Isolering under Lamelparket gulv
Fra : Mikael Knudsen

Dato : 05-12-05 20:23

Hvad bruger man til at isolerer under Lamelparket gulve hvor der ikke er
gulvvarme, ved ikke om der bliver problemer med kolde gulve, da vi endnu
ikke er flyttet ind, men ville være ærgeligt at opdage når gulvet er lagt,
så derfor hellere forebygge end "ombygge".

Mvh
Mikael

Fra : Jacob Andersen

Dato : 06-12-05 20:32

> Hvad bruger man til at isolerer under Lamelparket gulve hvor der ikke er
> gulvvarme

200mm rockwool
Mvh
Jacob

Fra : Roy

Dato : 07-12-05 14:01

"Mikael Knudsen" <Fuck@spammer's.d> skrev i melding
> [...]
> ikke er flyttet ind, men ville være ærgeligt at opdage når gulvet er lagt,
> så derfor hellere forebygge end "ombygge".

Jeg la Platon Komfortplater under laminatgulvet. Komfortplatene er laget av
ekstrudert polystyren, og er trykkfast. Bygger 20mm. Fungerer fint synes
jeg. Ble betydelig lunere, enn der jeg ikke hadde noe under laminaten.
Link: www.isola.no/pdf/Komfort%20plate.pdf

Mvh. Roy, Norge

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 12-12-05 10:08

Roy wrote:
> [...]
> ekstrudert polystyren, og er trykkfast. Bygger 20mm. Fungerer fint synes
> jeg. Ble betydelig lunere, enn der jeg ikke hadde noe under laminaten.

Vi har en entre med et koldt betongulv, som jeg mistænker for ikke at
være isoleret.
Vil dette være en løsning sådan et sted ?

--

Christian