Eve online buddy key
Fra : SonofonoS

Dato : 06-12-05 20:03

Hej NG

Der skulle vel ikke være en venlig sjæl der vil give mig en buddy key, så
jeg kan prøve Eve Online? Jeg har vidst prøvet en trial af det for flere
måneder siden, men er nu kørt lidt død i WoW, så jeg mangler noget andet at
give mig til.

Håber nogen vil hjælpe.

SonofonoS

Fra : SonofonoS

Dato : 06-12-05 21:03

SonofonoS <sonofonos@hotmail.com> wrote in

> [...]
> så jeg kan prøve Eve Online? Jeg har vidst prøvet en trial af det for
> flere måneder siden, men er nu kørt lidt død i WoW, så jeg mangler

Nevermind - har fundet en trial et andet sted...

SonofonoS

Fra : Brian Lund

Dato : 07-12-05 02:49

> [...]
> jeg kan prøve Eve Online? Jeg har vidst prøvet en trial af det for flere
> måneder siden, men er nu kørt lidt død i WoW, så jeg mangler noget andet

Ja du skal ikke bruge nogen key ;D - www.google.com eve-trial

En af de første links:
http://hosted.warcry.com/eve_trial_pass/claim.phtml

(Så kan andre også prøve det, for det er godt ;))

Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 07-12-05 11:56

> [...]
> jeg kan prøve Eve Online? Jeg har vidst prøvet en trial af det for flere
> måneder siden, men er nu kørt lidt død i WoW, så jeg mangler noget andet

Btw. hvis du mangler nogen at spille med så kan du smide dit ingame nick,
mit er GeronimoDK, så kan vi jo spille lidt sammen hvis det skulle være, har
startet et corp med nogle andre newbies, vi har alle kun spillet en måneds
tid..!

Brian