Kraftwerk DVD ?
Fra : Peter Heide

Dato : 02-12-05 22:10

Skulle udkomme på mandag ; 2 x dvd m. Kraftwerk : Minimum Maximum (live)

Har hørt at den er blevet udsat. Nogen hér der ved noget ?

Axel Music skriver at de har den på lager men det stemmer ikke.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-12-05 22:17

Peter Heide wrote:
> Skulle udkomme på mandag ; 2 x dvd m. Kraftwerk : Minimum Maximum (live)
>
> Har hørt at den er blevet udsat. Nogen hér der ved noget ?

Nej jeg ved ikke noget, men jeg glæder mig! Tak for påmindelsen.
Kraftwerk er et fantastisk liveband.

Fra : Hauge

Dato : 02-12-05 22:23

Hej
Peter Heide wrote:
> Skulle udkomme på mandag ; 2 x dvd m. Kraftwerk : Minimum Maximum
> (live)

Hvor har du hørt det? Vil det sige at den CD der udkom for et års tid siden,
også kommer som DVD?

Ville da glæde mig at skulle se den koncert man så i KB-hallen, dog optaget
andre steder.

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051202212058@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Lapzig

Dato : 02-12-05 23:02

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Skulle udkomme på mandag ; 2 x dvd m. Kraftwerk : Minimum Maximum (live)

Uha, det var da ugens nyhed. Så er der et emne til ønskelisten, hvis den når
at komme inden jul. :)

Fra : The Nameless Dude

Dato : 03-12-05 12:44

"Lapzig" <lapzig@invalid.invalid> wrote in

> Uha, det var da ugens nyhed. Så er der et emne til ønskelisten, hvis
> den når at komme inden jul. :)

Hvis du har mellem 25 og 28 Euro på dit Visa kort, så har Amazon.de den.
De frigave den igår (Fredag).
Tysk version: http://shor.ter.dk/504856571
Engelsk version: http://shor.ter.dk/648606373
Amazon.de plejer at være leveringsdygtige inde for 1 uge.
--
The Nameless Dude

Fra : Peter Heide

Dato : 03-12-05 19:09

> [...]
> Tysk version: http://shor.ter.dk/504856571
> Engelsk version: http://shor.ter.dk/648606373
> Amazon.de plejer at være leveringsdygtige inde for 1 uge.

Den er i butikkerne på mandag iflg Guf

Fra : Pipeline

Dato : 05-12-05 08:15

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Skulle udkomme på mandag ; 2 x dvd m. Kraftwerk : Minimum Maximum (live)
>
> Har hørt at den er blevet udsat. Nogen hér der ved noget ?
>
> Axel Music skriver at de har den på lager men det stemmer ikke.
Der kommer to versioner.
En alm. version med to DVD'er. Den udkommer idag.

Og så kommer der en limited edition. Det er en speciel indpakning (laptop
computer) som indeholder de to live-DVD'er, to live-CD'er (samme version som
de allerede udgivede), samt en 88 siders bog. Den koster hele 80€. Det er
denne version som er forsinket. Det er noget med indpakningen som er defekt.

Optagelserne er desværre ikke fra København, men fra mange forskellige
steder i verden.

MVH
Pipeline

Fra : Hauge

Dato : 08-12-05 16:25

Peter Heide wrote:
> Skulle udkomme på mandag ; 2 x dvd m. Kraftwerk : Minimum Maximum
> (live)
> Har hørt at den er blevet udsat. Nogen hér der ved noget ?

Er lige startet på at se og høre den. Uha det er fedt

Mvh Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20051208152255@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.