vandre
Fra : mikael

Dato : 06-12-05 07:11

Kender nogen til et godt sted, helst sydpå, hvor der er godt at vandre
på egen hånd.
Vi skal afsted til sommer, og vil gerne finde et område, hvor der dels
er noget at se på for unge ,men også muligt at kunne vandre, uden at
skulle køre langt efter det.

Fra : JS

Dato : 06-12-05 11:08

mikael wrote:
> [...]
> Vi skal afsted til sommer, og vil gerne finde et område, hvor der dels
> er noget at se på for unge ,men også muligt at kunne vandre, uden at

Østrig er helt genialt til det formål.

Fra : GB

Dato : 07-12-05 23:53

"JS" <js_539@hotmail.com> wrote in news:439562ee$0$8100$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> Østrig er helt genialt til det formål.

Enig! Jeg har rejst overalt i Østrig, da min mor er østriger, og tog mig
med derned hver sommer i en årrække. Det kan klart anbefales!

Hvis det ikke er i Europa, så er der jo "the foothills" i Himalaya.

Jeg har selv skarpe planer om at tage til Skotland og vandre på nogle af
Munro-tinderne indenfor en overskuelig fremtid. Ikke sydpå, men enormt flot
natur!

GB

Fra : x

Dato : 06-12-05 11:22

De græske øer. Jeg ved ikke hvad du mener med, noget at se på for unge,
men
kig her:
http://home.bredband.no/harhau/islandwalking/index.html

Fra : Holst

Dato : 06-12-05 11:37

mikael wrote:

> [...]
> Vi skal afsted til sommer, og vil gerne finde et område, hvor der dels
> er noget at se på for unge ,men også muligt at kunne vandre, uden at

Jeg har aldrig selv været nede i den område, men jeg kender flere, som
har haft stor fornøjelse af at vandre på de almindelige charterøer
dernede. Altså sikkert øer som Mallorca, De kanariske Øer, øer i Det
græske Øhav og lignende.

Fra : Carsten Keller

Dato : 06-12-05 14:16

"mikael" <mikaelthem@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>Vi skal afsted til sommer, og vil gerne finde et område, hvor der dels
>er noget at se på for unge ,men også muligt at kunne vandre, uden at

Zakopane i det sydlige Polen. Var der for nogle år siden med et par
kammerater. Færge fra København, tog videre til Krakow (tror jeg nok). Det
var i hvert fald begrænset hvad det kostede at komme frem og tilbage.
Udemærkede hytter, men sort af vandrere.

Keller

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 06-12-05 17:30

mikael <mikaelthem@yahoo.dk> skrev:
> [...]

I skulle unde jer selv den oplevelse at rejse til Azoerne, her
er virkelig mulighed for vandreture i en natur der er meget smuk
og uspoleret. Endvidere er der også noget for de unge. En
oplevelse af de store, og så er det ikke dyrere end andre
rejsemål. Bravo tour flyver fra Kastrup og Billund.
Vits Breaks