Andet multimedie
bentjuul 3670
CMX til AI
Fra : Kolle

Dato : 30-11-05 23:22

Hej alle

Er det muligt at konventere en CMX fil til en AI, EPS eller andet format der
kan arbejdes med i Illuatrator uden at gøre det gennem Corel Draw ?

mvh
MK
www.davk.dk - Videoredigering for ALLE

Fra : Studio Smalbro

Dato : 01-12-05 11:21

Det tvivler jeg meget på. CMX var en kæmpefiasko for Corel. Der er ingen
andre der har gidet understøtte det.
Men - alt afhængig af mængden - kan jeg da godt fikse det for dig. Uden
beregning.

Kh
Bjørn

Fra : Kolle

Dato : 01-12-05 12:05

Ellers mange tak, men det drejer sig om en samling på 65.000 + 4-5.000 .cdr
filer som jeg ønsker at arbejde i Illustrator.

Fra : Studio Smalbro

Dato : 02-12-05 10:33

Man kunne jo bactchkonvertere det fra CorelDraw. Jeg villle mene man blot
kan lave et Corelscript og så sætte det igang natten over.

Fra : pwee

Dato : 01-12-05 17:35

"Kolle" <rags@respawn.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> kan arbejdes med i Illuatrator uden at gøre det gennem Corel Draw ?

fortvilvl ikke...
prøv denne hekse trylle....

..http://user.cs.tu-berlin.de/~jonash/noframe_german.html

Peewe

Fra : Studio Smalbro

Dato : 02-12-05 09:59

sig mig - er det ikke en Amigaapplication ?
Kh
Bjørn