Andet multimedie
bentjuul 3670
"børne" skrift type
Fra : Thomas Hansen

Dato : 01-12-05 08:56

Hej,

Jeg skal sende en indbydelse til barnedåd ud. Nogle som ved hvor jeg kan få
fat i "børne" skrifttyper, eks. hvor E og D vender forkert. En skrifttype
som ser ud som om det er et barn der har skrevet det. Benytter Windows XP og
Office2003

Fra : Jan Kronsell

Dato : 01-12-05 09:09

"Thomas Hansen" <xxx@xyz.abc> skrev i en meddelelse
> [...]
> få fat i "børne" skrifttyper, eks. hvor E og D vender forkert. En
> skrifttype som ser ud som om det er et barn der har skrevet det. Benytter
Her burde der være mulighed for at finde noget, der ligner det, du ønsker:

http://www.momscorner4kids.com/fonts/

Se specielt under "K"

Jan

Fra : Thomas Hansen