Quake 4
Fra : Børge Laursen

Dato : 07-12-05 00:38

Jeg har købt Quake 4. Har lidt svært ved at få det til at fungere. Den
medfølgende "manual" er ikke særlig fyldig. Der står detaljeret om,
hvordan man
bevæger sig rundt i spillet, ligesom de forskellige våben er beskrevet.
Men
hvordan åbnes f.eks. dørene, der er "røde" ? Det kan jeg ikke se nogen
steder.
Kan man på nettet finde en fyldigere manual, man kan udprinte ? Hvor kan
man
ellers finde hjælp til spillet ?

Mvh Børge

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 07-12-05 01:24

"Børge Laursen" <bk_laursen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> steder.
> Kan man på nettet finde en fyldigere manual, man kan udprinte ? Hvor kan

Goggle er din ven... walkthrough + quake4... men mon ikke du skal finde
nogle nøgler først

/Ole

Fra : Sune Storgaard

Dato : 07-12-05 02:53

> [...]
> steder.
> Kan man på nettet finde en fyldigere manual, man kan udprinte ? Hvor kan

Der findes som foreslået nogle walkthru's, men det er ikke noget du skal
bruge med mindre du virkelig sidder fast et bestemt sted.

Hvis du trykker på tabulator, så står der hvad dit næste "objective" er,
altså hvad du skal gøre. Der er et lille billede af det så det er nemt at
finde.

Fra : Børge Laursen

Dato : 08-12-05 07:35

Børge Laursen wrote:

> Kan man på nettet finde en fyldigere manual, man kan udprinte
> ? Hvor kan man
> ellers finde hjælp til spillet ?

Tak for hjælpen. Det var lige, hvad jeg manglede.

Mvh Børge