Massehysteri & EkstraBladets bladsalg
Fra : Ulrich Valera

Dato : 30-11-05 21:21

Det er fantastisk! Vi hopper på den hver gang!

En sjælden gang forekommer der en en eller anden "sag" der egner sig til
at blive pumpet op til uhyrligheder i pressen - EkstraBladet kan vi
altid regne med i denne sammenhæng.

Først var der lige sagen fra Tønder, en mærkelig sag, der er ubelyst og
i hvertfald meget mærkelig, da den involverede pige ikke virker til at
have været udsat for andet end, hvad hun gerne selv ville og i øvrigt
vil hjem til sin far. - Det ville hun nok ikke, hvis han var så ond!

Da oplysningerne i sagen var sparsomme og EkstraBladet for Guds skyld
skal udnytte enhver sex-sag til at få rekord-salg, måtte de selv skrive
en delvis opdigtet historie på flere sider, hvor de i romanlignende form
fortæller, hvad der muligvis kunne være foregået. En meget speciel og
"ulækker" form for jounalistik, som bladet vist har nærmest rekord i at
anvende.

Så kom Ventegodt sagen.
Ærgerligt nok for EkstraBladet var det voksne kvinder med et forkvaklet
sexliv, der måtte lægge for.
Det er jo en lidt høj alder til at skulle spille aktuelt pædofili-offer.
Havde det været nogle yngre personer, ville avisen og hele nationen være
gået amok og Ventegodt havde måttet flygte ud af landet i største hast.

Læge Ventegodt er med garanti en dygtig læge, der laver meget andet end
vaginale pressurer for kvinder, der er vilde med det.
Men vaginale pressurer kan man så sandelig få mange steder, fx hos den
smukke behandler Irina Yazmin Andersen, der også udfører dette
kunststykke, der kan få englene til at synge.

Se selv:
http://www.mercuryuniflow.dk/index.htm

Hvornår skal hun så en tur igennem EkstraBladets rædselskabinet????

Vi venter -----

PS.: Kan vi få en pik pressur imens ??-

Så kan vi bagefter bryde sammen og gå til EkstraBladet -

Ulrich Valera
Frivilligt pressuroffer

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 21:56

On Wed, 30 Nov 2005 21:21:28 +0100, "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
wrote:

> [...]

>Havde det været nogle yngre personer, ville avisen og hele nationen være
>gået amok og Ventegodt havde måttet flygte ud af landet i største hast.

Ja, der går nok lidt tid endnu før han kan tage Jørn Ege i hånden og
blive udenlandsdansker på flugt.

> [...]
>smukke behandler Irina Yazmin Andersen, der også udfører dette
>kunststykke, der kan få englene til at synge.

Ja, hvad er nu det for noget lesbisk svineri :) Men nej det gider
medierne ikke gå op i.

>Se selv:
>http://www.mercuryuniflow.dk/index.htm
>
>Hvornår skal hun så en tur igennem EkstraBladets rædselskabinet????

Der skal mere til. Hvis hun nu kan afsløre sig som sadistisk lebbe og
politiker som en anden Louise Frevert er der måske en chance.

>Vi venter -----
>
>PS.: Kan vi få en pik pressur imens ??-
>
>Så kan vi bagefter bryde sammen og gå til EkstraBladet -
>
>Ulrich Valera
>Frivilligt pressuroffer

Ja, når vi mænd skal have sådan en omgang pressur så bliver det straks
til noget lysky og promiskuøst som dansk kvindesamfund helst ville
have forbudt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-11-05 23:42

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er fantastisk! Vi hopper på den hver gang!

Gør du?

Er det virkelig så vanskeligt at undgå at købe EB?

> Se selv:
> http://www.mercuryuniflow.dk/index.htm
>
> Hvornår skal hun så en tur igennem EkstraBladets rædselskabinet????

Hvis du ikke kan se forskellen på disse to, alene ved at læse på deres
hjemmesider og hvad de f.eks. vælger at anbefale vaginal akupressur til - så
kunne du måske ned held begynde helt forfra og læse på tingene igen. Gerne
inden du hopper mere rundt

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 01-12-05 00:27

On Wed, 30 Nov 2005 23:42:15 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>kunne du måske ned held begynde helt forfra og læse på tingene igen. Gerne

Søren Ventegodt har sine behandlingsmetoder og hun har sine.
Hvem skal vurdere hvad som er bedst og hvem kan vurdere det....
Det er vel lidt en tros sag på det område.

http://www.livskvalitet.org/bogladen/product.asp?intProdID=693
Søren Ventegodt præsenterer i denne bog et videnskabeligt funderet
behandlingssystem, som tager udgangspunkt i det bedste fra
psykoterapi, kropsterapi, energiarbejde, tantra og jungiansk
psykologi.

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Andet/2005/11/28/155243.htm
Søren Ventegodt fastholder, at hans metode vaginal akupressur kan
afhjælpe fortrængte følelser i kvinden.

Han siger, at der bare er to forskellige måder at betragte sygdom på -
hvor den ene udelukkende opfatter det som gener og kemi, så tilhører
Søren Ventegodt den anden fløj, der betragter sygdom mere holistisk,
som han siger.

- Fortrængte smertefulde følelser sætter sig i kroppen som smerter,
hvis man tror på den anden fløj. Og der er det en gammelkendt
behandling, at man ved at lægge hånden på de områder kan støtte
patienten til at arbejde sig af med smerterne, siger Søren Ventegodt.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 01-12-05 10:18

Tror du selv på det vrøvl?

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-12-05 10:27

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til - så kunne du måske ned held begynde helt forfra og læse på
> tingene igen. Gerne inden du hopper mere rundt

Jeg har svært ved at se forskellen efter at have læst på tingene bortset
fra, at den ene er kvinde og den anden mand. Måske du kan henlede min
opmærksomhed på forskellen?

Mens vi venter, kan vi jo hygge os med denne oplevelse med fingre i fissen
fra én af Irina Yazmin Andersens "patienter":

"- Det føles som en kriblen, en form for energi, der breder sig rundt i
kroppen, fortæller Tove om virkningen af vaginal massage.
- Under massagen har jeg følt den der frigivelse af energi brede sig fra
lårene og op omkring hovedet, som et magnetisk felt. Man bliver let og fri
for spændinger, og det føles som om, man kan rumme meget mere. Det kan
sammenlignes med et vandsystem med blokeringer rundt omkring. Når propperne
i vandrørene løsner sig, så kan vandet strømme frit. Bagefter har jeg været
utrolig afslappet, og nogle gange har jeg været helt fuldstændig udbombet og
har haft behov for at sove, siger hun."

--
-Jens B.

Fra : andropov

Dato : 01-12-05 10:59

On Thu, 1 Dec 2005 10:27:07 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Mens vi venter, kan vi jo hygge os med denne oplevelse med fingre i fissen
>fra én af Irina Yazmin Andersens "patienter":

Måske det også lyder bedre når konen til manden siger hun skal til
vaginal akupressur frem for til en gigolo :)
Godt nok er det ikke samleje, men gigolo giver sandsynligvis også
anden form for massage til sine sanselige livsnydende kvindelige
kunder.

Fra : Peter Westh

Dato : 01-12-05 11:36

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse
> Mens vi venter, kan vi jo hygge os med denne oplevelse med fingre i fissen
> fra én af Irina Yazmin Andersens "patienter":

Ja, det lyder jo unægteligt som en beskrivelse af almindelig, god sex.

/P

Fra : Bo Warming

Dato : 01-12-05 22:27

> [...]
> strømme frit. Bagefter har jeg været utrolig afslappet, og nogle
> gange har jeg været helt fuldstændig udbombet og har haft behov for

Denne Søren Ventegodt-terapi er måske gavnlig for nogle. Den har ikke
bivirkninger som kirurgi og medicin.
Ved at patienterne retter blikket indad, løser de måske op for
konflikter fra barndommen - som jo skaber alle konflikter, især når
mor har skabt disharmoni mellem muligheder og drømme (og hvis lægen
får stiv pik af befamlingen, så er det da kun et ekstra plus)

"Alle børn er konger i deres mor's fantasi's kongerige. Freud.

"Alle fødes som konger, og de fleste dør i landflygtighed. Oscar
Wilde

Den mest sublime form for egoisme hedder moderkærlighed.
Heinrich Wolfgang Seidel

Enhver so synes bedst om sine grise(ordsprog)

I sin moders øjne er billen en gazelle. Tuaregisk ordsprog

If you would civilize a man, begin with his grandmother. Victor Hugo
1802 - 1885

Jeg tror på gud fordi min mor gjorde det. Grundtvig

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-12-05 23:48

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> mange hilsner

Kære Nusle
Jeg tror at du ville nyde at ligge på Hr Ventegodts briks og få rigtigt
meget af det gode?
Har jeg ret i ?
MkH Steen
Din fan nr.1

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 00:03

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kære Nusle
> Jeg tror at du ville nyde at ligge på Hr Ventegodts briks og få rigtigt
> meget af det gode?
> Har jeg ret i ?

Klart, men så skulle han have kittel på - og måske skulle der involveres
nogle instrumenter, se så begynder det at ligne noget

- og så ville jeg ikke hævde, at det var som behandling mod f.eks.
vinterdepression, men bare kalde det det det er en god gammeldags gang
fingerfisse.
(wauw - jeg fik for en gangs skyld konstruereret en sætning, hvor det er
passende med 3*det i rap)

> MkH Steen
> Din fan nr.1

Jeg kan også godt lide dig

mange hilsner

Fra : Paul

Dato : 02-12-05 00:14

nusle nuslesen skrev:

> [...]
>
> - og så ville jeg ikke hævde, at det var som behandling mod f.eks.
> vinterdepression, men bare kalde det det det er en god gammeldags gang

Og du mener du kan nøjes med fingerfisse? ;)

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 11:48

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og du mener du kan nøjes med fingerfisse? ;)

Alting til sin tid, nogle gange er fingerfisse det helt rigtige - man
behøver f.eks. ikke nødvendigvis give i situationen, og så minder det så
frækt om dengang man var meget ung og pillede på hinanden lææænge

Fingerfisse i drive-in bio er da ret frækt, eller i en biograf, en bus, en
taxa eller mens man siger farvel i entreen f.eks. *uhhh* - man skal bare
ikke blive opdaget selvfølgelig.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 02-12-05 22:27

> [...]

> taxa eller mens man siger farvel i entreen f.eks. *uhhh* - man skal bare

Vel var det bare skide skønt.
At man så som mand bagefter måtte gå hjem og onanere for sig selv, er en
helt anden sag.
Men mon ikke også pigen derhjemme lå under dynen, og gned sig selv til en
dejlig orgasme, mens hun tænkte på sin kæreste.-Selfølgelig gjorde hun det.
Mænd og kvinder er ikke_ så_ forskellige, når det drejer sig om
sexfantasier.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 23:48

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Vel var det bare skide skønt.
> At man så som mand bagefter måtte gå hjem og onanere for sig selv, er en
> helt anden sag.

Må man det?

Hmmm... ikke i min verden - men sådan er man jo så forskellige.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 00:50

> [...]
>
> Hej,

> Må man det?
>
> Hmmm... ikke i min verden - men sådan er man jo så forskellige.

Selvfølgelig er der forskel på kvinder.

Det er ikke alle kvinder man får fisse på, første gang man møder dem.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 11:41

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Selvfølgelig er der forskel på kvinder.
>
> Det er ikke alle kvinder man får fisse på, første gang man møder dem.

Kan man ikke give sin kæreste/kone fingerfisse da?

Er det kun noget man gør ved "fremmede"?

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 11:55

> [...]
>
> Hej,

> Kan man ikke give sin kæreste/kone fingerfisse da?
>
> Er det kun noget man gør ved "fremmede"?

Jeg har prøvet det for mange år siden, jeg fik nogen forfærdelige fedete
fingre,
i dag foretrækker jeg helle et ½ stykke med rullepølse
MvH Steen

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 12:27

> [...]
>
> Hej,

> Kan man ikke give sin kæreste/kone fingerfisse da?
>
> Er det kun noget man gør ved "fremmede"?

Jeg tænker som teen-ager, når man havde mødt en ny pige.-- der starter det
som regel med en gang petting.
Med kæreste/kone forhold, vil man da ikke nøjes med fingerfisse.- der drejer
det sig kun om at få svinet dyret til.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 12:56

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Med kæreste/kone forhold, vil man da ikke nøjes med fingerfisse.- der
> drejer det sig kun om at få svinet dyret til.

Hold fast, hvor lyder du til at være dræbende kedsommelig seksuelt.

Jeg kan se det for mig, sex foregår kun om onsdagen og om lørdagen, og *kun*
i sengen. Optakten er når der i stedet for godnat siges. "Hva' så, får jeg
noget på den dumme i aften, skat?".

Gaaabb...

Det er mig en gåde, at sådanne mennesker overhovedet har et sexliv.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 13:24

> [...]
> *kun* i sengen. Optakten er når der i stedet for godnat siges. "Hva' så,
> får jeg noget på den dumme i aften, skat?"

Skudt helt forbi Nusle.
Optakten til fisse starter som single, på scoretur med vennerne i byen.
Du går måske kun i byen for at få en hyggesludder?
Så forstår jeg bedre dine åbenlyse frustrasioner.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 13:39

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Skudt helt forbi Nusle.

Ja, det kan jeg se - jeg forstår nu, at en mand som dig selvfølgelig kun kan
score one-nightere. Andet/mere end et one-night-stand ville jo kede pigerne
ihjel.

> Optakten til fisse starter som single, på scoretur med vennerne i byen.

Klart, og jo fuldere kvinderne er, jo større er dine chancer for at score.
Jeg kan se det for mig.

> Du går måske kun i byen for at få en hyggesludder?

Jeg går i byen for at danse (meget, meget sjældent - da denne verdens
"score-tony'er" hænger mig ud af halsen med deres tåbelige score-replikker.
"Åh, skat - er dine jader/patter/bryster ægte?" osv. - kvalmende, man er vel
for helvede ikke 15 år længere) eller for at opleve noget kulturelt eller
bare for at koble af i gode venners selskab.

Du går måske kun i byen for at udstille din manglende evne til at virke
tiltrækkende i mere end 1½ sekund?

> Så forstår jeg bedre dine åbenlyse frustrasioner.

Hvilke frustrationer, jeg kender kun til at min tolerance overfor idioter og
tåber er tyndslidt i disse dage.

mange hilsner

FUT: dk.snak.snik

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 16:38

> [...]
> Du går måske kun i byen for at få en hyggesludder?
> Så forstår jeg bedre dine åbenlyse frustrasioner.

Føj, du er tuben der puler tilfældige forbipasserende!
Hvor fladt!
MvH Steen

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 17:09

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev

> Føj, du er tuben der puler tilfældige forbipasserende!
> Hvor fladt!
> MvH Steen

Naaajj Steen, det sker da også af og til, at de når at stoppe op og sige hej
først.

Tony