The Greatest Story Ever Told
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 05-12-05 13:04

Hej filmvenner -

Jeg vil meget gerne købe filmen "The Greatest Story Ever Told".

Jeg vil derfor blive henrykt, hvis I kan oplyse hvor filmen (dvd -
danske tekster) kan købes - gerne på nettet.

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Holst

Dato : 05-12-05 13:33

Jan Bang Jensby wrote:

> Jeg vil meget gerne købe filmen "The Greatest Story Ever Told".
>
> Jeg vil derfor blive henrykt, hvis I kan oplyse hvor filmen (dvd -
> danske tekster) kan købes - gerne på nettet.

Ved du om den overhovedet er udgivet med danske undertekster?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 05-12-05 13:47

"Holst" wrote

> Ved du om den overhovedet er udgivet med danske undertekster?

Det ved jeg desværre ikke - men jeg har for mange år siden set den på dansk
TV.

- Jensby

Fra : Holst

Dato : 05-12-05 14:06

Jan Bang Jensby wrote:

> Det ved jeg desværre ikke - men jeg har for mange år siden set den på dansk
> TV.

Du kan ikke klare dig med engelske undertekster?

Fandt:

http://www.101cd.com/video/info.asp?id=6136831

som har portugisiske, ungarske og græske undertekster, men jeg kunne
forestille mig, at der også er engelske, selvom det ikke er nævnt.

Og her har de den til halv pris lige i øjeblikket:

<http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/tg/stores/detail/-/dvd/B000089AUC/tech-info/ref=ed_tec_dp/202-8442081-5726250>

men her er intet nævnt om undertekster.

Andre ved måske, hvor de kan finde oplysninger om undertekster på den
pågældende udgivelse.