Skarp stålskinne ved glasbyggesten, vol II
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 04-12-05 15:19

Hej med jer

Jeg har tidligere postet nedenstående, og har nu smidt et par billeder
online, som måske kan hjælpe på forståelsen:

Billeder
---------------------
http://www.familiendudek.dk/Files/Galleri/listpics.asp?a=show&ID=600
http://www.familiendudek.dk/Files/Galleri/listpics.asp?a=show&ID=599
---------------------

Tidligere post

Brusenichen på begge vores badeværelser er lavet i glasbyggesten. Som
afslutning er der brugt en tynd stålskinne. Denne er meget skarp i kanterne
- faktisk så skarp, at vi ofte skærer os på den, når vi går ind eller ud af
badet.

Hvad kan man gøre? Silikone? Beskyttelsestape?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 04-12-05 17:38

On Sun, 04 Dec 2005 15:19:00 +0100, Bo Kamp Dudek wrote:

> Jeg har tidligere postet nedenstående, og har nu smidt et par billeder
> online, som måske kan hjælpe på forståelsen:

Kan der kommer et par millimeter ned mellem liste og glasbyggesten?

Hvis, så kan man få nogen lister til at banke ned over kanten.
--
MVH
osv...

Fra : Gunnar

Dato : 04-12-05 19:15

> Kan der kommer et par millimeter ned mellem liste og glasbyggesten?
>
> Hvis, så kan man få nogen lister til at banke ned over kanten.

Hej.
Jeg kan ikke se så meget på billederne, men har selv boet et sted
hvor vi havde glasbygningssten dækket af en stål skinne. Men den var skruet
og limet fast, så den helt sikkert skrues af og kanten Bukkes lidt mere.
Gunnar

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-12-05 09:49

[...]

> Jeg kan ikke se så meget på billederne, men har selv boet et sted
> hvor vi havde glasbygningssten dækket af en stål skinne. Men den var skruet
> og limet fast, så den helt sikkert skrues af og kanten Bukkes lidt mere.

vores er 'bare' fuget fast, så vi kan IKKE hive den af og sætte den på
igen..
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-12-05 09:49

[...]

> Kan der kommer et par millimeter ned mellem liste og glasbyggesten?

ja, jeg vil godt kunne holde skinne lidt ud for evt. at smide en liste
imellem.. hvor finder man en sådan henne.. ?

Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 05-12-05 22:01

On Mon, 05 Dec 2005 09:48:55 +0100, Bo Kamp Dudek wrote:

> ja, jeg vil godt kunne holde skinne lidt ud for evt. at smide en liste
> imellem.. hvor finder man en sådan henne.. ?

Butikker der handler med biltilbehør. Det hedder svjh en kantliste.
--
MVH
osv...

Fra : Sten Larsen

Dato : 06-12-05 21:01

> [...]
> kanterne
> - faktisk så skarp, at vi ofte skærer os på den, når vi går ind eller ud

Jeg ville foreslå en lille fil eller smergellærred, med en forsigtig hånd.
Der skal ikke ret meget til for at fjerne 'det skarpe'.
/SL