Most Wanted...sys. krav?
Fra : Jasper Norman

Dato : 04-12-05 00:11

Hej.

Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?

Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

Mvh

Jasper

Fra : Mythos

Dato : 04-12-05 01:33

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?
>
> Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

Hvilket spil ?

Mythos

Fra : Frost

Dato : 04-12-05 04:03

"Mythos" <nogo31@hotmail.com> wrote in message

> "Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilket spil ?
>
> Mythos

Most Wanted (as in Need for Speed: Most Wanted), gætter jeg på...

--
Frost

Fra : Silver

Dato : 04-12-05 04:17

> [...]
>
> Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?
>
> Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

Jeg spiller mit i 1024x768 glidende med alt i max detaljer pånær AA, det er
slået fra og det kører rigtig godt.

Mit sys er :

2.4 AMD xp
1 gb pc2700 ram
9700 Radeon Pro gfx 128 mb ram
Live soundblaster.

Mvh
Silver.

Fra : Kim2000

Dato : 04-12-05 21:56

> [...]
>
> Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?
>
> Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

På min Duron 2500+, Geforce5600XT (tror jeg), 1024 mb ram kører det af lort
(demoen vel og mærke) i 800x600, så væsentlig større må være et bud

mvh
Kim

--
Her kan du finde blade, bøger og hæfter, noget skal du betale for, men det
meste er gratis.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-12-05 16:50

> [...]
>
> Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?
>
> Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

Jo det skulle være rigeligt. Hvis vi tager efter min. krav på kassen så er
det:

1,4GHz, 256mb ram, 32mb på grafikkortet
(min. geforce2 mx, radeon 7500 eller større, dog ikke laptop)

Jeg tror dog vi snakker max 800x600 med alt kræset slået fra så....

/Kenneth Iversen

Fra : FedeDorit

Dato : 05-12-05 17:11

> [...]
>
> Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?
>
> Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

Jeg kører med 1024x768 og ALT slået på MAX med et MSI 6600GT AGP og en AMD
XP2600+ CPU og 2*512 MB PC3200 ram på et Abit NF7-S V2.0 bundkort.

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-12-05 17:50

FedeDorit wrote:
> Jeg kører med 1024x768 og ALT slået på MAX med et MSI 6600GT AGP og
> en AMD XP2600+ CPU og 2*512 MB PC3200 ram på et Abit NF7-S V2.0
> bundkort.

Også FSAA?

Fra : Vega

Dato : 05-12-05 18:08

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Også FSAA?

Kører lækkert her i 1280x1024x32 med alt på max. samt Anti Aliasing og
Texture filtering sat til det midterste. 35FPS.

AMD64 3500+
1024mb DDR400 i dual
ATi Radeon X850XT 256mb

Mvh. Vega.

Fra : Per Nielsen

Dato : 05-12-05 18:25

Vega wrote:
> Kører lækkert her i 1280x1024x32 med alt på max. samt Anti Aliasing og
> Texture filtering sat til det midterste. 35FPS.

Hvad er det nu lige Texture Filtering er/gør?

Fra : Vega

Dato : 05-12-05 19:34

> Hvad er det nu lige Texture Filtering er/gør?

Mener det er det samme som Anisotropic filtering.

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-12-05 20:13

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Kører lækkert her i 1280x1024x32 med alt på max. samt Anti Aliasing og
> Texture filtering sat til det midterste. 35FPS.

Lækkert med 35 fps? Mener du det?

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 05-12-05 21:00

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.email.duh> skrev i en meddelelse
> "Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Lækkert med 35 fps? Mener du det?

Jep, selvfølgelig gør jeg det, sidder jo ikke og lyver.
Har målt det med et FPS program, og den svinger fra 30-40 fps. , så jeg
klager ikke.

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-12-05 21:53

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jep, selvfølgelig gør jeg det, sidder jo ikke og lyver.
> Har målt det med et FPS program, og den svinger fra 30-40 fps. , så jeg
> klager ikke.

Jeg syntes det lyder meget lavt. Så lavt at det kunne gå ud over
kørslen og hastighedsfornemmelsen. Jeg vil hellere have flere FPS
og så sætte opløsningen lidt ned istedet. Men hver sin smag.

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 05-12-05 22:10

> Jeg syntes det lyder meget lavt. Så lavt at det kunne gå ud over
> kørslen og hastighedsfornemmelsen. Jeg vil hellere have flere FPS
> og så sætte opløsningen lidt ned istedet. Men hver sin smag.

Det går da overhovedet ikke ikke ud over kørslen eller hastigheds
fornemmelsen, det hakker jo ikke det mindste. 30 fps og over, kan dine øjne
ikke se forskel på alligevel. Kører perfekt!

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-12-05 14:49

> Det går da overhovedet ikke ikke ud over kørslen eller hastigheds
> fornemmelsen, det hakker jo ikke det mindste. 30 fps og over, kan dine
> øjne ikke se forskel på alligevel. Kører perfekt!

Det er nu ikke korrekt. Det menneskelige øje kan se mere end
det. Omend det kommer an på situationen.

F. eks ved motion blur skal der ikke meget til førend at det ser
flydende ud.

>Hvor mange FPS kan du få, ved hvilken opløsning og detaljegrad?

Jeg får et gennemsnit på ca. 48 FPS i 1024x768 med alle detajler
sat ligesom dig.

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 05-12-05 22:11

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-12-05 16:34

Jeg har iørigt sat opløsningen op så jeg får ca de 35 FPS
i gennemsnit. Det ser fint ud når man kigger på vejen, de
ting der er der, biler bomme osv. men prøve lige at kigge
på bygningerne når man kommer op i en rimelig hastighed.

Det ser altså ikke godt ud. Men ok...det er selvfølgelig
heller ikke der man kigger når man spiller. Medmindre
at man godt kan lide at køre galt :)

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 06-12-05 17:06

> [...]
>
> Det ser altså ikke godt ud. Men ok...det er selvfølgelig
> heller ikke der man kigger når man spiller. Medmindre

Har du Anti og det andet på? Hvordan ser dit system forresten ud?
Jeg er glad for at jeg ikke har de problemer med at kan se sådan nogle
småting, for så begynder man efterhånden at skulle opgradere hver ½ år.

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-12-05 17:43

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har du Anti og det andet på? Hvordan ser dit system forresten ud?

Ja det er på. Det står på 1/3. Texture Filtering står på 1/2

Mit system er:

Pentium 4 Prescott 3,6 GHz, 2GB ram og et Geforce 6800 Gamers Edition.

> Jeg er glad for at jeg ikke har de problemer med at kan se sådan nogle
> småting, for så begynder man efterhånden at skulle opgradere hver ½ år.

Ja...det er dyrt :) Nej så tit skifter jeg nu ikke.
Min forrige var en P4 2.0A, 768MB RDRAM og Geforce ti4600 Ultra.

Det er alligevel noget tid siden de ting kom.

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 06-12-05 19:17

> [...]
>
> Mit system er:
>
> Pentium 4 Prescott 3,6 GHz, 2GB ram og et Geforce 6800 Gamers Edition.

Ok.

> Ja...det er dyrt :) Nej så tit skifter jeg nu ikke.

Jep, men der går nu også noget tid før mit X850XT skal skiftes ud.

Mvh. Vega.

Fra : Søren G

Dato : 06-12-05 15:31

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.email.duh> wrote in message
> Jeg syntes det lyder meget lavt. Så lavt at det kunne gå ud over
> kørslen og hastighedsfornemmelsen. Jeg vil hellere have flere FPS
> og så sætte opløsningen lidt ned istedet. Men hver sin smag.

Så må du da næsten være helt dårlig når du ser almindeligt TV hva' ? *S

--
Søren

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-12-05 16:29

"Søren G" <soreng@invalid.wq> skrev i en meddelelse
> Så må du da næsten være helt dårlig når du ser almindeligt TV hva' ? *S

Der er ikke brug for mere da TV, Video, DVD o.v. bruger motion blur.

/Kenneth Iversen

Fra : Stefan

Dato : 07-12-05 20:27

"Jasper Norman" <ahrensbach@FJERNESpc.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad kræves der om min. for at spillet kører ok?
>
> Jeg behøver ikke at spille det i 1600x 1200, men 1024/768 er vel rigeligt?

Kører demoen med P4 2,8 (478'er)
Med Asus X800XL Pci-x
768 mb 3200
i 1600x1200 og fuld skrald på alle detaljer, det giver et hop en gang
imellem men ellers ingen prob.

Stef