Vaginal akupressur
Fra : andropov

Dato : 30-11-05 14:46

Ved lidt googlesøgning kan man komme frem til nedenståendes
hjemmeside:

Irina Yazmin Andersen
Vaginal akupressur
http://www.mercuryuniflow.dk/index.htm

Er det kun kvinder som må give Vaginal akupressur fristes man til at
spørge Jane Aamund:
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=323277

Hvad mener folk om den sag....

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-11-05 19:22

Hej

> Er det kun kvinder som må give Vaginal akupressur fristes man til at
> spørge Jane Aamund:
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=323277
>
> Hvad mener folk om den sag....

Det er jo ren Victoria-tid. lol
Kvinden kan jo undlade at modtage behandlingen. Hvorfor helvede skal lægen
gøres til syndebug. Damerne vælger jo selv.

Mvh. Brian

Fra : Peter Westh

Dato : 30-11-05 19:31

"Brian Olesen" <ingen-mail-tak@kein-post.dk> skrev i en meddelelse
> Det er jo ren Victoria-tid. lol
> Kvinden kan jo undlade at modtage behandlingen. Hvorfor helvede skal lægen
> gøres til syndebug. Damerne vælger jo selv.

Hvis kvinder har lyst til at blive pettet af Søren Ventegodt, og ovenkøbet
betale for det, så er der vel ingen der har noget imod det.

Men sagen handler jo om at manden misbruger sin lægetitel og kommer med
nogle helt vilde og u-underbyggede påstande om, hvad hans såkaldte
behandling kan helbrede.

Den handler ikke om sexualmoral, selvom EB klart nok får det til at tage sig
sådan ud.

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-05 19:37

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

> Den handler ikke om sexualmoral,

Gu' gør det så. Seksualmoral - og så om misundelse. Ventegodt gør bare det,
mange andre drømmer om at gøre.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Brian Olesen

Dato : 30-11-05 19:53

Hej Peter

> Hvis kvinder har lyst til at blive pettet af Søren Ventegodt, og ovenkøbet
> betale for det, så er der vel ingen der har noget imod det.

Nej det var det jeg mente.

> Men sagen handler jo om at manden misbruger sin lægetitel og kommer med
> nogle helt vilde og u-underbyggede påstande om, hvad hans såkaldte
> behandling kan helbrede.

OK ja det er jo ikke særlig smart og skal da naturligvis stoppes.

> Den handler ikke om sexualmoral, selvom EB klart nok får det til at tage
> sig sådan ud.

Det må man sige de kan.
Mvh. Brian

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 19:58

On Wed, 30 Nov 2005 19:31:15 +0100, "Peter Westh"
<pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote:

> [...]

>Men sagen handler jo om at manden misbruger sin lægetitel og kommer med
>nogle helt vilde og u-underbyggede påstande om, hvad hans såkaldte

Enhver ved jo at det ikke har noget med almindelig praktiserende
lægegerning at gøre dette "Vaginal akupressur"
Så på den måde bliver kvinden ikke snydt.

>Den handler ikke om sexualmoral, selvom EB klart nok får det til at tage sig
>sådan ud.

Men hvis en psykolog det ene øjeblik hånede en patient og det næste
roste ville der aldrig være blevet den store hurlumhej om det. Så
ville man blot have sagt at kvinden kunne have ladet være med at
fortsætte hos ham.

Fra : Ninurta

Dato : 30-11-05 20:25

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> Enhver ved jo at det ikke har noget med almindelig praktiserende
> lægegerning at gøre dette "Vaginal akupressur"
> Så på den måde bliver kvinden ikke snydt.

Hvis Ventegodt påstår at han kan kurere hivsmitte, så er det da
bondefangeri, også selvom enhver idiot burde kunne sige sig selv, at det er
løgn.

> [...]
> roste ville der aldrig være blevet den store hurlumhej om det. Så
> ville man blot have sagt at kvinden kunne have ladet være med at

Nu må man vel gå ud fra at disse kvinder opsøger Ventegodt fordi de har
problemer på den ene eller den anden måde. De er altså svage og, som man kan
se, manipulerbare.

/P

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 20:41

On Wed, 30 Nov 2005 20:25:15 +0100, "Ninurta" <ninurta@email.dk>
wrote:

> [...]

>Hvis Ventegodt påstår at han kan kurere hivsmitte, så er det da
>bondefangeri, også selvom enhver idiot burde kunne sige sig selv, at det er

Men naturlæger påstår jo også en hel masse de kan kurere. Men det er
ikke derfor at pressen går så meget op i sagen.

>Nu må man vel gå ud fra at disse kvinder opsøger Ventegodt fordi de har
>problemer på den ene eller den anden måde. De er altså svage og, som man kan
>se, manipulerbare.

Men kvinder som opsøger en psykolog har også problemer og er
manipulerbare.

Fra : Ninurta

Dato : 30-11-05 20:48

> Men naturlæger påstår jo også en hel masse de kan kurere. Men det er
> ikke derfor at pressen går så meget op i sagen.

Nu er der det særlige ved Ventegodt, at han er læge, temmelig kendt, og
åbenbart god til at skaffe penge til sine aktiviteter. Der er en hel del
mere perspektiv i at gå efter ham end efter magnetstrygeren nede på hjørnet.

Men du har ret, sagen ligger lige til højrebenet for Ekstra Bladet pga. det
seksuelle element.

> Men kvinder som opsøger en psykolog har også problemer og er
> manipulerbare.

Ja, og der bør da bestemt også føres et rimelig stramt tilsyn med dette
marked, alle og enhver kan jo slå sig op som psykoterapeut.

/P

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 21:03

On Wed, 30 Nov 2005 20:48:08 +0100, "Ninurta" <ninurta@email.dk>
wrote:

> [...]
>mere perspektiv i at gå efter ham end efter magnetstrygeren nede på hjørnet.

Men hvis Irina Yazmin Andersen
(Vaginal akupressur
http://www.mercuryuniflow.dk/index.htm )

havde gjort det samme ville medierne ikke interessere sig for det.
Kendthed betyder naturligvis noget i forhold til mediernes interesse.
Men hvis vi siger de begge var lige kendte er jeg sikker på at
medierne ville interessere sig mere for Ventegodt.

>Ja, og der bør da bestemt også føres et rimelig stramt tilsyn med dette
>marked, alle og enhver kan jo slå sig op som psykoterapeut.

Ja, kloge mænd og koner tjener godt med gyser på bl.a. uhelbredeligt
syge kræftpatienter.

Fra : Peter Westh

Dato : 30-11-05 20:50

Fra : sdsf

Dato : 01-12-05 14:37

Peter Westh skrev:
> [...]

> Men sagen handler jo om at manden misbruger sin lægetitel og kommer med
> nogle helt vilde og u-underbyggede påstande om, hvad hans såkaldte
Betaler sygesikringen Ventegodts "behandlinger" ?

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 19:50

On Wed, 30 Nov 2005 19:21:40 +0100, "Brian Olesen"
<ingen-mail-tak@kein-post.dk> wrote:

>Det er jo ren Victoria-tid. lol
>Kvinden kan jo undlade at modtage behandlingen. Hvorfor helvede skal lægen
>gøres til syndebug. Damerne vælger jo selv.

Hvis det nu f.eks. var en mandlig psykolog som i det ene øjeblik
hånede patienten og bagefter roste patienten, så var der aldrig blevet
det samme skriveri om det i aviserne fordi så var der ikke noget med
nøgenhed indblandet som pressen er så Victoriansk fikseret på.