Win2K: ændring af arb.gruppe og comp.navn
Fra : Esben Hægg Hansen

Dato : 05-12-05 20:02

Hej.

Jeg dummede mig lidt på min bærbare den anden dag. Jeg ville kalde min
pc et andet navn end den i forvejen havde, samt ændre navnet på
"arbejdsgruppe". Det skulle jeg aldrig have gjort, for Win2000 krævede
genstart, hvorefter jeg ikke kunne logge på igen. Øv!
Hvad gør jeg så?

Esben Hansen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 05-12-05 23:03

In article <11338095330.233490785904102@dtext.news.tele.dk>, Esben Hægg Hansen wrote:
> [...]
> "arbejdsgruppe". Det skulle jeg aldrig have gjort, for Win2000 krævede
> genstart, hvorefter jeg ikke kunne logge på igen. Øv!

1. Spørger i en Windowsgruppe
eller
2. Husker dit password og taster rigtig
eller
3. Indlæser din backup

Fra : Esben Hægg Hansen

Dato : 06-12-05 07:36

Ja tak mr. wise-guy, men du tager fejl.....Jeg har ikke ændret
password og brugernavn.

Og: -Har det ikke noget med "sikkerhed" at gøre?

Tag det ikke ilde op. Jeg er bare ikke så meget til "smarte"
svar.

Esben.

--
Esben Hansen

Fra : Kent Friis

Dato : 06-12-05 17:32

Den 06 Dec 2005 06:36:05 GMT skrev Esben Hægg Hansen:
> Ja tak mr. wise-guy, men du tager fejl.....Jeg har ikke ændret
> password og brugernavn.

Det skrev han ikke noget om.

> Og: -Har det ikke noget med "sikkerhed" at gøre?

Denne gruppe går ud på at holde folk ude, ikke at omgås sikkerheden.

> Tag det ikke ilde op. Jeg er bare ikke så meget til "smarte"
> svar.

Det er dig der betragter det som et "smart svar". Det var et udemærket
råd om at spørge i en gruppe hvor du højst sandsynligt kan få meget mere
hjælp end her.