Stor fest på Vesterbro
Fra : Steen Johansen

Dato : 02-12-05 08:03

En stor fest! Hvor man splejsede til Pizza og det eneste der kom ud af det
var BROK
Den eneste kontakt Wamling fik var med ham Frøken Hjort
Og Nusle kunne ikke holde lugten ud fra Wamling og de næste 2 måneder var
det
det hotteste emne i dk.snak.seksualitet
Ved næste store fest i dk.snak.seksualitet var der kun Wamling der kom
og der har ikke været nogen siden-------
De tosser må da for fanden snart have luftet ud?
Det skal bemærkes at det var mig der inviterede Wamling
som tak for at eliten i dk.snak.seksualitet fik mig smidt af nettet i 18
timer
Jeg kom ikke selv PGA min undulat havde hoste!
Det var det mest tydelige bevis på fattigdommens hæslige ansigt

MkH Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 11:03

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og Nusle kunne ikke holde lugten ud fra Wamling og de næste 2 måneder var
> det
> det hotteste emne i dk.snak.seksualitet

Det er ikke korrekt.

Jeg bemærkede stort set slet ikke BW, ej heller at han gik. Måske fordi min
interesse i manden kan ligge på et forsvindende lille sted.

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 11:34

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg bemærkede stort set slet ikke BW, ej heller at han gik. Måske fordi
> min interesse i manden kan ligge på et forsvindende lille sted.

Du har ikke en hukommelse som en elefant! Du deltog i debatten.
Kan du ikke huske det?
MkH Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 12:36

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du har ikke en hukommelse som en elefant! Du deltog i debatten.
> Kan du ikke huske det?

Jeg husker det faktisk, og jeg har tilmed gjort mig den ulejlighed at finde
det frem til dig

eller:

http://groups.google.dk/group/dk.snak.mudderkastning/msg/f6b6c2b0d7b2c87f?dmode=source&hl=da

Kan desværre ikke finde ud af at forkorte links.

Indsat fra ovenstående:
"Steen Johansen" <steen.be...@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> I mudrede dss er er dårlige tabere dit : Så - hvad? i stedet for: Ja
> indrømmet der fik du os

Hvis du mener til dss-festen, så vekslede jeg ikke to ord
med manden, sad ikke i nærheden af ham, registrerede
dårligt hans tilstedeværelse og slet ikke hans afgang.

Med andre ord, jeg opdagede ham ikke rigtigt, og
oplevede derfor ikke at føle mig den mindste smule
"belemret".

Hvis du mener i dss i al almindelighed - er han let at
overse og ignorere, og ingen behøver hverken læse
eller besvare hans indlæg - ingen "belemring" der,
heller.

mange hilsner

FUT: dk.snak.snik

Fra : Tony

Dato : 02-12-05 22:36

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev

> Jeg kom ikke selv PGA min undulat havde hoste!
> Det var det mest tydelige bevis på fattigdommens hæslige ansigt
>
> MkH Steen

At din stakkels undulat havde hoste ?

Tony

Fra : Peter Juhl

Dato : 02-12-05 23:16

Tony wrote:

> At din stakkels undulat havde hoste ?

Bliver du aldrig træt af at være spørge-jørgen?

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 11:40

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver du aldrig træt af at være spørge-jørgen?

Julemand ring 38383138 og tal med far
Så har du også nogen at tale med.
Jeg har haft stor fornøjelse af det
MvH Steen

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 12:30

"Peter Juhl" <peter@c.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver du aldrig træt af at være spørge-jørgen?

Hvorfor skal Jørgen nu blandes ind i denne debat ?
Har han ikke nok at gøre med at forklare lidt om skedesvamp ?

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 11:37

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev

> At din stakkels undulat havde hoste ?
>
> Tony

Den stakkels fugl døde kort efter af stress, men den fik en statsmands
begravelse.
Siden dengang har mit liv været totalt uden indhold.
MvH Steen