dårligt optræk Piaggio Typhoon 30
Fra : henrik@bianca27.dk

Dato : 06-12-05 12:21

Hej NG

Købte for 3 år siden ovenstående, fjernede straks ringene, herefter
kørte den skønt. Da udstødningen gik og blev udskiftet med en
uoriginal gik den endnu bedre

Men jeg synes den er begyndt at falde af på den, op af bakker kan den
næsten ikke presses over 30, mens den i vindstille på ligevej stadig
kan presses op på 70

fra 0-30 accelerer den kvikt (opstart ved vejkryds)

Det virker som den ikke tager fra påp det sidste stykke af gassen, men
at den næsten går død, indtil jeg vrider håndtaget lidt tilbage
igen

Har kørt 8500 km

Er det rullerne som er blevet for kantede ? - er aldrig blevet skiftet

vh Henrik

Fra : Henning Lund

Dato : 07-12-05 15:38

henrik@bianca27.dk <henrik@bianca27.dk> skrev:
> Hej NG
>
> Købte for 3 år siden ovenstående, fjernede straks ringene, herefter
> kørte den skønt. Da udstødningen gik og blev udskiftet med en
> uoriginal gik den endnu bedre

Lettere ruller, det kræves normalt ved skift af udstødning til noget
uoriginalt halløj.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg