Trailer til X-men 3
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-12-05 17:23

http://www.apple.com/trailers/fox/x3/

Jeg må indrømme, at jeg er lidt spændt.

Phew... Er glad for at Archangel ikke var en kvinde som rygtet sagde.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 06-12-05 22:34

On Tue, 6 Dec 2005 17:22:35 +0100, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

>http://www.apple.com/trailers/fox/x3/
>
>Jeg må indrømme, at jeg er lidt spændt.

Ser meget, meget lovende ud. Jeg glæder mig.

--
mvh Niels Søndergaard

"Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."
Hemingway

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 07-12-05 18:14

> [...]
>

> --
> mvh Niels Søndergaard

> Ser meget, meget lovende ud. Jeg glæder mig.

Det må bare være svært at få smidt så meget ind i en film uden det skaber
konsekvenser.
Hele Dark Phoenix-temaet er åbenbart med+kampen mellem gode og onde mutanter
(Vinnie Jones spiller Juggernaut ) og the Sentinels' trussel mod
mutanterne. Hvis den kære Brett Ratner kan præstere alt dette i en over
middel film, tager jeg hatten.

(ups kom vist til at fumle med afsendingen dér)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-12-05 21:44

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> writes:

> Det må bare være svært at få smidt så meget ind i en film uden det skaber
> konsekvenser.

Ja. Det er som de Batman-film, hvor man i stedet for en historie bare
blev ved med at introducerenye helte og skurke.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Jeg sagde ikke, at han var et røvhul. Jeg
The RockBear. ((^)) sagde, at jeg synes, han er et røvhul, og

Fra : John Hinge

Dato : 07-12-05 11:07

On 06 dec 2005 Sren Kjeldsen was heard to say:

> http://www.apple.com/trailers/fox/x3/
>
> Jeg må indrømme, at jeg er lidt spændt.
>
> Phew... Er glad for at Archangel ikke var en kvinde som rygtet
> sagde.

Ud fra det visuelle så er det nu kun Angel, og ikke Archangel
versionen..
Arhcangel er skaldet, blå, har metalvinger (senere får han vist
fjervinger igen, men ved ikke om han holder op med at være blå..
Og så kærester han med hende den rare Englænder der først er en
bekymret telepat/kinetiker som så blir kidnappet, hjernevasket
og let plastikopereret af en gal ninjaklan så hun nu er en super
flot asiat i småt kostume og sej adfærd.. Når man skriver det ned
så er det nogengange sært man har gidet læse det i så mange år..)

Men ja, det ser forsigtigt lovende ud. Selv Beasts makeup er faktisk
efter omstændighederne lovende..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Holst

Dato : 07-12-05 11:54

John Hinge wrote:

> [...]
> flot asiat i småt kostume og sej adfærd.. Når man skriver det ned
> så er det nogengange sært man har gidet læse det i så mange år..)

Ja, jeg må også blankt erkende, at jeg undres. Denne slags blade har
aldrig sagt mig nævneværdigt, hvorimod jeg har været ret begejstret for
filmene, i særdeleshed X-Men-filmene.

Men traileren ser bestemt lovende ud. Jeg har været lidt nervøs for den,
når nu Singer ikke skulle stå for instruktionen, for jeg synes, at han
med de to første film har lavet nogle helt igennem fabelagtige film.

Og så længe Storm er med, kan den jo ikke blive helt ringe.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-12-05 12:16

Holst <newsdec05@shelter.dk> writes:

> Ja, jeg må også blankt erkende, at jeg undres. Denne slags blade har
> aldrig sagt mig nævneværdigt, hvorimod jeg har været ret begejstret
> for filmene, i særdeleshed X-Men-filmene.

De fleste superhelte-tegneserier er basalt set sæbeoperaer for
drengerøve. Og ligesom sæbeoperaerne lyder handlingen latterlig, når
den sammenfattes, mens det lange forløb typisk er vigtigt og
vedkommende for de faste læsere (for ellers holder de op med at være
faste læsere).

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Holst

Dato : 07-12-05 12:30

Peter B. Juul wrote:

> [...]
> den sammenfattes, mens det lange forløb typisk er vigtigt og
> vedkommende for de faste læsere (for ellers holder de op med at være

Ja, jeg skal da ikke afvise, at jeg bare ikke har læst tilstrækkelig
mange af den slags blade.

Men jeg glæder mig i hvert fald til X-Men 3.

Fra : John Hinge

Dato : 08-12-05 11:02

On 07 dec 2005 Holst was heard to say:

> Og så længe Storm er med, kan den jo ikke blive helt ringe.
Her må jeg nok forsigtgit antyde at Storm er det jeg synes
mindst om i X-Men filmene. Efter *min* mening så er Halle Barrys
indsats jævnt til kedelig, og hendes uden for kameraet nykker er
efter hvad man ser og hører ret så trælse. Hun er citeret for at
kræve at Storms rolle skal gøres meget mere fremtrædende "fordi
hun jo er en stor stjerne", hvorimod mange andre vil påpege at
for det første så er X-Men et ensemble og for det andet så skal
hun tørre øjnene skal hun.
Noget ndet er at de tilsyneladende efter mumlerier at dømme,
godtnok kommer ind på Phoenix sagaen her i film 3, men de gør
vold på den.. Det bekymrer mig lidt.. Men jeg er stadig
forsigtigt optimistisk.

Fra : Holst

Dato : 08-12-05 11:22

John Hinge wrote:

> [...]
> indsats jævnt til kedelig, og hendes uden for kameraet nykker er
> efter hvad man ser og hører ret så trælse.

Jeg må så indrømme, at det måske ikke lige er for hendes
skuespilpræstationer, jeg gerne vil se på hende.

Men du har ret. Hendes præstationer i X-Men er ikke noget at skrive hjem
om. Hun har andre steder leveret bedre præstationer. Og jeg kender ikke
til hendes nykker uden for kameraet, og de interesserer mig egentlig
heller ikke.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-12-05 14:09

On 08 Dec 2005 10:02:17 GMT, John Hinge
<sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> wrote:

>Her må jeg nok forsigtgit antyde at Storm er det jeg synes
>mindst om i X-Men filmene.

Enig.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-12-05 00:04

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> writes:

> Enig.

Filmene er til gengæld gode til at spore hendes karriere.

I den første kunne hun ikke udtale en sætning naturligt.

I den næste var hun hæderlig.

Og her i den tredej har hun fået stjernenøkker, forstår jeg.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 09-12-05 00:48

On 09 Dec 2005 00:03:59 +0100, p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul)
wrote:

>stjernenøkker

Åmænd fra det ydre rum?

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-12-05 17:06

> Åmænd fra det ydre rum?

Grr. Og jeg sad og rettede det fra "y" til "ø" i et øjebliks
forvirring. Det er næsten det værste.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Honest criticism is hard to take. Particularly
The RockBear. ((^)) from a relative, a friend, an acquaintance, or

Fra : XXX

Dato : 09-12-05 10:26

p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Filmene er til gengæld gode til at spore hendes karriere.
>
> I den første kunne hun ikke udtale en sætning naturligt.
>
> I den næste var hun hæderlig.
>
> Og her i den tredej har hun fået stjernenøkker, forstår jeg.

Hun er en fremragende skuespiller.

Fra : Hans

Dato : 09-12-05 14:21

XXX wrote:
> p4@enzym.rnd.uni-c.dk (Peter B. Juul) wrote in

> Hun er en fremragende skuespiller.

Og det kan vi ikke have, så derfor skal hun "Jantes", hvilket vi desværre er
ret gode til i bedømmelse af andres præstationer.

Hans

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-12-05 17:08

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> writes:

> Og det kan vi ikke have, så derfor skal hun "Jantes", hvilket vi desværre er
> ret gode til i bedømmelse af andres præstationer.

Halle Berry _er_ en fremragende skuespiller. Men det var hun
simpelthen ikke i den første X-Men-film, hvor hun leverede sine
replikker på en ynkelig, mekanisk måde.

Hvis fortællingerne om, at hun har prøvet at få ændret i manus til X3
for at give sig selv skærmtid, er sande, så _har_ hun
stjernenykker. Det er da ganske simpelt. Også selv om hun faktisk er
en god skuespillerinde - og tilmed køn.

Fra : No Humor Man

Dato : 26-12-05 13:44

Peter B. Juul wrote:

> I den første kunne hun ikke udtale en sætning naturligt.
>
> I den næste var hun hæderlig.

I den første skulle det lyde som om at hun havde afrikansk accent. I
den næste var de bare ligeglade og valgte at lade hende tale normalt.
Derfor. ,)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/

Fra : Per

Dato : 07-12-05 13:12

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in message
> http://www.apple.com/trailers/fox/x3/
>
> Jeg må indrømme, at jeg er lidt spændt.
>
> Phew... Er glad for at Archangel ikke var en kvinde som rygtet sagde.

Det er nu kun en teaser...

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 07-12-05 18:30

> Jeg må indrømme, at jeg er lidt spændt.

Det ser godt ud. Ser ud til de lige løftet det hele et niveau op, jævnfør de
billeder, hvor det virker som om, der er decideret krig.

Og de har fået hevet Famke op af vandet, ser det ud til, og vi fans ved
godt, hvad det betyder.

Mark

Fra : PerX ...

Dato : 07-12-05 21:45

In article <kVilf.67$7F2.56@news.get2net.dk>, lordseverin@tele2adsl.dk
says...
> http://www.apple.com/trailers/fox/x3/

Kors hvor lyder Patrick Stewart uoplagt.

> Jeg må indrømme, at jeg er lidt spændt.
>
> Phew... Er glad for at Archangel ikke var en kvinde som rygtet sagde.

Det gode mod det onde? Håber ikke det bliver på det tyiske lave
amerikanske tegneserie niveau.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 07-12-05 22:56

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> writes:

> Det gode mod det onde? Håber ikke det bliver på det tyiske lave
> amerikanske tegneserie niveau.

Hvilket "typisk lavet amerikansk tegneserie-niveau".

det er mange år siden at Magneto var ubetinget ond og Xavier ubetinget
god. De er forskellige mennesker, som har hver deres indgang til en
bestemt problemstilling.

Fra : John Hinge

Dato : 08-12-05 11:05

On 07 dec 2005 Peter B. Juul was heard to say:

> det er mange år siden at Magneto var ubetinget ond og Xavier
> ubetinget god. De er forskellige mennesker, som har hver deres
> indgang til en bestemt problemstilling.

Jeg vil faktisk sige at specielt i de sidste par år, så har
det været ganske fascinerende at følge Magneto og hans påhit..
Ok, det hersens House of M som har kørt i de sidste par måneder
har været meget sært, men ellers..

Men Magneto har alle dage været en fascinerende person. Nogengange
skurk, nogengange grå, enkelte gange på de godes hold.

Fra : Thomas W. Helvard

Dato : 08-12-05 22:34

øhh...er jeg den eneste der ikke kan få traileren til at virke? Min QT vil
ikke afspille den, siger den mangler en update, men updaten ligger ikke på
apple's server!

Fra : Holst

Dato : 08-12-05 22:45

Thomas W. Helvard wrote:

> øhh...er jeg den eneste der ikke kan få traileren til at virke? Min QT vil
> ikke afspille den, siger den mangler en update, men updaten ligger ikke på
> apple's server!

Bruger du iTunes? Så prøv at opdater den. Da jeg forleden startede
iTunes, blev den opdateret, herunder Quicktime. Og jeg havde ingen
problemer med traileren.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-12-05 23:35

On Thu, 08 Dec 2005 22:45:18 +0100, Holst <newsdec05@shelter.dk>
wrote:

>Bruger du iTunes? Så prøv at opdater den. Da jeg forleden startede
>iTunes, blev den opdateret, herunder Quicktime. Og jeg havde ingen
>problemer med traileren.

Det er nemlig det, der skal til. Og man kan afinstallere iTunes
bagefter, hvis man ikke vil have den.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-12-05 12:49

"Thomas W. Helvard" <helvard@fdf.dk> wrote in

> øhh...er jeg den eneste der ikke kan få traileren til at virke? Min QT
> vil ikke afspille den, siger den mangler en update, men updaten ligger
> ikke på apple's server!

Nej - jeg gider heller ikke installere iTunes - jeg brugte
emule til at hente en konverteret udgave (avi) - det er en
af de rarere (og måske? lidt lovligere) ting at bruge
fildelingstjenester til.

/hilsner
--
| lars.g.j | e-mail: remove dots | www.lgj.dk | oz2lgj |
Zoe, about Reavers: If they take the ship, they'll rape us to

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-12-05 14:35

Niels Søndergaard wrote:

> Det er nemlig det, der skal til. Og man kan afinstallere iTunes
> bagefter, hvis man ikke vil have den.

Nu har jeg brugt Quicktime Alternative i et stykke tid og det birker
meget bedre en Quicktime og Itunes. Du får mulighed for at downloade
filmen istedet for at afspille fra siden og bagefter kan den afspilles
i Media Player Classic (som blandt andet kan finde ud af at køre
fuldscreen, hvilket QT jo ikke kan).

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas S

Dato : 10-12-05 15:21

Peter B. Juul wrote:

> Halle Berry _er_ en fremragende skuespiller. Men det var hun
> simpelthen ikke i den første X-Men-film, hvor hun leverede sine
> replikker på en ynkelig, mekanisk måde.

Jeg synes også, at Halle Berrys Storm er det mest ringe ved X-filmene.
Men det skyldes nu ikke så meget dårlig skuespillerpræstation som
dårlig casting. De fleste af de andre er glimrende fortolkninger af
tegneseriens personer, selv når de adskiller sig en del fra
tegneseriens (som Rogue). Men Halle Berry og Storms eneste fællestræk
er, at de er kønne og brune i huden, hvilket er en meget, meget tynd
fortolkning af en rigtig kraftfuld figur.

Man kan selvfølgelig med en vis ret sige, at filmens Storm ikke
behøver at være tegneseriens Storm. De fleste seere har oven i købet
næppe noget forhold til Storm på forhånd. Og det er sandt, men det
gælder bare ikke mig, og derfor skuffer det mig, at man har ladet en
lille, forførerisk sukkermus erstatte en respektindgydende,
aristokratisk amazone.

Thomas S

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-12-05 16:12

Thomas S wrote:

> derfor skuffer det mig, at man har ladet en
> lille, forførerisk sukkermus erstatte en respektindgydende,
> aristokratisk amazone.

Hvem ville du anbefale til at spille Storm istedet for HB? en ung Grace
Jones måske?

Fra : Thomas S

Dato : 10-12-05 17:05

Lars Hoffmann wrote:
> Thomas S wrote:
>
> Hvem ville du anbefale til at spille Storm istedet for HB? en ung Grace
> Jones måske?

Ja, netop noget i den retning. En, der kunne udstråle den autoritet,
som gør det troværdigt, at vedkommendes forrige beskæftigelse var
gudinde. Et navn har jeg ikke noget af, men jeg kendte heller ikke Hugh
Jackman på forhånd, og ham lykkedes det dem jo alligevel at finde
frem til.

Thomas S

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-12-05 17:23

Thomas S wrote:
> Hugh
> Jackman på forhånd, og ham lykkedes det dem jo alligevel at finde
> frem til.

HJ gør det skam også fint, men jeg kan altså godt få hænderne ned
igen. Jeg har altid forestillet mig Michael Ironside eller Jack
Nicholson.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Thomas S

Dato : 10-12-05 18:40

Lars Hoffmann wrote:

> HJ gør det skam også fint, men jeg kan altså godt få hænderne ned
> igen. Jeg har altid forestillet mig Michael Ironside eller Jack
> Nicholson.

Jack Nicholson tror jeg ville have givet en anden udgave af Wolverine.
Han ville bedst have spillet den bidske og evigt konfliktsøgende
Jærv. Jackman spiller derimod den ensomme - men dog menneskelige -
vandringsmand Logan ganske fint. Begge udgaver kender vi fra
tegneserien, og det er et valg, der er foretaget. Jeg synes, det er det
rette i forhold til den historie, man har bygget etteren op omkring,
hvor Logan og Rogue får et forhold a la tegneseriens Logan og Jubilee.
Den vilde jærv ville ikke lade nogen knytte sig til sig.

Thomas S