Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened
Fra : Bo Warming

Dato : 07-12-05 08:09

Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?

Hvis ikke Islam ejer vort retsvæsen allerede, så ja.
Byretten dømte ham for grundløst at kalde mig nazist,
Han ankede sit byrets-nederlag , og under vidneansvar løj han i
Landsretten i fredags uden forbehold, at jeg ved et
Europ(ØMU)-debatmøde i 2000 havde båret synligt hagekors.
TV dækkede mødet, og selvom de udsendte klip af mig den dag ikke viser
mig i fuld figur fra alle sider, så er det indlysende for enhver
dansker, at havde jeg båret hagekors, havde medierne ikke forbigået en
så Glistrup-skadelig sensation
Det nærmeste jeg nogensinde har været at bære hagekors er at læse
bøger, der havde sådan illustration.

Jeg har i Forum 2001 under bogmesse båret synligt stort Z og det førte
til at man udviste mig, og fire at stedets arbejdsmænd bar mig ud af
Forum. Den historie ville ingen medier bringe, men den er rygtedes, og
en fjer blir til fem høns - men det undskylder ikke den til danske
forhold ufuldstændigt uskolede SF-MF, som nu bør få den vante dom for
mened, tre måneders ubetinget, og altså miste al værdighed, immunitet
og MF-job.

MEd venlig hilsen Bo Warming, cand.scient. Bjelkes Alle 46, 2200 N,
35861000

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-05 10:30

> Hvis ikke Islam ejer vort retsvæsen allerede, så ja.

ja suk.. det går stærkt nu :o/

Mvh
Morten **som ikke er racist, men gerne vil ha et demokratisk samfund**

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 07-12-05 17:26

Bo Warming wrote:
> Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?
-snip-

Spørg din advokat.

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : per christoffersen

Dato : 08-12-05 16:47

> Kan jeg få KamalQureshi dømt for mened?

Nej du kan ikke selv føre en sag til doms, men hvis du mener at der er
begået noget strafbart, kan du indgive politianmeldelse.
Anklagemynidigheden kan herefter føre en sag, hvis de mener den er
berettiget.

For at forholdet skal være strafbart, skal der enten være forsæt til at
afgive falsk forklaring, eller grov uagtsomhed ved afgivelsen.

Det er således ikke nok, at vidneforklaringen i sig selv evt. er objektivt
forkert, - den slags sker nemlig tit.

/Per

Fra : Kell Petersen

Dato : 20-12-05 22:43

Ja ,, Det kan være svært at få folk dømt for en forbrydelse..

Tag nu - 2.verdenkrig, en gal mands værk sagde alle , men i dag, står
folk/politikkerne i kø for at genopføre det 3. rige.

Havde man nogen i Danmark dengang som støttede ideen , var de
Landsforrædere.
I dag giver man rask væk asyl til dem fra andre lande..

Militær nægtere for pilitisk asyl. mm.

Så at prøve at fo ham dømt for mened ,, er nok håbløst.
Da han ville påberåbe "sig forfulgt af ærlige danskere..."

Og så giver man ham sikkert positiv særbehandling og gør ham til højesterets
dommer

Hehe
Sorry , dette er ikke seriøst
Men sådan hænger tingene efterhånden sammen set lidt 4kantet