Turforslag ønskes
Fra : -=JF=- priv

Dato : 30-11-05 23:34

Hej.

Vi satser på at komme af sted sydpå på charterferie i ungernes vinterferie,
men ved ikke lige hvor turen skal gå til.

Hvor kan vi regne med at finde noget der ligner sommerlige temperaturer i
sydeuropa, og gerne til en overkommelig pris, dvs. < 20.000 for 2 voksne og
to børn (9 og 12 år)

Håber på mange gode forslag.

Mvh John

Fra : Jan Bøgh

Dato : 01-12-05 15:18

-=JF=- priv wrote:

> Vi satser på at komme af sted sydpå på charterferie i ungernes
> vinterferie, men ved ikke lige hvor turen skal gå til.
>
> Hvor kan vi regne med at finde noget der ligner sommerlige
> temperaturer i sydeuropa

I finder ingen steder i Europa med sommerlige temperaturer i februar. I
hvert fald ikke udendørs!

mvh
Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Holst

Dato : 01-12-05 15:41

-=JF=- priv wrote:

> [...]
> sydeuropa, og gerne til en overkommelig pris, dvs. < 20.000 for 2 voksne og

Vil du have sommerlige temperaturer i vinterferien, så skulle du prøve
Lalandia.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 01-12-05 17:31

-=JF=- priv <invalid@invalid.invalid> skrev:
> [...]
>der ligner sommerlige temperaturer i
>sydeuropa, og gerne til en
>overkommelig pris, dvs. < 20.000 for 2 voksne og

Og hvor i landet har i tænkt jer at flyve fra?
Vits Breaks

Fra : -=JF=- priv

Dato : 01-12-05 20:57

"Thomas Peter Bitsch (slet OOPOW)" <vitsbreaks@OOPOWsol.dk> skrev i en
meddelelse

> Og hvor i landet har i tænkt jer at flyve fra?
> Vits Breaks

Det gør ikke den store forskel, men nemmest fra Kastrup.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 02-12-05 13:45

-=JF=- priv <invalid@invalid.invalid> skrev:
> [...]

Ja jeg tænkte på Algarve, hvor det kan være skønt vejr om dagen,
men jeg ved ikke om der er afgang fra Kastrup.
Prøv at søg på nettet, men nok vanskelig den uge.
Vits Breaks

Fra : Bonnie

Dato : 02-12-05 17:48

"-=JF=- priv" <invalid@invalid.invalid> wrote in message
> [...]
> sydeuropa, og gerne til en overkommelig pris, dvs. < 20.000 for 2 voksne

Hej John

Man kan jo være heldig på Gran Canaria, ellers skal i altså til Ægypten for
at finde shorts-temperaturer

Bonnie

Fra : -=JF=- arb

Dato : 06-12-05 10:52

Tak for svarene!

Jeg havde ikke regnet med decideret sommervejr=hedebølge men håbet på et
sted med vejr til at gå i det mindste i skjorteærmer.

Mvh John

Fra : Anette

Dato : 06-12-05 13:23

"-=JF=- arb" <oplyses@ikke.invalid>
> [...]
et
> sted med vejr til at gå i det mindste i skjorteærmer.

Tja, Fuerteventura(Corralejo) er ganske rar - det kan dog blæse en halv
pelikan.

Anette