Hun tog mig i skridtet
Fra : andropov

Dato : 02-12-05 05:27

On Thu, 1 Dec 2005 23:45:17 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Bortset fra det, så har jeg ikke været udsat for hustrumishandling

Her er en tidligere besked du har skrevet:

Jeg kan ikke tillægge alle mænd negative intentioner, negative
adfærdsmønstre - og det på trods af, at jeg blev forladt som
barn af min far, udsat for "anden kønslig omgang med mindre-
årig" da jeg var barn, været gift med en alkoholiker (inkl. spo-
radisk vold), gennembanket og holdt indespærret i ca. 12 timer
af en psykopat (han havde papir på det) som voksen
http://groups.google.dk/group/dk.snak.seksualitet/browse_thread/thread/2e0bbdb3c39218d5/d1b3459dd3927a1a?lnk=st&q=alkoholiker++group%3Adk.snak.seksualitet+author%3Anusle&rnum=6&hl=da#d1b3459dd3927a1a

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-12-05 09:05

andropov wrote:

> [...]
> radisk vold), gennembanket og holdt indespærret i ca. 12 timer
> af en psykopat (han havde papir på det) som voksen

Av, nu er du vist en idiot igen.

--
Ejvind

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 11:41

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> været gift med en alkoholiker (inkl. spo-
> radisk vold),

Hvis jeg havde ment hustrumishandling, havde jeg skrevet det, og hvis du
ønskede en uddybning af "sporadisk vold", kunne du have bedt om den.

Der er efter min mening en verden til forskel på f.eks. at få en på kassen
(og give igen) i ungdommeligt hysteri/overophedet temperament og fuldskab
under skænderier - og så at blive gennemtævet så man ender på hospitalet,
hvad en hel del kvinder oplever i forbindelse med hustru_mishandling_.

Man skal ikke gøre sig selv til et større offer end man er - medmindre man
er en idiot og kalder sig Andropov selvfølgelig - for så er det jo
simpelthen kvinderne der er galt på den (altid!), især når de ikke vil have
noget med idioter at gøre

Du ender hermed i mit filter, som ikke er styret af andet end min manglende
vilje til at beskæftige mig for meget med idioter.

mange hilsner