Andet multimedie
Vektorgrafik i flash
Fra : Malene Hald

Dato : 30-11-05 15:58

Er der nogen her i gruppen, der har et link til en tutorial i hvordan man
bruger Pen Tool i Flash MX? Jeg er simpelthen for vandt til at bruge
Photoshop, og jeg kan ikke rigtig få det til at makke ret i Flash. Jeg har
en del tegninger jeg har scannet ind, som skal tegnes op og laves om til
vektorgrafik - derfor er jeg nødt til at bruge Flash.

På forhånd tak...

Mvh Malene Hald

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 30-11-05 20:44

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en del tegninger jeg har scannet ind, som skal tegnes op og laves om til
> vektorgrafik - derfor er jeg nødt til at bruge Flash.

Den fungerer vel i grove træk som pentool i Photoshop - ellers kan du lave
det i Illustrator, hvis du har adgang til det.

Du kan se lidt om det her:
http://maclab.guhsd.net/flash/intro.html#drawing - husk at Google er din
ven...

--