Harry Potter og Flammernes Pokal controlle~
Fra : Kim

Dato : 01-12-05 12:37

Kan Harry Potter og Flammernes Pokal kun spilles med tastatur,
og ikke med mus og tastatur som de gamle HP spil ?

Jeg har læst at Harry Potter og Flammernes Pokal understøtter
enhver form for controller, at " Hvis du oplever nogen problemer
med konfigurationen af dit spiltilbehør, kan du vælge at rekonfigurere
det manuelt: *Gå til Programmer\Electronic Arts\Harry Potter og
Flammernes Pokal under Start-menuen og vælg "Controller-opsætning".
*Controller-konfigurationsprogrammet bør finde alle spilcontrollere,
der var tilsluttet før programmet blev startet.
*Vælg den spilcontroller, du ønsker at konfigurere og følg instrukserne på
skærmen.
*Når du har gennemført konfigurationen, skal du klikke på "Gem & Afslut" for
at
gemme dine indstillinger eller "Afslut" for at starte forfra."

Startede så "Controller-opsætning".exe filen op men kunne ikke se eller
adde
andre controllere, ikke engang tastatur eller JoyPad..

Kan nogen hjælpe ( min datter ) ?

Mvh Kim

Fra : -=JF=- arb

Dato : 01-12-05 14:56

"Kim" <no.way@dude.dk> skrev i en meddelelse
> Kan Harry Potter og Flammernes Pokal kun spilles med tastatur,
> og ikke med mus og tastatur som de gamle HP spil ?

Møg ærgeligt - men nej... Kun tastatur eller controller.

Mht. Controlleren, så går jeg ud fra at det er sådan en "playstation-agtig"
controller, men har ikke undersøgt det nærmere da vores unger synes at det
er helt fint med tastaturet... Jeg savner dog stadig at kunne styre med
musen

Mvh John

Fra : skibber

Dato : 03-12-05 12:30

On 01-12-2005 14:55:58, "-=JF=- arb" wrote:
> [...]
>er helt fint med tastaturet... Jeg savner dog stadig at kunne styre med

Ja der er noget rigtigt skidt,jeg var så heldig at se det
oppe at køre inden køb,og opdagede manglerne så der var ikke
noget nyt potter spil til hjemmet.

Fra : -=JF=- priv

Dato : 03-12-05 17:15

"skibber" <skibber@notmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja der er noget rigtigt skidt,jeg var så heldig at se det
> oppe at køre inden køb,og opdagede manglerne så der var ikke
> noget nyt potter spil til hjemmet.

Jeg købte en controller til hver af ungerne, og nu vil selv vor mor spille
den nye HP

Mvh John

Fra : Tina

Dato : 04-12-05 06:53

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg købte en controller til hver af ungerne, og nu vil selv vor mor spille
> den nye HP
>
> Mvh John

lækkert sig lige til hvis i kommer igennem søen så vil jeg nemlig gerne vide
hvordan i gjorde hehe

Fra : -=JF=- arb

Dato : 06-12-05 09:17

"Tina" <ukendt@ukendt.dk> skrev i en meddelelse

> lækkert sig lige til hvis i kommer igennem søen så vil jeg nemlig gerne
> vide hvordan i gjorde hehe

Jeg skal prøve at spørge.

Mvh John

Fra : skibber

Dato : 05-12-05 11:05

On 03-12-2005 17:15:21, "-=JF=- priv" wrote:
>"skibber" <skibber@notmail.com> skrev i en meddelelse

>Jeg købte en controller til hver af ungerne, og nu vil selv vor mor spille
>den nye HP
>
>Mvh John

Hmm det kunne være jeg skulle overveje at købe en eller anden controller
men hvad for en.
:)

Fra : -=JF=- arb

Dato : 06-12-05 09:16

"skibber" <skibber@notmail.com> skrev i en meddelelse

> Hmm det kunne være jeg skulle overveje at købe en eller anden controller
> men hvad for en.
> :)

Jeg valgte at købe to Logitec controllere... Kan ikke lige huske modelnr.,
men det er dual-shock controllere.
Prisen var 239,- i Bilka, og jeg er sikker på at du kan få billigere
controllere, men Logitech er kvalivare som godt kan tåle at det går hårdt
til i kampens hede.

Mvh John

Fra : skibber

Dato : 06-12-05 12:49

On 06-12-2005 09:15:59, "-=JF=- arb" wrote:
> [...]
>Prisen var 239,- i Bilka, og jeg er sikker på at du kan få billigere
>controllere, men Logitech er kvalivare som godt kan tåle at det går hårdt

Hej tak for info kikker ind hos Bilka en af dagene
har også kikket lidt hos Betafon.

Fra : Kim

Dato : 06-12-05 10:32

"skibber" <skibber@notmail.com> skrev
> Hmm det kunne være jeg skulle overveje at købe en eller anden controller
> men hvad for en.

Jeg købte her: http://www.betafon.dk/
en Gravis Eliminator AfterShock GamePad
http://www.gravis.com/products/pro_eli_d1022.html
http://geek.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=343450
http://www.epinions.com/Kensington_GRAVIS_Eliminator_Aftershock_Game_Pad_USB_KEN48031
Driver her: http://www.gravis.com/support/sup_1037.html#pcsoftware
Ved ikke om den fås endnu, men den virker bare.

Mvh Kim
Mit system:
Win Xp Pro Sp 1+2
ASUS P4P800 SE
Intel® Pentium® 4 Processor Clock Speed 2.8 GHz
CPU Cooler Zalman Model: CNPS 7700
2* 512 MB PC3200 DDR RAM Kingston Dual-Channel DDR400
Strømforsyning NorthQ NQ4001EX 400WATT
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro 128MB
Grafic Card Cooler Zalman VGA VF700-Cu (AlCu)
Harddisk 1 * 40 + 1 * 80 Seagate Barracuda IV 7200 rpm
Harddisk 1 stk Sata2 SAMSUNG HD160JJ 160 GB
Creative SoundBlaster Audigy Player,
Kabinet ATX Antec PlusView 1000AMG SOHO File Server
Kabinet-blæsere 2* Papst 80mm 8412N2GLE 12dB
Højttalere Logitech X-230
Monitor 19" ViewSonic E92F+SB