Matrix of Nero (installations-problem)
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 05-12-05 21:35

Når Installshieldet på setup er ved at konfigureres kommer den fejlbesked:
An error [-5009 : 0x8002802b] has occured while running the setup.

Please make sure you have finished any previous setup and closed other
applications.
If the error still occurs, please contact your vendor: Atari, Inc
[http://www.Atari.com]

Spillet er blevet installeret på en anden computer, men den vil simpelthen
ikke på min. Hvad tror I problemet kan være?

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-12-05 00:29

det er selvfølgelig Matrix - Path of Nero

Fra : Jubii

Dato : 06-12-05 11:57

On Tue, 6 Dec 2005 00:29:23 +0100, "Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk>
wrote:
in dk.spil.computer
>det er selvfølgelig Matrix - Path of Nero

Har du noget kopisoftware, så fjern det eller deaktiver det.

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 06-12-05 17:08

> Har du noget kopisoftware, så fjern det eller deaktiver det.

Nej, det har jeg ikke... og spillet fungerer fint på min brors computer.

Fra : GB

Dato : 07-12-05 01:04

"Sren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dk> wrote in news:v34lf.414$4H4.281
@news.get2net.dk:

> det er selvfølgelig Matrix - Path of Nero

Nero - er det ikke et brænder-program?

GB

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 07-12-05 17:41