S: Undervandshus til Olympus C-50 Zoom
Fra : Morten Holst

Dato : 04-12-05 18:22

Købt i ´04. som nyt

Vandtæt helt ned til 40 meter
Nem betjening
Fuld kontrol over alle funktioner

Fremstillet af polykarbonat i høj kvalitet PT-014 undervandshus er udviklet
specielt til C-50ZOOM og er vandtæt helt ned til 40 meters dybde. Med dets
konstruktion gør dette undervandshus tilmed kameraet stødsikkert.
Undervandshuset er perfekt til fascinerende undervands fotografering eller
hvis man vil få spændingen med ved vandsport og aktiviteter. Man får desuden
fuld kontrol over kameraets fotofunktioner, som f.eks. zoom og flash
indstilling

--

Morten H. Christensen

Fra : MBD

Dato : 04-12-05 20:34

> [...]
> hvis man vil få spændingen med ved vandsport og aktiviteter. Man får
> desuden fuld kontrol over kameraets fotofunktioner, som f.eks. zoom og

Og prisen er...?

Fra : Michael Kristensen

Dato : 04-12-05 20:43

> Og prisen er...?

Han har startet en auktion over det på qxl, hvor det sælges til
højestbydende over 900 kr.

Hvad han så vil gøre, hvis der samtidig bliver budt på det her og QXL, ved
jeg ikke.

-Michael Kristensen

Fra : Morten Holst

Dato : 04-12-05 21:56

Da der ikke er bud på qxl endnu vil jeg bare lukke auktionen igen... det er
jo ikke så svært.

--

Morten H. Christensen