Epson stylus photo 1200...
Fra : lhgc

Dato : 11-06-01 09:30

Jeg har haft problemer med min Epson stylus photo 1200, når jeg starter den
kører den lidt frem og tilbage og rammer ind i begge side (det larmer så man
tror at den springer i luften) herefter kører den ca. 3 cm. frem fra højre
side og stopper med en skiiiiinger lyd som om der er noget der bremser den -
det er der bare ikke. Jeg har haft den til rep. ovre i kbh. og så virkede
den i ca. 3 mdr. og nu har jeg samme problem igen - og jeg gider simpelthen
ikke sende den der over igen.

Er der nogen der hved hvordan man evt. nulstiller den eller kan gøre et
eller andet som kan få den til at virke igen?

Mvh.
Lars-Henrik G. Christiansen
http://www.munik.dk
Mailto:munik@dk