Undskyld
Fra : XXX

Dato : 03-12-05 02:54

Hej gruppe.

Jeg har indset, at jeg især i den her gruppe har opført mig tarveligt og
sårende overfor anderledes tænkende mennesker. Jeg har ingen ret til at
dømme andre mennesker og jeg er især ked af mine angreb på de
homoseksuelle.

Jeg har i nogen tid nu haft mistanke, om at jeg måske er skizofren og jeg
vil derfor i det nye år opsøge en psykolog. Jeg har tidligere fået en
henvisning fra min læge, men dengang turde jeg ikke tage springet.

For ikke at at blive fristet til mere negativ og idiotisk opførsel i
fremtiden vælger jeg ikke mere at læse med i den her gruppe. Den sidste dag
jeg læser med bliver søndag d. 4/12.

Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul og et godt nytår. Hvis jeg
nogensinde vender tilbage til den her gruppe, bliver det som et forbedret
menneske med større tolerance overfor andres seksualitet og livsstil og som
et mere positivt indstillet menneske.
Livet er for kort til andet.

Med venlig hilsen
XXX.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 03-12-05 07:15

On 03 Dec 2005 01:54:00 GMT, XXX <not@this.level> wrote:

> [...]
>sårende overfor anderledes tænkende mennesker. Jeg har ingen ret til at
>dømme andre mennesker og jeg er især ked af mine angreb på de

det skal du ikke være jeg har jaget dem i 6 år med stor succes jeg
tror lige frem de kan li det :)

>Jeg har i nogen tid nu haft mistanke, om at jeg måske er skizofren og jeg
>vil derfor i det nye år opsøge en psykolog. Jeg har tidligere fået en
>henvisning fra min læge, men dengang turde jeg ikke tage springet.

Nååååååååeeeeeeee og hvad mente den gode doktermand så en pysolog
skulle kunne hjælpe dig med ?

>For ikke at at blive fristet til mere negativ og idiotisk opførsel i
>fremtiden vælger jeg ikke mere at læse med i den her gruppe. Den sidste dag
>jeg læser med bliver søndag d. 4/12.

jamen så er det jo med at få postet jeg sætter fut til snak.snik så
kan du jo skrive der

>Jeg vil ønske jer alle en glædelig jul og et godt nytår.

mange tak

> Hvis jeg
>nogensinde vender tilbage til den her gruppe, bliver det som et forbedret
>menneske med større tolerance overfor andres seksualitet og livsstil

så synes jeg at du skulle gribe fat i Bo Warming det eje gode menneske
der er så få der forstår ham når han skriver om hvordan han skider i
en plastik pose i sengen !

> og som
>et mere positivt indstillet menneske.
>Livet er for kort til andet.

jamen er du nu sikker på det vil lykkedes ?

>Med venlig hilsen
>XXX.

Dittto
Bo MM

fut : dk.snak.snik

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 08:24

XXX wrote:
> [...]
> forbedret menneske med større tolerance overfor andres seksualitet og
> livsstil og som et mere positivt indstillet menneske.

kan du snart finde ud af hvad du er og hvad du ikke er steen ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-12-05 08:53

Jens wrote:

> kan du snart finde ud af hvad du er og hvad du ikke er steen ?

Det ligner nu mere Adreas Flack som en pankaw.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-05 04:02

Ejvind Kruse wrote:

> Det ligner nu mere Adreas Flack som en pankaw.

er det malkoen der har gjort ham skitzo ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-12-05 14:25

Jens wrote:

> er det malkoen der har gjort ham skitzo ?

Hvorfor er du så syg med den Malkone ?

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 06-12-05 03:05

Ejvind Kruse wrote:

> Hvorfor er du så syg med den Malkone ?

hvorfor må jeg ikke skrive om din kærste, er det fordi hun er gået på druk
uden dig ??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 08-12-05 09:51

Jens wrote:

> hvorfor må jeg ikke skrive om din kærste, er det fordi hun er gået på druk
> uden dig ??

Jeg drikker ikke, lille jens, det er derfor Ole ikke gider mig.

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 09-12-05 08:54

Ejvind Kruse wrote:

> Jeg drikker ikke, lille jens, det er derfor Ole ikke gider mig.

så det er ok malkoen er gået på druk ?
ole er da hel vild i varmen med dig ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-12-05 10:12

Jens wrote:

> så det er ok malkoen er gået på druk ?
> ole er da hel vild i varmen med dig ?

Det er kun for at gøre dig jaloux og lokke Haugen frem.

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 10-12-05 18:17

Ejvind Kruse wrote:

> Det er kun for at gøre dig jaloux og lokke Haugen frem.

så han får lov og pille lidt ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-12-05 09:43

Jens wrote:

> så han får lov og pille lidt ?

Dream on Tony

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 16:21

Ejvind Kruse wrote:

> Dream on Tony

jødefniis

Fra : Non-Desperado

Dato : 03-12-05 11:22

XXX <not@this.level> skrev:

> [...]
>sårende overfor anderledes tænkende mennesker. Jeg har ingen ret til at
>dømme andre mennesker og jeg er især ked af mine angreb på de

Damn, er det 1. april ?

>Jeg har i nogen tid nu haft mistanke, om at jeg måske er skizofren og jeg
>vil derfor i det nye år opsøge en psykolog. Jeg har tidligere fået en
>henvisning fra min læge, men dengang turde jeg ikke tage springet.

Måske er en psykiater bedre. Det er trods alt en specialuddannet
læge. Også fordi at psykiske lidelser bør behandles, og det kan
en psykolog ikke gøre så meget ved.
Det er jo ikke alt, der kan tales væk.
Hmmm....måske skulle jeg komme af med mit mindreværdskompleks ?
........................NAAAAH ! *G*

>For ikke at at blive fristet til mere negativ og idiotisk opførsel i
>fremtiden vælger jeg ikke mere at læse med i den her gruppe. Den sidste dag
>jeg læser med bliver søndag d. 4/12.

Nååååh, du skifter brugernavn som sædvanlig. Jamen så må vi jo
prøve at finde dig i vrimlen.

Ja, så tror jeg på dén - og én til...
Sorry, men den er altså set før.

Men held og lykke med forvandlingen....

--
Non-Desperado
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : XXX

Dato : 03-12-05 23:33

Non-Desperado
<dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk> wrote in

> Damn, er det 1. april ?

Hehe.

> Måske er en psykiater bedre. Det er trods alt en specialuddannet
> læge. Også fordi at psykiske lidelser bør behandles, og det kan
> en psykolog ikke gøre så meget ved.
> Det er jo ikke alt, der kan tales væk.

Du har nok ret. Hvis jeg er skizofren kan det nok kun klares med piller,
men min viden om sådanne ting er ikke stor, så jeg kan selvfølgelig tage
fejl. Hvem mon kan/skal stille sådan en diagnose?

> Hmmm....måske skulle jeg komme af med mit mindreværdskompleks ?

Alle mennesker er lige!

> Nååååh, du skifter brugernavn som sædvanlig. Jamen så må vi jo
> prøve at finde dig i vrimlen.

Bemærk, at det kun er denne her gruppe, jeg forlader. Du slipper ikke
helt for mig.

> Ja, så tror jeg på dén - og én til...
> Sorry, men den er altså set før.

Din skepsis forstår jeg godt. Dog er det alvor den her gang.

> Men held og lykke med forvandlingen....

Tak min ven og god bedring.

Fra : Anita

Dato : 04-12-05 01:58

XXX <not@this.level> skrev:
> [...]

Et af hovedpunkterne ved skizofreni er, så vidt jeg er informeret, at man
ikke selv kan se, at man er syg.

> Du har nok ret. Hvis jeg er skizofren kan det nok kun klares med
> piller, men min viden om sådanne ting er ikke stor, så jeg kan
> selvfølgelig tage fejl. Hvem mon kan/skal stille sådan en diagnose?

Det kan en psykiater. De arbejder dog mest med medicinering og i mindre grad
med samtaler. Har du brug for samtaleterapi er det i højere grad en psykolog
du skal have fat i.

> Alle mennesker er lige!

Husk det! Du udtaler dig ofte som om du tror du er overmenneske, hævet over
alt og alle. Den eneste der kender sandheden osv. Og sådan forholder det sig
trods alt nok ikke.

> Tak min ven og god bedring.

Og selv. Du har helt klart nogle ting du kan arbejde med. Men er du villig
til at kigge indad, er jeg også sikker på, at du kan komme videre i dit liv.

Held med det.
Venligst Anita

Fra : XXX

Dato : 04-12-05 02:23

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> wrote in

> Husk det! Du udtaler dig ofte som om du tror du er overmenneske, hævet
> over alt og alle. Den eneste der kender sandheden osv. Og sådan
> forholder det sig trods alt nok ikke.

Jeg tror, at du har ret.

> Og selv. Du har helt klart nogle ting du kan arbejde med. Men er du
> villig til at kigge indad, er jeg også sikker på, at du kan komme
> videre i dit liv.
>
> Held med det.

Tak for de søde ord.

Fra : Henning

Dato : 04-12-05 08:34

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Et af hovedpunkterne ved skizofreni er, så vidt jeg er informeret, at man
> ikke selv kan se, at man er syg.

Ofte er det sådan, derfor bruger vi i dag i psykiatrien at tilbyde
psykeduktion i vid udstrækning, mod tidligeere, hvor man havde
den opfattelse, at hvis den skizofrene fik sygdoms indsigt, ville
det føre til en øget selvmordsrate, men det er ikke tilfældet så
vidt man kan se ud af statestikkerne.

> Det kan en psykiater. De arbejder dog mest med medicinering og i mindre
> grad med samtaler. Har du brug for samtaleterapi er det i højere grad en
> psykolog du skal have fat i.

I dag er der meget få psykiatere, der også har lært at psykoanalysere,
hvilet
kræver at den pågældende læge selv bliver psykoanalyseret.
Vi med den gamle special psykiatriske sygepleje, kan og har lært diverse
psykoterapeutiske metoder og kan gå ind og give samtaleterapi, de nye
social og sundhedsassistenter lære ikke en disse om dette, de kan kun øse
medicin op i et glas og vaske røve på gamle mennesker, men der findes
heldigvis nogle med talent og tæft for samtale, uden at have lært det1

skizofreni er en kronisk, uhelbredelig sygdom, men de fleste
skizofrene lærer dog at leve med den. De der har det værst,
er de, der ikke magter at se deres sygdom i øjnene og modtage
den livslange medicinske behandling det kræves for at opnå
et tåleligt liv.

Skizofreni er ikke ensbetydende med et dårligt liv!

MVH
Henning

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-12-05 09:56

Henning wrote:
> Vi med den gamle special psykiatriske sygepleje, kan og har lært diverse
> psykoterapeutiske metoder og kan gå ind og give samtaleterapi,

Hæng9ning, er du patient eller portør ?

--
Ejvind

Fra : Anita

Dato : 04-12-05 11:53

Henning <h2m@.mail.dk> skrev:
> [...]
> et tåleligt liv.
>
> Skizofreni er ikke ensbetydende med et dårligt liv!

Man ser ind i mellem udsendelser på tv om skizofrene der udtaler sig:
"Lægerne siger at jeg er skizofren". Det viser klart at vedkommende ikke
selv erkender sygdommen som et problem. Det gør ofte at medicinering ikke
vedbliver efter udskrivelse fra psyk. afd.

Henning, du ved en masse om det her. Hvis man lider af ekstrem
forfølgelsesvanvid/paranoia - hvor på skalaen placerer det sig så?

Der er tale om en kvinde, som mener at alle er efter hende - og i svære
perioder tror hun de vil slå hende ihjel. Naboer ser ondt på hende og hun
føler sig altid utryg. Hun vil ikke tage medicin, da hun ikke mener hun
fejler noget - det er jo alle de andre den er gal med. Hun vil flytte til
den anden ende af landet for at komme væk fra alle de dumme mennesker i
hendes hjemby. Hun vil ikke ringe på forhånd og sige at hun kommer på besøg,
hendes telefon bliver jo aflyttet. Og da hun så kom uventet på besøg havde
hun ikke sin telefon med - for den kan jo spores. Osv. i den dur.

Hun har været indlagt tidligere. Jeg kender ikke de nærmere omstændigheder,
som hun jo holder lidt tæt til kroppen. Det værste er at hun har et barn på
8-9 år, som i høj grad indoktrineres med morens angst for alverdens ting.

Som veninde - kan man da gøre noget?

Venligst Anita

PS: Fut gerne et eller andet sted hen, hvor denne snak er mere passende...

Fra : Peter

Dato : 04-12-05 20:58

> [...]

> 8-9 år, som i høj grad indoktrineres med morens angst for alverdens ting.

At hun har et barn i den tilstand er noget svineri. Man kan ikke passe børn
hvis man er så svært sindslidende. Hvis man kender er person der er svært
sindslidende og som har et barn, så bør hensynet gå til barnet først.
Grunden til at børn af sindslidene tvangsfjernes burde være indlysende for
alle.

Fra : Henning

Dato : 04-12-05 21:12

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> skrev i en meddelelse

> Henning, du ved en masse om det her. Hvis man lider af ekstrem
> forfølgelsesvanvid/paranoia - hvor på skalaen placerer det sig så?

I toppen

> [...]
> omstændigheder, som hun jo holder lidt tæt til kroppen. Det værste er at
> hun har et barn på 8-9 år, som i høj grad indoktrineres med morens angst

Du kan stort set intet stille op og på et tidspunkt vil
din veninde komme til at betragte dig som en del af
det system der er ude efter at gøre hende fortræd,
ligeledes kan hun pludselig betragte sit barn som
en spion plantet der for at holde øje med hende
og evt udøve kontrol over hende. Det paronide menneske,
søger forklaring på alt gennem analysering af de "fakta"
der findes i pågældendes sind.

Nogle ubehandlede skizofrene kan rent faktisk blive
livsfarlige at være i nærheden af, både for tilfældige
og nære slægtninge og venner.
Alle former for samtaleterapier er ubrugelige når
det gælder paranøja, for den manipulering der ligger
i samtaleterapien fremmer den parnoides symptomer
og overbeviser ham/hende om at han/hun er udsat
for forfølgelse og hendes/hans liv kan afhænge af
at hun kan flygte fra sine " forfølgere" Her kan så
at dræbe i "selvforsvar" komme på tale.

Den eneste vej der er farbar for skizofrene er medicinsk
behandling, dessverre rummer psykiatriloven ikke mulighed
for at foretage et livslangt tvangsmæssigt behandlingsforløb
af disse mennesker, så snart den umidelbare psykose
er behandlet og symptomerne dæmpet så meget, at
de ikke længere udgør det overskyggende billede af
personligheden, må man ikke længere tvinge eller
tilbageholde pågældende, det man så fra behandlerside
af, håber på, er at man på dette stade, kan få den
parnoide til at indse at det hele sker i hendes/hans
eget sind og for at undgå den rædsel der er forbundet
med at være parnoid, kun kan klares ved at tage medicin

> PS: Fut gerne et eller andet sted hen, hvor denne snak er mere passende...

Jeg tror at mange også her i dette forum interessere sig for
psykologi og psykiatri nok til at kapere der tales om dette,
ikke mindst fordi, at sindssyge jo også stifter familier
og får børn.

Sindssyge arves for en stor del i større eller mindre
målestok, som tommelfinger regel siges det at
manio-depressive psykoser arves dominant, medens
skizofreni kan arves hvis begge forældre er bære af
anlægget, at være arveligt belastet, er ikke ensbetydende
med at en given psykose kommer til udbrud, der
skal tilsyneladende også være en udløsende faktor
til stede.

Ved at se på bestemte familier, kan man se at deres
%vise andel af sindssyge er højere end gennemsnittet
Hvis man søger på nettet, vil man se, at familien
Lomholt har en høj andel af en bestemt somatisk lidelse.
( jeg vil i sagens natur ikke fortælle om familier med
samme mønster gældende psykiatriske lidelser)

På Færøerne er der en familie, hvis medlemmer
alle bliver blinde omkring 40 år alderen, sådant
mønster har man ikke fundet når det gælder sindssyge.

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 04-12-05 21:55

Henning <h2m@.mail.dk> skrev:
> I toppen

På linje med skizofreni? Eller det at betragte som skizofreni? Hun er vel
ikke decideret personlighedsspaltet - men er den samme person hele tiden.

> Du kan stort set intet stille op og på et tidspunkt vil
> din veninde komme til at betragte dig som en del af
> det system der er ude efter at gøre hende fortræd,

Det var også min tanke.

Har det pykiatriske system ikke en forpligtigelse til at informere kommunen
om hendes lidelser således der kan blive taget hånd om barnet?

> ligeledes kan hun pludselig betragte sit barn som
> en spion plantet der for at holde øje med hende
> og evt udøve kontrol over hende.

Stakkels barn

> Det paronide menneske,
> søger forklaring på alt gennem analysering af de "fakta"
> der findes i pågældendes sind.

*Nikker genkendende*

> Nogle ubehandlede skizofrene kan rent faktisk blive
> livsfarlige at være i nærheden af, både for tilfældige
> og nære slægtninge og venner.

Hun virker ikke farlig - men meget bange. Ser spøgelser alle vegne.

> [...]
> for forfølgelse og hendes/hans liv kan afhænge af
> at hun kan flygte fra sine " forfølgere" Her kan så

Okay, det var rart at vide. Så ingen grund til at "lokke" hende i dén
retning.

> Den eneste vej der er farbar for skizofrene er medicinsk
> behandling,

Som hun nægter.

Jeg har dog svært ved at forstå, at hun ikke selv fornemmer, at hun har det
bedre (er mindre bange), når hun er på medicin.

> [...]
> eget sind og for at undgå den rædsel der er forbundet
> med at være parnoid, kun kan klares ved at tage medicin

Det er i hvert fald ikke lykkedes under hendes indlæggelse. Meget ærgerligt
for hun virker ret langt ude. Droppet ud af uddannelse og fyret fra sit
arbejde. Tumler lidt rundt og overvejer som sagt at flytte væk fra familie
og alting. Ikke gode tegn.

Det satser vi så på :)

Tak for dit svar.
Venligst Anita

Fra : Henning

Dato : 06-12-05 01:36

> På linje med skizofreni? Eller det at betragte som skizofreni? Hun er vel
> ikke decideret personlighedsspaltet - men er den samme person hele tiden.

Personlighedsspaltning er bare eet symptom blandt meget
andet og er i virkeligheden ikke til stede i ret mange tilfælde,
når man lige ser bort fra de som tror de er Jesus, Napolion
eller Anna Stasia etc.

> Har det pykiatriske system ikke en forpligtigelse til at informere
> kommunen om hendes lidelser således der kan blive taget hånd om barnet?

De sociale myndigheder ER orienteret, men vælger ikke at
foretage sig noget.

> Stakkels barn

Ja.

> Okay, det var rart at vide. Så ingen grund til at "lokke" hende i dén
> retning.

Nej, når hun besøger dig, så småsluder om dit eget liv og
oplevelser og undgå så vidt mulig at stille spørgsmål.

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 06-12-05 09:54

Henning <h2m@.mail.dk> skrev:
> Personlighedsspaltning er bare eet symptom blandt meget
> andet og er i virkeligheden ikke til stede i ret mange tilfælde,
> når man lige ser bort fra de som tror de er Jesus, Napolion
> eller Anna Stasia etc.

Jeg synes nu nok de 2 tilfælde jeg for nylig har set i tv har været tydeligt
personlighedsspaltet.

> De sociale myndigheder ER orienteret, men vælger ikke at
> foretage sig noget.

Æv!

> Nej, når hun besøger dig, så småsluder om dit eget liv og
> oplevelser og undgå så vidt mulig at stille spørgsmål.

Hvorfor bør man ikke stille spørgsmål?

Venligst Anita

Fra : Ole Laursen

Dato : 06-12-05 19:05

"Anita" <anitaoestX@Xgmail.com> writes:

> Jeg synes nu nok de 2 tilf.ANflde jeg for nylig har set i tv har v.ANfret tydeligt
> personlighedsspaltet.

Kig her:

http://schizophrenia.com/family/sz.overview.htm

Hvis du bladrer lidt ned, st.ANer nogle symptomer med kursiv under
overskriften "The World of People With Schizophrenia" som nok er det
mest interessante. Bem.ANfrk ogs.ANe boksen:

Schizophrenia Is Not "Split Personality"

There is a common notion that schizophrenia is the same as "split
personality" - a Dr. Jekyll-Mr. Hyde switch in character.

This is not correct.

Der st.ANer ogs.ANe lidt her hvor flere med problemet inde p.ANe livet har
skrevet:

http://ask.slashdot.org/article.pl?sid=04/05/21/0140239

Og her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Schizophrenia

The term "schizophrenia" translates roughly as "shattered mind," and
comes from the Greek $B&R&V(B$B%G.ANNN/(B$B%@&F&X(B (schizo, "to split" or "to
divide") and $B&U&Q(B$B%G.ANNN.(B$B%@&M(B (phr$A(%(Bn, "mind"). Despite its
etymology, schizophrenia is not synonymous with dissociative
identity disorder, also known as multiple personality disorder or
"split personality"; in popular culture the two are often confused.

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-12-05 20:16

Ole Laursen skrev:

>Hvis du bladrer lidt ned, st.ANer nogle symptomer med kursiv under
>overskriften "The World of People With Schizophrenia" som nok er det
>mest interessante. Bem.ANfrk ogs.ANe boksen:

Må jeg anbefale, at du bruger iso 8859-1 som tegnsæt i din
newsreader i stedet for noget japserhalløjsa?
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ole Laursen

Dato : 07-12-05 09:36

> Må jeg anbefale, at du bruger iso 8859-1 som tegnsæt i din
> newsreader i stedet for noget japserhalløjsa?

Gnus havde ikke noget problem med at vise indlægget. Det var
tilsyneladende de indklistrede tegn fra Wikipedia der fik den til at
skifte tegnsæt. Her kommer indlægget en gang til uden indklistrede
tegn.

Kig her:

http://schizophrenia.com/family/sz.overview.htm

Hvis du bladrer lidt ned, står nogle symptomer med kursiv under
overskriften "The World of People With Schizophrenia" som nok er det
mest interessante. Bemærk også boksen:

Schizophrenia Is Not "Split Personality"

There is a common notion that schizophrenia is the same as "split
personality" - a Dr. Jekyll-Mr. Hyde switch in character.

This is not correct.

Der står også lidt her hvor flere med problemet inde på livet har

Fra : Henning

Dato : 07-12-05 03:50

> Hvorfor bør man ikke stille spørgsmål?

Hun kan få den ide, du er ude efter at få de oplysninger,
der kan få de, der forfølger hende til at finde hende.
Det er ikke til at vide, hvilke spørgsmål der er "farlige
eller neutrale" i hendes verden
Jeg oplever igen og igen, at paranoide lige pludselig
betragter mig som "fjende" fordi jeg spørger til
deres velbefindende, eller hvordan det gik til
fodbold i dag etc. etc. Spørgsmål er pr. difination
kontrollerende og oplysningssøgende.
Man kan som regel slippe af sted med at sige
ting som, det glæder mig på dine vegne eller
hvis hun kører frem med sine forfølgelses forestillinger
at sige, det er for uhyggeligt at tænke på/ høre om,
kan vi ikke snakke om noget andet?

MVH
Henning

Fra : Henning

Dato : 07-12-05 04:46

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

http://www.scthanshospital.dk/skthans.nsf/ResponseDokumenter/6D5C16A38B364FC8C12568860049B561

Fra : PerX ...

Dato : 05-12-05 16:43

In article <R5-dnWNhBYZ2Ww_eRVnyjw@jay.net>, anitaoestX@Xgmail.com
says...
> Hun vil ikke ringe på forhånd og sige at hun kommer på besøg,
> hendes telefon bliver jo aflyttet. Og da hun så kom uventet på besøg havde
> hun ikke sin telefon med - for den kan jo spores. Osv. i den dur.

Hey, med den regering er det jo meget muligt efterhånden...

Fra : Henning

Dato : 06-12-05 01:38

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse
> In article <R5-dnWNhBYZ2Ww_eRVnyjw@jay.net>, anitaoestX@Xgmail.com
> says...
>
> Hey, med den regering er det jo meget muligt efterhånden...

Enhver mobiltelefon der er tændt kan spores her og nu!
Gad vide om man skulle give konen en GPS telefon

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 06-12-05 09:44

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev:
ringe på forhånd og sige at hun kommer på besøg,

> Hey, med den regering er det jo meget muligt efterhånden...

Men hvem dælen gider spore en tilfældig, uinteressant, enlig mors
mobiltelefon? Jeg spø'r bare.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 05-12-05 16:40

In article <H-KdnYQDIYEDpg_eRVnytA@jay.net>, anitaoestX@Xgmail.com
says...

> Et af hovedpunkterne ved skizofreni er, så vidt jeg er informeret, at man
> ikke selv kan se, at man er syg.

Så hvis du spørger 100 mennesker på gaden om det er skizofrene så er det
det alle sammen? ;)

Fra : Anita

Dato : 05-12-05 17:01

PerX ... <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev:
> Så hvis du spørger 100 mennesker på gaden om det er skizofrene så
> er det det alle sammen? ;)

Min pointe var vel nærmere at hvis XXX tror han er det, er han det ikke
nødvendigvis.

Venligst Anita

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 11:51

"XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse
> [...]
> nogensinde vender tilbage til den her gruppe, bliver det som et forbedret
> menneske med større tolerance overfor andres seksualitet og livsstil og

Du er i den rigtige gruppe og du har ret.
Homoseksuelle. er syge mennesker, der kan helbredes, det gør de i USA
Det har tidligere været diskuteret her i gruppen,
MvH Steen

Fra : Jens

Dato : 06-12-05 19:40

Steen Johansen wrote:
> [...]
> Homoseksuelle. er syge mennesker, der kan helbredes, det gør de i USA
> Det har tidligere været diskuteret her i gruppen,

du har ikke været i usa ?

Fra : Bøf

Dato : 07-12-05 17:29

Steen Johansen wrote:

> [...]

Det mener http://www.falange.com/ også og mange andre fascister.

Der er dog intet videnskabelig belæg for at sige, at det er sandt.

Mere end 8% af verdensbefolkningen er homoer og intet tyder på, at der er
kulturelle baggrunde for fænomenet, hvilket tyder på, at der har været
homoseksuelle i hundrede tusinder af år.

Til gengæld synes der er være noget sygeligt i homofobi - sandsynligvis mere
irrationelt end flyskræk. Homoseksualitet smitter ikke og sandsynligheden
for at styrte ned er mindre end sandsynligheden for at få en tagsten i
hovedet.

Hos vore fætre bonoboerne er biseksualitet mere almindelig end hetero- eller
homoseksualitet. Mit gæt er at de fleste faktisk er biseksuelle, men de ved
det bare ikke.

/Bøf - indbildt heteroseksuel.
Måske skulle der oprettes en gruppe, der hed dk.videnskabsfornægtere for
fascister, nationalsocialister, kreationister etc.?

Fra : N/A

Dato : 11-12-05 16:22

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 16:22

Steen Johansen wrote:
> "Jens" <@igen@ .> skrev i en meddelelse
>>

> Formand Steen Johansen
>
> Skt. Jørgensgade 103
>
> 5000 Odense C
>

> ( 40 29 17 52
>
> steenbelle@galnet.dk
>

> Vil du med til Chicago.?
>

> 7 Juni til 13 Juni 2006

betaler du ?

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 12:35

"XXX" <not@this.level> skrev

> [...]
> vil derfor i det nye år opsøge en psykolog. Jeg har tidligere fået en
> henvisning fra min læge, men dengang turde jeg ikke tage springet.

Det er umoralsk af en læge, at opfordre til selvmord.

Tony

Fra : XXX

Dato : 03-12-05 23:34

Fra : ThomasB

Dato : 03-12-05 14:57

> [...]
> sårende overfor anderledes tænkende mennesker. Jeg har ingen ret til at
> dømme andre mennesker og jeg er især ked af mine angreb på de

Så var du alligevel en rigtig mand.

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 17:11

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> "XXX" <not@this.level> skrev i en meddelelse

> Så var du alligevel en rigtig mand.

*GGG*

Tony

Fra : PerX ...

Dato : 05-12-05 16:31

In article <4390fab8$0$38669$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
not@this.level says...
> [...]
>
> For ikke at at blive fristet til mere negativ og idiotisk opførsel i
> fremtiden vælger jeg ikke mere at læse med i den her gruppe. Den sidste dag

Holder i alle op? ;)

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 19:58

> In article <4390fab8$0$38669$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> not@this.level says...

> Holder i alle op? ;)

*GGG*
Jeg burde nok ikke le, da jeg sikkert er i mindretal, hvis det skulle
udvikle sig til en tvekamp

Tony