Star wars: Kotor2
Fra : Stefan Jensen

Dato : 02-12-05 16:45

Star wars: Knight of he old republic 2

Jeg er kommet til Polar Interior

Jeg kan ikke få bao-dur ud af det force cage

+ jeg kan ikke få de to til at gå med mig ned til skibet så vi kan komme
derfra?

Kreia regere ikke nå jeg trykker på hende

Aatton: hvis jeg trykker på står noget med (Node cheat) og så kommer jeg
tilbage og snakker med Atris igen igen

kan nogen hjælpe??

-Den fortvivlede

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 03-12-05 14:56

"Stefan Jensen" <beowulfdk@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Kreia regere ikke nå jeg trykker på hende
>
> Aatton: hvis jeg trykker på står noget med (Node cheat) og så kommer jeg

Det er en kendt fejl. Du kan hente en uofficiel patch som klarer problemet
her: http://www.team-gizka.org/downloads.html. Download link:
http://3dinfinity.com/kotor/files/rzf_262imprison_csfix.rar.

---
Mvh