Tilbehør til roastbeef
Fra : moso97ad

Dato : 05-12-05 00:20

Er der nogle af jer, som har nogle gode forslag til tilbehør til en
roastbeef, evt. hvad jeg også kan peppe roastbeef'en op med af krydderier
og
den slags.

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Thomas

Dato : 05-12-05 22:09

"moso97ad" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> wrote in message
> Er der nogle af jer, som har nogle gode forslag til tilbehør til en
> roastbeef, evt. hvad jeg også kan peppe roastbeef'en op med af krydderier
> og
> den slags.

Hej

Jeg er lidt gammeldaws/konservativ så jeg laver kun disse varianter :

Med kartoffelsalat eller
Beanaise sovs og kogte kartofler eller hasselbach hvis jeg gider eller
Rødvin/ flødesovs på stegeskyen og bådkartofler

til de 2 øverste varianter er et flutes med hvidløgsmør ikke dårligt til

ang. krydderier får mine kun salt og pepper. De får enten smag fra
bruningen i smør , når det er i gryde eller fra bruningen på webergrillen.

Men hvis du er ude efter noget mere eksotisk / sundt, så har jeg ikke nogle
forslag

Mvh

Thomas

Fra : moso97ad

Dato : 06-12-05 19:52

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
webergrillen.

> Men hvis du er ude efter noget mere eksotisk / sundt, så har jeg ikke

Hej Thomas,

Der skal også være plads til, at man kan være konservativ en gang imellem
disse ellers så eksotiske tider. Jeg hældte nu også mest til en gang
kartofler til og så bernaise sauce, for det er langt tid siden, at jeg har
fået det. Men det kunne jo være, at der var nogen, som havde et mere
eksotisk forslag

Mvh.
Morten