Sang - hvilken?
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-12-05 14:16

Hej allesammen.

Her i går da jeg var ude og køre hørte jeg ret fed sang på radioen.
Problemet er at speakeren ikke sagde hvilken gruppe det var, samt sangtitel.
Jeg ved godt at P3 har playlister, men da jeg ikke fik set hvad klokken var,
kan det komme til at knibe med at finde den rette sang.
Selve grundmixet er en skønsom blanding af Queens "We Will Rock You" og Joan
Jetts "I Love Rock 'n Roll", plus lidt mere - tror jeg.
Nogen ideer?

På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : The Nameless Dude

Dato : 03-12-05 18:04

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in

> [...]
> sang. Selve grundmixet er en skønsom blanding af Queens "We Will Rock
> You" og Joan Jetts "I Love Rock 'n Roll", plus lidt mere - tror jeg.

Uha, lydder som noget Bastardpop/Mashup. Så den bliver nok svær.
P3 laver nemlig selv de sammenblandinger de spiller.
Du hørte sikkert nummeret i Monkey Business der sendes mellem 14 og 16.
--
The Nameless Dude

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-12-05 20:57

"The Nameless Dude" <nom@ial.adress> wrote in message
> [...]
> P3 laver nemlig selv de sammenblandinger de spiller.
> Du hørte sikkert nummeret i Monkey Business der sendes mellem 14 og 16.

Yo Dude.
Jeg har hittet ud af det, det var Bad Boys Of Boogie med "I Love Rock 'n
Roll".
Kan det passe at Monkey Business har noget telefonsjov, hvor man er to om at
køre noget gætteleg?
For så passer det sgu meget godt.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 19:36

Aragorn Elessar wrote:
> [...]
> Selve grundmixet er en skønsom blanding af Queens "We Will Rock You"
> og Joan Jetts "I Love Rock 'n Roll", plus lidt mere - tror jeg.

Det er garanteret "Bad boys of Boogie" fra Odense ... et "amatør"-band der
BARE losser røv! Du kan høre lydklip på www.badboysofboogie.dk

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-12-05 20:49

"Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> wrote in message

> Det er garanteret "Bad boys of Boogie" fra Odense ... et "amatør"-band der
> BARE losser røv! Du kan høre lydklip på www.badboysofboogie.dk
>
> mvh.
> Kim Frederiksen

Hej Kim.

Jeps, det er dem. Takker for linket, det er hermed gemt.
Den dag de kommer med en cd, er jeg der med spegepølsen - for damn, det
sparker!
Det er godt, det er guf, det er lige noget for mig!
Må ha'!!! :D *hopHOPhopHOPhopHOPhop*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 21:20

Aragorn Elessar wrote:

> [...]
> det sparker!
> Det er godt, det er guf, det er lige noget for mig!

Du kan allerede købe deres EP "All killers no filler´s" fra deres hjemmeside
.... Jeg har den, og den har boet i min bil de sidste mange måneder. Det er
RET fedt at køre bil til.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-12-05 21:32

> [...]
hjemmeside
> ... Jeg har den, og den har boet i min bil de sidste mange måneder. Det er

Hej Kim.

Tak for tippet, den må jeg bare eje!
En anden skive der er god at køre til, er Meat Loafs "Bat Out Of Hell" -
hold dog liiiige øje med nålen, pludselig kører man hurtigere end man tror
man gør!
Hov, får en ide til en frisk tråd.

Venlig hilsen

Aragorn_DK