Gun Walkthrough ?
Fra : Kim

Dato : 07-12-05 09:00

Jeg har fundet en masse men ikke et svar.
Jeg er nået til efter banen Hollister's Fort
hvor jeg ene mand skal kæmpe mod Hollister
men den er fanme svær den bane. Selv med
quick draw er det svært at ramme hans hoved
eller våben. Har prøvet dette, men er ikke lykkedes
endnu. Nogen der kan hjælpe med forslag ?

"He'll tell you Hollister escaped.
Soon after that, he'll get killed by the man himself.
Time to finish this.
He'll throw dynamite at you, and when he throws dynamite...
he can't shoot. Find him, and put some shots to his head.
He'll hide behind a rock, and put dynamite all over himself.
Find him, and run away when he comes towards you.
He'll explode, and you'll get Ned's rifle. "

Mvh Kim

Fra : Frost

Dato : 07-12-05 18:28

"Kim" <no.way@dude.dk> wrote in message
> [...]
> Find him, and run away when he comes towards you.
> He'll explode, and you'll get Ned's rifle. "

Nu har jeg selv spillet til Xbox, men jeg husker ikke at Hollister var
specielt svær. Jeg blev i hvert fald bare ved med at skyde i hans generelle
retning med riffel og håndpistoler, og så var den potte ude...

--
Frost