Amnesty Unplugged
Fra : Holst

Dato : 30-11-05 15:00

Amnesty har netop udgivet en ny cd med titlen "Amnesty Unplugged". Jeg
har søgt efter en tracklist, men det er ikke lykkedes mig at finde en
sådan. Nogen der kan hjælpe?

Fra : Carsten D Andersen

Dato : 30-11-05 18:20

> Amnesty har netop udgivet en ny cd med titlen "Amnesty Unplugged". Jeg har
> søgt efter en tracklist, men det er ikke lykkedes mig at finde en sådan.
> Nogen der kan hjælpe?

http://www.amnesty.dk/doc.asp?page=1885&lang=da

I øverste højre hjørne kan du "bladre" gennem numrene

VH
/Carsten

Fra : Holst

Dato : 30-11-05 20:53

Carsten D Andersen wrote:

> http://www.amnesty.dk/doc.asp?page=1885&lang=da
>
> I øverste højre hjørne kan du "bladre" gennem numrene

Takker, det havde jeg ikke lige gennemskuet selv.

Fra : jakob

Dato : 01-12-05 14:32

Holst wrote:

> Amnesty har netop udgivet en ny cd med titlen "Amnesty Unplugged". Jeg
> har søgt efter en tracklist, men det er ikke lykkedes mig at finde en
> sådan. Nogen der kan hjælpe?

Er der nogen der har fået hørt den igennem og som vil give en lille
anmeldelse?

--
Jakob