musik -bærbar
Fra : BB

Dato : 04-12-05 18:30

Som nybegynder er det med fare for at jeg er havnet i en gal disk. gruppe,
men

jeg er ufattelig træt af mit gamle stereoanlæg.

jeg har en bærbar - trådløs - den virker bare fint.

jeg har 2 B&W højtalere - gode med god lyd.

Jeg har læst mig til at jeg skulle kunne indhøbe et lydkort - sætte det
mellem min pc og mine højtalere og vupti - fed lyd.

Kan det lade sig gøre - det lyder sgu for nemt.

Jeg overvejde så

Creative Sound Blaster Audigy 2 NX, USB eksternt m. fjernbetjening

Er det muligt ?

Bjarne

Fra : Peter Heide

Dato : 04-12-05 18:41

"BB" <bb@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har læst mig til at jeg skulle kunne indhøbe et lydkort - sætte det
> mellem min pc og mine højtalere og vupti - fed lyd.

det kan du sikkert allerede nu med det lydkort du har i din bærbar.
Har selv forbundet min m. stereoen og tilfreds m. lyden. Selvom det
er
et billigt kort.

Fra : Bruno

Dato : 04-12-05 19:24

BB wrote:
> Som nybegynder er det med fare for at jeg er havnet i en gal disk. gruppe,
> men
>

> jeg er ufattelig træt af mit gamle stereoanlæg.

Du er i den gale gruppe, det rigtige sted er dk.teknik.lyd

> [...]
> mellem min pc og mine højtalere og vupti - fed lyd.
>
> Kan det lade sig gøre - det lyder sgu for nemt.

Du får brug en forstærker, for uanset hvilket lydkort du vælger har de
ikke kræfter til at drive andet end meget små højtalere.

Måske noget i stil med denne er noget:

http://www.sonos.com/products/?tref=ghome

Mvh

Bruno

Fra : Morten S Hansen

Dato : 06-12-05 19:04

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> Du er i den gale gruppe, det rigtige sted er dk.teknik.lyd

Prøv at høre i dk.teknik.lyd eller dk.teknik.htcp dé plejer at være nørder
på det felt!