Reservedele til min Gasgrill
Fra : Peder Pedersen

Dato : 05-12-05 13:32

Hej,

Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til en Gasgrill af
mærket Dangrill Model 902U.
Jeg har specifikt brug for en ny brænder del. (nen der støbejerns indsats
som flammerne kommer op ad).

Tak

Peder

Fra : Max

Dato : 05-12-05 14:57

Hej Peder

> Er der nogen der ved hvor man kan købe reservedele til en Gasgrill af
> mærket Dangrill Model 902U.

Vel der hvor du har købt den.

Mvh Max

Fra : Peder Pedersen

Dato : 05-12-05 15:19

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in news:43944741$0$2112
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Vel der hvor du har k›bt den.

Jo naturligvis.
De har intet på lager, regner med 2 ugers leveringstid og priserne synes
jeg er høje for en gasgrill der blev købt på tilbud. Derfor forhører jeg
mig lige i gruppen om der er nogen der har kendskab til en god on-line
butik - det er vel OK - eller bryder jeg en eller anden form for
netikette her ? Men ellers tak for dit gode råd Super-Max.

Peder

Fra : Max

Dato : 05-12-05 16:43

Hej Peder

> [...]
> butik - det er vel OK - eller bryder jeg en eller anden form for
> netikette her ? Men ellers tak for dit gode råd Super-Max.

Det var nu ikke min mening at fornærme dig, det var et ærlig forsøg
på at hjælpe, det sker jo at folk overser den mest nærliggende løsning.
Du kunne jo have fortalt lidt af hvad du skriver herover til at starte med.

Jeg trækker mig stille og rolig tilbage og håber at jeg med tiden
kan blive tilgivet.

Mvh Max

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 05-12-05 21:05

"Peder Pedersen" <peder@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> butik - det er vel OK - eller bryder jeg en eller anden form for
> netikette her ? Men ellers tak for dit gode råd Super-Max.

Ja med den form for svar på tiltale skal du nok nå langt, Superdelux-Peder.