Rep. manual til suzuki FZ, hvor og hvilken~
Fra : Elo Rasmussen

Dato : 11-06-01 09:13

Hej!

Jeg skal renovere en FZ'er motor, gearkasse, krumtap og kobling (alt) skal
skilles ad.

Derfor, ville jeg høre hvilken bog/manual jeg skal bruge, evt. forfatter.

Så vil jeg smutte på biblioteket.

Måske der findes nogle scannede dokumenter på nettet, f.eks i PDF format?

mvh Gibman.

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 18-06-01 22:03

Jeg har en komplet værkstedsmanual...

Mvh
Christian

Fra : Brian Nørelund

Dato : 19-06-01 09:24

Hej

Hvad skal man bruge sådan en til, bare husk at kigge godt efter når du
skiller den ad. Jag har ikke haft nogle problemer, og jeg brugte ikke nogen
bog !!!!

/Brian

Ps. Det er slet ikke så svært !!

Fra : Christian Jørgensen

Dato : 19-06-01 10:36

Der er mange ting der er go'e at vide..
moment m.m.

Manualer er faktisk ret lækre engang imellem

Mvh