hvad er hurtigst?
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 11-06-01 19:51

Hejsa-

Nogen der hvilket af disse mobile grafikkort der er hurtigts og eventuelt
kan henvise til en test?

32MB ATI M4- eller nVidia 32MB GeForce2 Go

Hygge og Hash

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 11-06-01 11:57

Hvad er hurtigst, spørger du?!

Trommehvirvel..........

Svaret er: Dit ur!!!

mvh
Peter

Fra : Stefan Greulich

Dato : 11-06-01 13:30

OOHØØØØJJJJ ungdomssvin!!
Falckredderen Ragga Muffin <no@spam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g283s$j0j$1@sunsite.dk...

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 11-06-01 13:44

"Stefan Greulich" <stefan@greulich.dk> skrev

> OOHØØØØJJJJ ungdomssvin!!

Ohøøøøøøøøøøj, pædagogsvin! (Ja, dem der ikke har set mandrillen vil nok
undre sig lidt over tonen i denne tråd

(Du kan undgå disse ulykker ved at:
A: Smøre dig ind i salt
B: Smøre dig ind i paprika

Skulle ulykken alligevel indtræffe, kontakt Falck og spørg efter
Raaaaaaaggaaaa Mufiinnnnnnn

Hokus krokus!)

Fra : Henrik Jensen

Dato : 11-06-01 14:01

hehe, mandrillen styrer...hent afsnit på www.langtfralasvegas.com

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 11-06-01 14:38

"Henrik Jensen" <Enrico@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> hehe, mandrillen styrer...hent afsnit på www.langtfralasvegas.com

Nix, ikke længere. (Så er det godt, at man har dem på video i forvejen

mvh
Peter

Fra : Henrik Jensen

Dato : 11-06-01 15:00

På siden henviser de tin eDonkey, hvor du kan hente ALLE afsnit

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 11-06-01 15:16

Glem det, grafikkort på bærbare er for langsomme til spil.

Mvh

Bruno

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 12-06-01 01:51

Nu har jeg fundet lidt onkel toms hytte og der havde et gf2go samme ydelse
som et gf2mx altså ganske acceptabelt.

Hygge og Hash

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 11-06-01 19:26

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg fundet lidt onkel toms hytte og der havde et gf2go samme
ydelse
> som et gf2mx altså ganske acceptabelt.

Jeg mente faktisk min tidligere posting seriøst: Hvad er der galt med
dit ur? Du er seks timer foran...

mvh
Peter

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 12-06-01 06:49

> Jeg mente faktisk min tidligere posting seriøst: Hvad er der galt med
> dit ur? Du er seks timer foran...

Hvornår har du nævnt det? Jeg hvertfald ikke selv se noget forkert med mit
ur.
Lige nu er klokken 22.49 og det passer jo glimmerende.

Hygge og Hash

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 11-06-01 21:58

> Hvornår har du nævnt det? Jeg hvertfald ikke selv se noget forkert
med mit
> ur.
> Lige nu er klokken 22.49 og det passer jo glimmerende.

Mystisk. I min nyhedslæser ser det ud som om beskeden er afsendt kl.
7.49. Er din Windows indstillet til at befinde sig i en dansk tidszone?

mvh
Peter

Fra : Per Frederiksen

Dato : 11-06-01 22:04

> med mit
>
> Mystisk. I min nyhedslæser ser det ud som om beskeden er afsendt kl.
> 7.49. Er din Windows indstillet til at befinde sig i en dansk tidszone?

Nemlig, tror du ikke han har kigget på sit armbåndsur ;)

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 12-06-01 08:46

> Nemlig, tror du ikke han har kigget på sit armbåndsur ;)

JEg kiggede ned i hjørnet men jeg skal nok lige prøve og kigge på
tids-zonen.

Tak for oplysningen.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 12-06-01 08:47

er det bedre nu?

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 12-06-01 01:11

> er det bedre nu?

Nope. 9:46 - Klokken var kun 1:46 da du sendte beskeden.

mvh
Peter

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 12-06-01 02:08

i know, men nu er tidszonen korrekt.

Men nu skulle det hele virke

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 11-06-01 19:15

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message
> Glem det, grafikkort på bærbare er for langsomme til spil.

Nonsense. ATI Rage Mobility og Geforce2Go, har nemlig gjort det
revolutioerende indefor mobil markedet, ved at kunne yde 3D grafisk hastihed
på højde med de billige 3d kort til PC a la Geforce2MX og TNT2 M64.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Petersen

Dato : 11-06-01 15:33

Hej lasse

prøv at søge på reviews på www.anandtech.com . Jeg fandt en masse
anmeldelser hvis jeg søgte på f.eks "ATI" "AND" "Laptop"

god fornøjelse