Går ud. hvorfor?
Fra : ke

Dato : 30-11-05 15:48

Mit Battlefield 2 SF går ud nogle gange efter noget tid nogle ideer hvorfor?

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 30-11-05 15:55

ke wrote:
> Mit Battlefield 2 SF går ud nogle gange efter noget tid nogle ideer hvorfor?

Varme, for lidt strøm fra PSU, løst gfx kort, støv på gfx kort,
blæser død etc

- Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-12-05 11:52

"Peter [AGHL]" <peter.aghl@gmail.com> wrote in message

ke wrote:
> Mit Battlefield 2 SF går ud nogle gange efter noget tid nogle ideer
> hvorfor?

>Varme, for lidt strøm fra PSU, løst gfx kort, støv på gfx kort,
>blæser død etc

....dårlig kvalitets kontrol...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-05 12:42

"Peter Larsen" wrote

> ...dårlig kvalitets kontrol...
Af BF2:SF?

Den kører klippestabilt på to forskellige P4 maskiner her i huset

- Peter

Fra : Peter Larsen

Dato : 01-12-05 14:02

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> wrote in message
> "Peter Larsen" wrote

> Af BF2:SF?
>
> Den kører klippestabilt på to forskellige P4 maskiner her i huset

Jeg har ikke prøvet Special Forces, men vanilla BF2 laver det samme
trick her.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-12-05 14:18

"Peter Larsen" wrote

> Jeg har ikke prøvet Special Forces, men vanilla BF2 laver det samme
> trick her.

Kører ligeledes klippestabilt her

Jeg har haft problemer med HL2 med crash til desktoppen pga driver problemer
i windows XP
En reinstallation af XP løste det

- Peter

Fra : GB

Dato : 30-11-05 22:37

"ke" <engstedFjern@Dettefanonet.dk> wrote in

> Mit Battlefield 2 SF går ud nogle gange efter noget tid nogle ideer
> hvorfor?

Vi har jo alle behov for en tur i byen en gang imellem.

GB

Fra : Dopedog

Dato : 01-12-05 02:27

> Vi har jo alle behov for en tur i byen en gang imellem.

LOL