ikke fået øje på det. Lige som man også nogle
gange forbi ser noget vigtigt i Hitman 2 Silent Assassin.
Det sker!
Shit happens!
Og det dér f word... Det gør jeg godt igen ved at sige undskyld. Glemte at
det faktisk slet ikke lyder så godt.
Shit.. .nu skrev jeg s word'et.
-
Torben