Juleudsmykket hus ??
Fra : edob

Dato : 02-12-05 20:15

Hej NG

Nogle husejere smykker deres hus her til jul med vildt mange lyskæder m.m.
og udfolder stor kreativitet, a la "Min fars jul".

Er der nogen som har kendskab til adresser i storkøbenhavn hvor det kan ses
??- jeg kunne godt tænke mig at se det i virkeligheden.

Venlig hilsen, Frank

Fra : kenneth T

Dato : 02-12-05 22:25

http://www.wonderlandchristmas.com/av/videos/dbrown-navidad.wmv
og
http://www.metacafe.com/watch/45390/wizards_of_winter/

er ret fede, send en mail med din adresse, hvis du kan stikke dem :)

-
(Jule)Hygge Herfra
Kenneth

Fra : mk

Dato : 03-12-05 10:01

"kenneth T" <ken_t@cool.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.metacafe.com/watch/45390/wizards_of_winter/
>
> er ret fede, send en mail med din adresse, hvis du kan stikke dem :)

Det har du ret i - vildt sejt, især det nederste link. Imponerene! Jeg skal
lige at smut i jem og fix og se på et par ledninger og lyskæder . Nå spøg
til side, mange her i nabolaget "pynter" også deres huse og det er virkeligt
smagløst, slet ikke enkelt og elegant som for at par år siden, hvor man
havde lys i et enkelt juletræ i forhaven.

Eksempler som de ovenstående er jo blot helt anderledes - det er jo ikke
lavet for at være smukt, men ekstremt og det er det da også blevet.

mk

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 03-12-05 13:33

"edob" <frankhanTAKE-THIS-AWAY@mail.dk> skrev i en meddelelse news:43909cf5$0$47053$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er der nogen som har kendskab til adresser i storkøbenhavn hvor det kan ses
> ??- jeg kunne godt tænke mig at se det i virkeligheden.

Hvis du har mod på at køre en tur til Roskilde, så er der
et eksemplar i særklasse på Drosselvej.

/Jakob

Fra : CopyCat

Dato : 03-12-05 18:22

> Venlig hilsen, Frank

Ikke ligefrem københavn ..

Men her er der nogle udsmykninger:

http://www.planetchristmas.com/ShowingOff2004.htm

~~Frank .,

Fra : Jacob Beer

Dato : 04-12-05 01:25

Du kan jo prøve at køre forbi Ørnstrupvej på Amager.

Den har i et par år heddet "Julevej" i folkemunde - der er ikke pyntet helt
så meget op i år, som der plejer at være, men det er stadig et imponerende
syn.

Mvh
Jacob

Fra : edob

Dato : 04-12-05 10:13

Tak for jeres input - modtager meget gerne flere forslag.

Venlig hilsen, Frank.