Andet multimedie
bentjuul 3670
OT : "Skat´s reklame"
Fra : Webpoint

Dato : 05-12-05 08:12

Hej

Selv om spørgsmålet er off topic, har jeg valgt gruppen fordi jeg formoder
at en del af brugerne her er i reklamebranchen og derfor har en reel
mulighed for at besvare spørgsmålet.

I den aktuelle reklame for Skat, ser man et samfund som er gået totalt i
forfald. Er sådan en scene computerskabt eller er den optaget på location ?

En som bare er nysgerrig .-)

Kim

Fra : RoJo

Dato : 05-12-05 18:17

On 05/12/05 8:11, in article 4393e815$0$38685$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"Webpoint" <info@default.com> wrote:

> [...]
> forfald. Er sådan en scene computerskabt eller er den optaget på location ?

Hej Kim

En del af det er uden tvivl skabt på computer, men hvor meget ved jeg ikke.

Det er desuden et svensk bureau, der har lavet den - til det svenske
"skatteverket" - her oplevede den stor succes, hvilket jo må være grunden
til at den er begyndt at køre her I landet.

Du kan se bureauet og filmen her: http://www.tbwa.se/kunder.asp

Mvh RoJo