nedfrysning - igen
Fra : Michael

Dato : 01-12-05 18:20

Hej,

Jeg har lige fået en pose æbleskiver, som er optøet i køleskabet - på posen
står der at de kan holde sig der i 3 dage.

Desværre får jeg dem ikke spist inden - og der står intet om hvorvidt de må
fryses igen.

Er det OK at smide dem i fryseren igen ?? Hvad kan der evt, ske ??

pft

Fra : Inger Pedersen

Dato : 01-12-05 18:32

"Michael" <m@nomailforspam.dk> skrev i en meddelelse

> Er det OK at smide dem i fryseren igen ??

Det sker der næppe det helt store ved.

> Hvad kan der evt, ske ??

At de bliver mere tørre.

Hilsen Inger

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 01-12-05 18:44

> [...]
>
>Jeg har lige fået en pose æbleskiver,
>som er optøet i køleskabet - på posen
>står der at de kan holde sig der i 3 dage.

Ingen god ide, i forvejen er de af ringe kvalitet, så du får
bare nogle gode kanonkugler. Smid dem ud, en ny pose fås for 10.-
kr.
Vits Breaks