puch vz50
Fra : Henrik M

Dato : 04-12-05 19:33

Hej

er der noget der har en tegning over motoren på sådan en.

Den vil rende alt for hurtigt i tomgang så vi skal nok have skiftet
nogle pakdåser.

Fra : Henning Lund

Dato : 04-12-05 21:34

Henrik M (slet KVDWJ) <henrik@KVDWJmichelsens.dk> skrev:
> Hej
>
> er der noget der har en tegning over motoren på sådan en.
>
> Den vil rende alt for hurtigt i tomgang så vi skal nok have skiftet
> nogle pakdåser.

Har du flere af dem, jeg mangler et stel? Pakdåserne må jeg sige at jeg
ikke kan huske hvordan sidder, men mon ikke de kan pilles udefra som på
så mange andre?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Henrik M

Dato : 04-12-05 22:45

Henning Lund <falsk_adresse@noget.invalid> skrev:

>Henrik M (slet KVDWJ)

> [...]

Hej Henning

Nej jeg har desværre ikke flere stel - det
lykkedes mig at få fat i min barndomsknallert - og
den er som da den kom ud fra forretningen, men den
har lidt problemer med tomgangen.

Jeg har set en eksploderet tegning af motoren - på
nettet et eller andet sted - men nu kan jeg ikke
finde den igen

Mvh Henrik

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 04-12-05 22:52

> Jeg har set en eksploderet tegning af motoren - på
> nettet et eller andet sted - men nu kan jeg ikke
> finde den igen

Den er på vej til din mail

KKT

Fra : Henning Lund

Dato : 05-12-05 05:45

Henrik M (slet 4HBMS) <henrik@4HBMSmichelsens.dk> skrev:

> Nej jeg har desværre ikke flere stel - det
> lykkedes mig at få fat i min barndomsknallert - og
> den er som da den kom ud fra forretningen, men den
> har lidt problemer med tomgangen.

Jeg har nemlig også en stående, men stellet er ikke godt længere, og min
dovenskab forbyder mig pt at svejse det op, men hvem ved, måske en dag?

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 04-12-05 22:49

Henning Lund wrote:

> Har du flere af dem, jeg mangler et stel? Pakdåserne må jeg sige at
> jeg ikke kan huske hvordan sidder, men mon ikke de kan pilles udefra
> som på så mange andre?

Den venstre kan pilles ud udefra, for at få den højre ud skal motoren
skilles helt ad.

Fra : Henning Lund

Dato : 05-12-05 05:44

Kaj Kristian Thomsen <Who Knows@nowhere.invalid> skrev:

> Den venstre kan pilles ud udefra, for at få den højre ud skal motoren
> skilles helt ad.

Nå ja det er sådan det er, ja man er sq ikke 20 år længere.