Arabisk gummi
Fra : Christian Hansen

Dato : 04-12-05 19:01

Hej,

Er der nogen, som har en ide om, hvor man som privatperson kan købe
arabisk gummi?

Og hvilke mængder anvendes det i, hvis man eksempelvis laver 2l is?

Mvh Christian

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 04-12-05 19:10

Christian Hansen skrev:

> Er der nogen, som har en ide om, hvor man som privatperson kan
> købe arabisk gummi?

Fx hos Urtegården:
<http://urtegaarden.dk/Default.aspx?ID=957>

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Copenhagen, Denmark

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 08-12-05 16:21

[Christian Hansen | Sun, 04 Dec 2005 19:00:46 +0100]

www.det-sode-liv.dk

>Og hvilke mængder anvendes det i, hvis man eksempelvis laver 2l is?

Don't :)

Nej, hvis din is partout skal bruge det, ville jeg istedet anvende lidt
opblødt husblads i den (varme) væske før isen køres sammen :)

Mvh René
www.rene.hjorth.com
www.lowcarb.dk