Lyt nu lige med
Fra : Jim

Dato : 01-12-05 19:30

på Pressure Radio...
http://www.pressureradio.co.uk

Det er den fedeste musik lige i øjeblikket, og studieværten er Mikkel
Wendelboe.
Og det er det hver torsdag mellem 19 og 21...

Så tune ind på nettets bedste radio online..

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-05 20:07

Jim wrote:
> [...]
> Wendelboe.
> Og det er det hver torsdag mellem 19 og 21...
>
> Så tune ind på nettets bedste radio online..

Yes Sør.. Morten Trøst spiller lige nu, det giver da en eller anden
garanti for sprød house.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Steen Jensen

Dato : 01-12-05 20:19

"Claus Albæk (Kbh.)" <claude@eugina.dk> wrote:

> det giver da en eller anden
> garanti for sprød house.

Nåeh,,,det er "House". Så tror jeg ikke det er noget jeg behøver

Fra : Jim

Dato : 01-12-05 20:25

"Steen Jensen" <steen@rudekuvert.dk> skrev i en meddelelse

> Nåeh,,,det er "House". Så tror jeg ikke det er noget jeg behøver

Nå, du sidder måske allerede belånt til op over begge skorstene? ;)

Fra : Steen Jensen

Dato : 01-12-05 20:26

Jim <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote:

> Nå, du sidder måske allerede belånt til op over begge skorstene? ;)

Jep, banken ejer - konen bestyrer, og jeg er har bare...

Fra : Jim

Dato : 01-12-05 20:23

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Yes Sør.. Morten Trøst spiller lige nu, det giver da en eller anden
> garanti for sprød house.

De to er for go'