Karrydressing til clubsandwich
Fra : carsten

Dato : 04-12-05 18:24

Er der nogle af jer, som kender en god opskrift på en sådan?

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 18:39

"carsten" <ceg@nospambll.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle af jer, som kender en god opskrift på en sådan?

Salatmayonnaise, en god karry, lidt ananassaft (fra en dåse ananas) og lidt
salt og peber.

Tina

Fra : Jette

Dato : 06-12-05 11:01

Jeg ved ikke om der ifølge de "kloge" bør være karrydressing til. Jeg har en
opskrift med dijonsennep og mayonaise og det smager greeeat. Man kan endda
spare på mayonaisen, dijonsenneppen skal nok sørge for mundvandet.
Hilsen Jette

Fra : Betona

Dato : 06-12-05 21:27

Det lyder godt - er det til efter traveturen 1. nytårsdag?

Fra : carsten

Dato : 06-12-05 22:07

Det var ikke planen, men det var da en god ide' Godt så!

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-12-05 01:10

Den Sun, 4 Dec 2005 18:23:45 +0100, skrev carsten :

> Er der nogle af jer, som kender en god opskrift på en sådan?

Jeg bruger enten hjemmerørt mayo og eller en god creme fraiche. Mayoen
giver en blød dressing, mens creme fraichen tilføjer lidt friskhed. Så
det afhænger lidt af humøret oa. hvilken blanding jeg bruger.

Dressingen smager jeg kun til med lidt peber, salt og en god
karryblanding. Endelig river jeg lidt æble i, dels fordi det fremhæver
karrysmagen men osse fordi det giver dressingen lidt struktur så den
bedre kan anvendes i en sandwich.

--
Kent Oldhøj