Hun tog mig i skridtet
Fra : andropov

Dato : 30-11-05 14:14

Hun tog mig i skridtet

Ventegodt ville forgudes: Henry endte med nervøst sammenbrud efter
intime seancer på briksen

Henry Hertz ligger på Sørine Ventegodts briks i sit undertøj. Det er
hans anden konsultation. Han er i gang med at få 'mærketerapi', fordi
han lider af depressioner. Sørine Ventegodt er kommet frem til, at
hans depressioner bunder i seksuelle frustrationer.
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=323029

Egne kommentarer:

Man kommer til at tænke på hvad reaktionen fra omverdenen ville have
været hvis det var en kvinde som gjorde det over for en mand.
Kunne en mand blive mere psykisk syg af det ?

Ville Karl Mar Aamund forlange den formastelige kvindelige
håndspålægger sat i fængsel f.eks. ?
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=323277

Fra : Peter Westh

Dato : 30-11-05 14:56

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kunne en mand blive mere psykisk syg af det ?
>
> Ville Karl Mar Aamund forlange den formastelige kvindelige

Jeg har også spekuleret på, hvad de egentlig gør med mandtlige patienter.
Får de en kvindelig terapeut? Får de en anden behandling? Anal-akkupressur?
Testikel-akkupressur? Et drag over nakken? Eller opsøger mænd slet og ret
ikke Ventegodts klinik?

Mere generelt er det vel kønsaspektet, der er det mest uortodokse ved
Ventegodts metoder. Der er andre alternative behandlere der praktiserer
vaginal akkupressur, men de er svjv alle kvinder.

MVH

Peter

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 15:11

On Wed, 30 Nov 2005 14:56:16 +0100, "Peter Westh"
<pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote:

>"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg har også spekuleret på, hvad de egentlig gør med mandtlige patienter.
>Får de en kvindelig terapeut?

Irina Yazmin Andersen
Vaginal akupressur
http://www.mercuryuniflow.dk/index.htm

> Får de en anden behandling? Anal-akkupressur?
>Testikel-akkupressur? Et drag over nakken? Eller opsøger mænd slet og ret
>ikke Ventegodts klinik?

Måske de opsøger Irinas klinik hvis hun har noget at tilbyde til
mænd...

>Mere generelt er det vel kønsaspektet, der er det mest uortodokse ved
>Ventegodts metoder. Der er andre alternative behandlere der praktiserer
>vaginal akkupressur, men de er svjv alle kvinder.

Men der findes jo også almindelige praktiserende læger som undersøger
kvinder nøgne så hvad er problemet fristes man til at spørge
kritikerne om....

Fra : Peter Westh

Dato : 30-11-05 18:31

> Men der findes jo også almindelige praktiserende læger som undersøger
> kvinder nøgne så hvad er problemet fristes man til at spørge
> kritikerne om....

Der er da godt nok en væsentlig forskel på en gynækologisk undersøgelse, og
så det, Ventegodt praktiserer. Han undersøger jo ikke noget, han prøver - på
en eller anden måde - at stimulere. Formålet med at rode rundt i kussen på
patienten er simpelthen at se, hvordan hun reagerer på det.

Dertil kommer at alle de symbolske barrierer der i en almindelig
lægekonsultation tjener til at de-personalisere forholdet - den hvide
kittel, den upersonlige tone osv. - er totalt fraværende på Ventegodts
briks. Han tilstræber så vidt jeg kan se netop at bryde barrerer ned ved at
tale intimt og personligt med patienten, fortælle om sine egne følelser og
om sin - at dømme efter de skjulte optagelser, nærmest latterligt
stereotype - opfattelse af patientens personlighed.

Peter

Fra : andropov

Dato : 30-11-05 19:44

On Wed, 30 Nov 2005 18:31:10 +0100, "Peter Westh"
<pwesth@fjern.hum.ku.dk> wrote:

> [...]
>en eller anden måde - at stimulere. Formålet med at rode rundt i kussen på
>patienten er simpelthen at se, hvordan hun reagerer på det.

Men som nævnt er der mænd og kvinder som giver Vaginal akupressur og
der er mænd og kvinder som er praktiserende læger.
Hvis en mand skulle have pik pressur hos Irina Yazmin Andersen er jeg
ikke sikker på der ville være den samme reaktion fra pressen...

> [...]
>om sin - at dømme efter de skjulte optagelser, nærmest latterligt
>stereotype - opfattelse af patientens personlighed.

Det er lidt en speciel måde han laver terapi på. Men grunden til at
pressen er så interesseret i sagen er at en mand berører en kvinde
intimt uanset om det så har noget med behandling at gøre.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 30-11-05 15:44

> Mere generelt er det vel kønsaspektet, der er det mest uortodokse ved
> Ventegodts metoder. Der er andre alternative behandlere der praktiserer
> vaginal akkupressur, men de er svjv alle kvinder.

Alternativ behandling er vel primært noget kvinder (og kræftsyge) opsøger.
Findes der undersøgelser om det?
Og findes der undersøgelser, der på nogen måde kan vise om akupressur
overhovedet virker på noget som helst?

Mvh Maria

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-11-05 16:20

> Og findes der undersøgelser, der på nogen måde kan vise om akupressur
> overhovedet virker på noget som helst?

Selvfølgelig virker vaginal akupressur. Der er naturligvis en god grund til,
at kvinder står i kø for at blive udsat for dén type behandling.

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 30-11-05 16:55

> [...]
>
> Selvfølgelig virker vaginal akupressur. Der er naturligvis en god grund
> til, at kvinder står i kø for at blive udsat for dén type behandling.

Og hvorfor skulle de liderlige kvinder ikke også have denne nydelse, når de
ikke kan få deres egen læge til at udføre det.
Masser af kvinder nyder at ligge med spredte ben, foran en mand i '' hvid
kittel ''

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 01-12-05 01:06

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de ikke kan få deres egen læge til at udføre det.
> Masser af kvinder nyder at ligge med spredte ben, foran en mand i '' hvid

Dream on Tony.

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-12-05 08:52

ThomasBjensen wrote:

> Dream on Tony.

Hvad kender du til, at ligge med vaginaen blottet foran en
hvid kittel, lille jens ?

--
Ejvind

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-12-05 00:03

Hej,

Da jeg var barn, kaldte vi en spade for en spade. I dag er folk blevet så
stupide, at de kan få sig selv til at hoppe på hvad som helst - inkl.
"fingerfisse" som middel mod vinterdepressioner.

Det kan vist ikke undre længere, at når lortet tværes ud i
sladderspalterne - så stimler heppekorspigerne herinde sammen og himler op
om hvor uretfærdigt det er at guttens fingre kom i klemme i en fisse for
meget.

Man siger, at de kloge narrer de mindre kloge - nogle af os går sandelig
frugtbare tider imøde - vi er omgivet af idioter.

mange hilsner

Fra : andropov

Dato : 01-12-05 00:38

On Thu, 1 Dec 2005 00:03:20 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Da jeg var barn, kaldte vi en spade for en spade. I dag er folk blevet så
>stupide, at de kan få sig selv til at hoppe på hvad som helst - inkl.
>"fingerfisse" som middel mod vinterdepressioner.

Men hvad fanden mænd har vel også godt af lidt hånd til
vinterdepressioner :)
Sådan kan det vel også være for kvinder...

> [...]
>om hvor uretfærdigt det er at guttens fingre kom i klemme i en fisse for

Både Ventegodt og Yazmin Andersen bruger vaginal akupressur i
behandlingen. Ventegodt bruger det blot på en psykisk måde ala' Jung
istedet for blot fysisk som Yazmin Andersen.
Hvem ved om ikke Ventegodts metode kan gavne.
Freud og Jung har måske ikke levet forgæves.

>Man siger, at de kloge narrer de mindre kloge - nogle af os går sandelig
>frugtbare tider imøde - vi er omgivet af idioter.

Man skal jo nok tro på sådan noget for at det gavner. Men folk render
jo også til psykologer so why not Ventegodt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-12-05 21:29

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

Andropov - hvis der overhovedet findes en respektfuld måde at sige det på,
kan du betragte dette som sådan:
Du er virkelig en idiot.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 01-12-05 21:44

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej,
>
> Andropov - hvis der overhovedet findes en respektfuld måde at sige det på,

Hold da op ! Der er vist e'n som trænger til en ordentlig omgang skridtprygl
,

Tony

Fra : andropov

Dato : 01-12-05 22:04

On Thu, 1 Dec 2005 21:43:47 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:

>"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

>Hold da op ! Der er vist e'n som trænger til en ordentlig omgang skridtprygl

Man begynder måske at forstå hvorfor hun har været udsat for
hustrumishandling på et tidspunkt med den måde at slynge om sig med
ukvemsord.

Fra : Tony

Dato : 01-12-05 22:10

> Man begynder måske at forstå hvorfor hun har været udsat for
> hustrumishandling på et tidspunkt med den måde at slynge om sig med
> ukvemsord.

Det kunne være at lidt vaginal pressur kunne hjælpe på humøret.

Tony

Fra : andropov

Dato : 01-12-05 22:13

On Thu, 1 Dec 2005 22:09:51 +0100, "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote:

>Det kunne være at lidt vaginal pressur kunne hjælpe på humøret.

Ja, det kunne hun nok trænge til :)

Fra : ThomasB

Dato : 02-12-05 00:59

> Man begynder måske at forstå hvorfor hun har været udsat for
> hustrumishandling på et tidspunkt med den måde at slynge om sig med
> ukvemsord.

Du synes det er ok at slå nogen som provokerer?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-12-05 09:00

ThomasB.,jens... wrote:

> Du synes det er ok at slå nogen som provokerer?

Hvis vold ikke løser problemet, kan man jo altid prøve forhandlingens vej.

--
Dolph

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-05 15:23

Ejvind Kruse wrote:

> Hvis vold ikke løser problemet, kan man jo altid prøve forhandlingens
> vej.

ok Dolph

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-12-05 09:00

JensFisseB wrote:

> ok Dolph

Ok fisse.

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 04-12-05 19:04

Ejvind Kruse wrote:

> Ok fisse.

det tager hårdt på dig at malkoen gik på druk ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 08-12-05 09:55

Jens - Bo M Mogensen er filterbøsse wrote:

> det tager hårdt på dig at malkoen gik på druk ?

Det er dig der er vild med malkonen, er hun dit skønhedsideal ?

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 09-12-05 08:46

Ejvind Kruse wrote:

> Det er dig der er vild med malkonen, er hun dit skønhedsideal ?

er hun kommet tilbage igen ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 10-12-05 10:16

Jens wrote:

> er hun kommet tilbage igen ?

Er du nu jaloux igen ?

--
Ejvind

Fra : Jens

Dato : 10-12-05 18:15

Ejvind Kruse wrote:

> Er du nu jaloux igen ?

svar nu bare thorvind ?

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 11-12-05 09:48

Jens wrote:

> svar nu bare thorvind ?

Er malkonen dit skønhedsideal ?

--
Ejvind

Fra : Ukendt

Dato : 11-12-05 16:46

Fra : nana sørensen

Dato : 02-12-05 00:21

"Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hold da op ! Der er vist e'n som trænger til en ordentlig omgang
> skridtprygl ,
>
> Tony

Alene det at du kalder det skridtprygt gør, at du ikke fortjener at få noget
af det. Overhovedet.

Fra : Tony

Dato : 02-12-05 01:04

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> Alene det at du kalder det skridtprygt gør, at du ikke fortjener at få
> noget af det. Overhovedet.

Jamen Nana dog.- det var aldeles ikke mig som skulle have skridtprygl, det
var Nusle, så hun kunne komme i bedre humør.
Det lyder som om hun går rundt med et stort undertrykt sexbehov.
Jeg er glad for, du syntes jeg ikke fortjener at få skridtprygl, for jeg vil
hellere selv være med til at give det-
'' Over-hovedet''

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 02-12-05 02:57

> [...]
> Jeg er glad for, du syntes jeg ikke fortjener at få skridtprygl, for jeg
> vil hellere selv være med til at give det-

jeg gider godt at prygle dig i skridtet. Foretrækker du flækøkse eller?
Du er en klaphat... Virkelig plat at gå ud fra at alle kvinder mangler sex,
hvis de siger noget.

Fra : Tony

Dato : 02-12-05 21:48

> [...]
>
> jeg gider godt at prygle dig i skridtet. Foretrækker du flækøkse eller?
> Du er en klaphat... Virkelig plat at gå ud fra at alle kvinder mangler

Vågn lidt op Nana ,- når jeg skriver ''skridtprygl'' så mener jeg
selvfølgelig, en ordentlig bolletur, så kvinden bagefter ligger
gispende,fuldstendig udmattet efter en enorm dejlig orgasme.
Der er vist noget du fuldstændig har misforstået.
Så kan du ellers stoppe din klaphat og flækøkse skråt op i fissen, og se om
du får orgasme af det.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 23:33

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> Der er vist noget du fuldstændig har misforstået.
> Så kan du ellers stoppe din klaphat og flækøkse skråt op i fissen, og se

/sarkasme on
Jamen, hvorfor skulle det dog ikke også være sådan - det er jo præcis det
sammen med mænd, når de åbner munden, er det også kun når de egentligt
trænger til at blive skampulet i kloakken.

Samtlige indebrændte mænd der herinde har kæftet op om hvor "uretfærdige"
mv. kvinder er, er jo allesammen skabsbøsser der alt for længe har gået og
fortrængt deres trang til lidt action i stjernen.

Det er jo reelt sådan det er for dig, så må det også gælde alle andre, ikk'
Tony.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 00:21

> [...]
> fortrængt deres trang til lidt action i stjernen.
>
> Det er jo reelt sådan det er for dig, så må det også gælde alle andre,

Nå for den.- det lyder som om jeg har ramte et ømt punkt, da jeg sagde du
sikkert gik rundt med et undertrykt sexbehov.
Det er muligt du har haft dårlige erfaringer med nogle mænd, og at du deraf
kalder alle mænd herinde for skabsbøsser, vidner jo kun endnu mere om din
trang, til at få det pik du trænger til.
Du siger bare til når jeg skal komme og ordne dig.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-05 00:56

> [...]
> om din trang, til at få det pik du trænger til.
> Du siger bare til når jeg skal komme og ordne dig.

Tror du virkelig at Nusle har problemer med at få sex? Sådan som du taler,
tror jeg nærmere at det er dig der mangler noget i den retning.
Og i øvrigt... der var den igen, ikke? Det med at kvinder bare skal have et
ordentligt knald, for så er de glade/lukker røven. Din tankegang er nok
sjovere for dig selv, end den er for os at høre på.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-05 11:55

> Tror du virkelig at Nusle har problemer med at få sex?

Sandsynligvis ikke. Selv den grimmeste, dumme ko (ingen sammenligning i
øvrigt) kan få sex, men nusle har givet et problem med at have andre
relationer til mænd end lige seksuelle. Har man problemer med at skabe
varige relationer til det andet køn, kan sex jo altid benyttes som en slags
kompensation.

Hende, der fik mest sex i folkeskolen, var sjovt nok altid hende, der
befandt sig nederst i hierarkiet. Du husker godt, hvordan det var i
folkeskolen, ikke?

> Sådan som du
> taler, tror jeg nærmere at det er dig der mangler noget i den retning.

Skarpsindigt.

> Og i øvrigt... der var den igen, ikke? Det med at kvinder bare skal
> have et ordentligt knald, for så er de glade/lukker røven. Din
> tankegang er nok sjovere for dig selv, end den er for os at høre på.

Tony skriver - som mange andre herinde - med det ene formål at blive
seksuelt stimuleret. Du og nusle gør jeres til, at han får trykket lettet,
så I supplerer jo hinanden ganske godt.

--
-Jens B.

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-05 15:53

> [...]
> relationer til mænd end lige seksuelle. Har man problemer med at skabe
> varige relationer til det andet køn, kan sex jo altid benyttes som en

Rigtig nok at man altid kan få sex som pige. Spørgsmålet er så bare om
ingenting er bedre end det sex man kan få.

> Hende, der fik mest sex i folkeskolen, var sjovt nok altid hende, der
> befandt sig nederst i hierarkiet. Du husker godt, hvordan det var i
> folkeskolen, ikke?

Ikke på min skole. Sjovt nok egentlig, hvis det er sådan på andre skoler.
Men okay, alle fik vist pænt meget sex på min skole. I hvertfald pigerne.

> Skarpsindigt.

Næh, konstaterende gæt.

> Tony skriver - som mange andre herinde - med det ene formål at blive
> seksuelt stimuleret. Du og nusle gør jeres til, at han får trykket lettet,
> så I supplerer jo hinanden ganske godt.

Sandsynligvis. Det pisser mig også af at jeg ikek kan lade være med at svare
åbenlyse klaphatte. men jeg er ikke typen der kan lukke røven...

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 11:29

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du siger bare til når jeg skal komme og ordne dig.

Det kan du glemme alt om, jeg bliver temmelig utilpas ved tanken - jeg
foretrækker klart, det jeg allerede får.

mange hilsner

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 11:57

> [...]
>
> Det kan du glemme alt om, jeg bliver temmelig utilpas ved tanken - jeg
> foretrækker klart, det jeg allerede får.

"Tony" hold nallerne væk ellers skal du få med mig at bestille!
MvH Steen

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 12:57

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Tony" hold nallerne væk ellers skal du få med mig at bestille!
> MvH Steen

Ok Steen, jeg var ikke klar over at I havde noget frækt kørende sammen.
Du siger bare til hvis du trænger til at blive aflastet.
Nu er Nuslepigen jo futtet over i dk.snik snak.
Mon ikke hun er tilbage såsnart hun skal have luftet nogle ''guldkorn''?

Tony

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 12:02

> [...]
>
> Det kan du glemme alt om, jeg bliver temmelig utilpas ved tanken - jeg
> foretrækker klart, det jeg allerede får.

Nå ja, hvis du er tifreds med at få noget med forskellige instrumenter,- så
velbekom.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 12:38

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nå ja, hvis du er tifreds med at få noget med forskellige instrumenter,-
> så velbekom.

*GG*

Hvor tamt.

mange hilsner

FUT: dk.snak.snik

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 12:52

> [...]

Hej,

> Nå ja, hvis du er tifreds med at få noget med forskellige instrumenter,-

*GG*

Hvor tamt.

mange hilsner

FUT: dk.snak.snik

Du er rigtigt i FUTTE humør i dag!
MvH Steen

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-05 00:54

> [...]
> Der er vist noget du fuldstændig har misforstået.
> Så kan du ellers stoppe din klaphat og flækøkse skråt op i fissen, og se

Tror du virkelig at jeg er så stupid, at jeg ikke fatter dine
"morsomheder"/metaforer? Nah...
Jeg har ikke problemer med at få orgasme, og har aldrig haft det. Men du
tænder måske på at sige "skråt op i fissen"?

Fra : Henning

Dato : 03-12-05 09:02

> [...]
> Jeg har ikke problemer med at få orgasme, og har aldrig haft det. Men du
> tænder måske på at sige "skråt op i fissen"?

Det er netop derfor jeg ikke har det særlig godt med mænd,
jeg kan ikke fordrage den værtshus/skurvogns mentalitet de
fremfører, det hænger mig langt ud af halsen, disse dumsmarte
floskler og stupide nedgøren af kvinder ( og mænd for den
sags skyld, jeg er oven i købet gammel bygnings håndværker, men
jeg har sgu aldrig kunne grine af stupiditet.)

MVH
Henning

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 10:46

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev

> [...]
> sags skyld, jeg er oven i købet gammel bygnings håndværker, men
> jeg har sgu aldrig kunne grine af stupiditet.)

Det er da også helt fint, at du har det på den måde.
Nu har jeg arbejdet i et sjak som udlært slagter i 7 år.
Der udvikler man bare sin egen jargon.- masser af mandehørm.
Falder man uden for gruppen, bliver man betragtet som enten bøsse eller en
kedelig fyr.
Kald det flokmentalitet,- jeg tror bare det er sådan på mange
arbejdspladser, især inden for håndværksindustrien.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 11:37

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Det er da også helt fint, at du har det på den måde.
> Nu har jeg arbejdet i et sjak som udlært slagter i 7 år.
> Der udvikler man bare sin egen jargon.- masser af mandehørm.

Tænk, det kommer overhovedet ikke som en overraskelse.

> Falder man uden for gruppen, bliver man betragtet som enten bøsse eller en
> kedelig fyr.

Og det ville jo være slemt, ikk'?

Man kan nemlig ikke være fuldstændig ligeglad, fordi sådanne stereotype,
indskrænkede opfattelser af mennesker kun viser de andres åbenlyse
mangelfuldheder, vel?

> Kald det flokmentalitet,- jeg tror bare det er sådan på mange
> arbejdspladser, især inden for håndværksindustrien.

Og det er enormt vigtigt at være en del af flokken, ikk'?
(selvom det kræver en del mere hår på brystet at skille sig ud!)

Christ - det er som flere diktatorer har påstået gennem tiderne, de fleste
mennesker er som får, de vil gerne have en leder, så de kan blive befriet
for at tænke selv - så skide være med om de bliver ført lige lukt i
afgrunden.

Ynkeligt er hvad det er.

mange hilsner

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-05 12:05

> Og det er enormt vigtigt at være en del af flokken, ikk'?
> (selvom det kræver en del mere hår på brystet at skille sig ud!)

Du gør dig da ihærdige anstrengelse for at blive en del af flokken. Ikke, at
du skal bebrejdes dét ønske. Man kan måske bebrejde dem, der tror, det er
bedre og ligefrem selvvalgt, når man skiller sig ud fra flokken.

> Ynkeligt er hvad det er.

Har du set dig i et spejl fornyligt? Jeg husker dig som en klog kvinde med
selverkendelse. Hvor forsvandt hun hen? Lige nu er du blot en del af
flokken(!) af kvinder i nærværende gruppe, der hyler den sædvanlige sang fra
de varme lande.

Ynkeligt er, hvad det er!

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 04-12-05 08:10

> [...]
> selverkendelse. Hvor forsvandt hun hen? Lige nu er du blot en del af
> flokken(!) af kvinder i nærværende gruppe, der hyler den sædvanlige sang

Nusler er sgu ofte genial, men det kræver jo en kvalificeret med/modspiller

MVH
Henning

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 04-12-05 09:58

Henning wrote:

> Nusler er sgu ofte genial, men det kræver jo en kvalificeret med/modspiller

En portør i psykiatrien, altså ?

--
Ejvind

Fra : Tony

Dato : 04-12-05 10:39

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

>>> selverkendelse. Hvor forsvandt hun hen? Lige nu er du blot en del af

> En portør i psykiatrien, altså ?
>
> --
> Ejvind

Eller en skizofren ?

Tony

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 05-12-05 14:29

Tony wrote:

> Eller en skizofren ?

Bare klø på, Tony.

--
Ejvind

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 12:17

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev

> Ynkeligt er hvad det er.
>
> mange hilsner

Du aner ikke hvad du snakker om.
Der er altså stor forskel på folks jargon, om man arbejder i en bank eller
som håndværker.
Det er muligt du syntes det giver mere hård på brystet, at skille sig ud fra
flokken, men der er bare ikke altid lige så sjovt.
Mon ikke det er din tankegang som er lidt indskrænket ?

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 03-12-05 12:51

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Du aner ikke hvad du snakker om.

Jo.

> Der er altså stor forskel på folks jargon, om man arbejder i en bank eller
> som håndværker.

/ironi on
Virkelig?
/ironi off

Du tror ikke, at det er muligt at tilpasse sig situationerne og
omstændighederne?

- jeg bruger ikke samme jargon altid, hvilket du måske har bemærket.

> Det er muligt du syntes det giver mere hård på brystet, at skille sig ud
> fra flokken, men der er bare ikke altid lige så sjovt.

Jeg synes, at det er meget sjovere - så jeg ville kvie mig voldsomt ved at
blive afhængig af "flokmentalitet".

> Mon ikke det er din tankegang som er lidt indskrænket ?

Jo, det er den til tider, især når det kommer til tåber/idioter - helt
klart.

Jeg kan blive så træt af dem, at det halve kunne være mere end nok.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 13:15

> [...]

> klart.
>
> Jeg kan blive så træt af dem, at det halve kunne være mere end nok.

Det står godt nok værre til med dig, end jeg først har antaget.
Hvor lang tid er det egntlig siden,en mand gav dig en ordentlig orgasme ?
Du lyder pissefrustreret.

Tony

Fra : Trine Pedersen

Dato : 03-12-05 14:35

Tony wrote:

> Det står godt nok værre til med dig, end jeg først har antaget.
> Hvor lang tid er det egntlig siden,en mand gav dig en ordentlig orgasme ?
> Du lyder pissefrustreret.

Hvad dælen er det nu lige det har at gøre med alting? Det er pænt træls
at man som kvinde enten får smidt i hovedet man har PMS eller får for
lidt sex hvis man ikke erklærer sig enig i mænds tankegang.

Lad os nu bare erkende at mænd og kvinder _er_ forskellige og at kvinder
godt kan tænke selvstændige tanker om dette og hint uden at det skal
tolkes som et sikkert tegn på sexmangel ...

Jeg må i øvrigt hertil indskyde at jeg ikke er enig med Nusles tankegang
om at det er pissefedt at være den der står udenfor. At være den der er
anderledes osv.

Det kan det være - det sker med jævne mellemrum at jeg stiller mig uden
for en given gruppe fordi jeg ikke ønsker at deltage i gruppens øvrige
sociale liv blot fordi jeg i anden sammenhæng er placeret i gruppen (Det
kan fx. være på en arbejdsplads hvor man jo placeringsmæssigt har en
fælles ramme - men det betyder sørme ikke at jeg fx. nødvendigvis skal
til at følge med i dansk fodbold fordi det gør alle de andre. Så pyt med
at jeg ikke kan deltage i netop den snak - jeg overlever nok - jeg
plejer gerne at sige at jeg overlader den slags til folk der faktisk kan
li det.).

Men det er altså også rart at være i en gruppe hvor langt de fleste
rammer er fælles og hvor man kan bevæge sig over hele spektret. Eller
bevæge sig i den del af spektret man normalt ikke færdes i i andre
sammenhænge.

--
Mvh Trine P.

Fra : Paul

Dato : 03-12-05 14:39

Trine Pedersen skrev:

> Lad os nu bare erkende at mænd og kvinder _er_ forskellige og at kvinder
> godt kan tænke selvstændige tanker om dette og hint uden at det skal
> tolkes som et sikkert tegn på sexmangel ...

Det er jo det der gør kvinder så dejlige... :)

--

M.v.h.

Paul

"I don't trust something that bleeds for five days and doesn't die"
Mr. MacKay, South Park

Fra : Trine Pedersen

Dato : 03-12-05 15:06

Paul wrote:

> Det er jo det der gør kvinder så dejlige... :)

Og mænd ;)

--
Mvh Trine P.

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-05 15:59

> [...]
>
> Det står godt nok værre til med dig, end jeg først har antaget.
> Hvor lang tid er det egntlig siden,en mand gav dig en ordentlig orgasme ?

Det er IGEN det der: Kvinden får orgasme og så lukker hun røven/er glad.
Hvor er du bare ensporet....

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 16:50

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote in message

> Det er IGEN det der: Kvinden får orgasme og så lukker hun røven/er glad.
> Hvor er du bare ensporet....

Nå jaja Nana.- nu er jeg jo ikke kvinde,så jeg er nok ikke helt klar over,
hvad der er galt,når en kvinde opfører sig uligevægtig.
Jeg har altid troet, at kvinders humør sidder mellem benene, det gør det da
hos mange mænd.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 04-12-05 01:30

> [...]
> hvad der er galt,når en kvinde opfører sig uligevægtig.
> Jeg har altid troet, at kvinders humør sidder mellem benene, det gør det

ja, det gør det hos nogle mænd. Siden hvornår har mænd og kvinder været ens?
Men nej, du er ikke en kvinde, og ved helt åbenlyst ikke hvad du taler om.

Fra : Henning

Dato : 04-12-05 08:48

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Men nej, du er ikke en kvinde, og ved helt åbenlyst ikke hvad du taler om.

PAS er nu noget at tage alvorligt, min kone og datter
har det samtidig, og så kan jeg godt af og til ønske jeg
var i Sibirien
Men du har nu ret, han kan ikke have megen erfaring
med kvinder, de kvinder jeg har kendt, var nu ret snaksalige
efter orgasmen, hvor jeg helst ville sove, så det ville
være mest korrekt at sige at han lukker "røven" *LOL*

En kvinde jeg kender, havde som 23 åring endnu ikke
oplevet at få orgasme, hun var ganske henrykt, da det
skete første gang, hold op hvor hun snakkede op af døre
og ned af stolper i tiden efter
Så hvis man vil få en kvinde til at holde mund, er at
hjælpe hende til at få orgasme, nok ikke den mest
effektive metode.

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 04-12-05 18:32

"Henning" <h2m@.mail.dk> wrote in message

> [...]
> og ned af stolper i tiden efter
> Så hvis man vil få en kvinde til at holde mund, er at
> hjælpe hende til at få orgasme, nok ikke den mest

He... Nok ikke normalt. LOL Jeg har sommetider dte omvendte problem. At min
kæreste snakker for meget bagefter, hvor jeg lige skal stene lidt. LOL
Men nej, han fatter udpræget ikke ret meget.

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-12-05 12:05

> [...]
> Kald det flokmentalitet,- jeg tror bare det er sådan på mange
> arbejdspladser, især inden for håndværksindustrien.

Jeg er også slagter udlært for mange år siden

Slagter sangen:

Nu kommer første vers
Min far er slagter mester, og jeg er slagter svend
Min far han stikker grisene og pigerne stikker jeg

Nu kommer andet vers
Min far er slagter mester, og jeg er slagter svend
Min far han stikker grisene og pigerne stikker jeg

Nu kommer vers 3
Min far er slagter mester, og jeg er slagter svend
Min far han stikker grisene og pigerne stikker jeg

Vers 4.5.6.7.8.9. minder en del om de første 3
Pr. vers 25 øre 4 vers 1 krone

Melodi: Jorbær med fløde på

Mvh Steen

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-12-05 11:58

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sags skyld, jeg er oven i købet gammel bygnings håndværker, men
> jeg har sgu aldrig kunne grine af stupiditet.)

Det er ikke dig, kvinderne fantaserer om, kan jeg så afsløre for dig. Det er
heller ikke dig, mændende gider hænge ud med, kan jeg så også afsløre for
dig.

Du lyder som en type, der må slå sig ned som "terapeut", for at luske sig
til sex. Er du det i din fritid, når du ikke er portør på et psykiatrisk
hospital?

--
-Jens B.

Fra : Henning

Dato : 04-12-05 08:59

> Det er ikke dig, kvinderne fantaserer om, kan jeg så afsløre for dig. Det
> er heller ikke dig, mændende gider hænge ud med, kan jeg så også afsløre
> for dig.

Og det er mig bedøvende ligegyldig, jeg har fåte min rigelige del
af sex her i livet og når jeg nu har en dejlig kone, hvad fanden
skal jeg så med fantaserende kvinder?

> Du lyder som en type, der må slå sig ned som "terapeut", for at luske sig
> til sex. Er du det i din fritid, når du ikke er portør på et psykiatrisk
> hospital?

Som terapeut, er sex ikke det jeg tænker på, Nu er det DIG der
fantaserer

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 03-12-05 15:56

> [...]
> sags skyld, jeg er oven i købet gammel bygnings håndværker, men
> jeg har sgu aldrig kunne grine af stupiditet.)

Jeg har det bedst med bare at sige pik og fisse/mis. Når folk siger skråt
op, jah, så er det sgu bare grimt. Jeg bander selv som en tyrk og har det
grimemste sprog i min omgangskreds, når det slår mig. Men det der som tony
fyrer af. det er bare det grimemste eksempel på den fælhed der bor i nogle
mænds hjerne.

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 17:02

> [...]

> fyrer af. det er bare det grimemste eksempel på den fælhed der bor i nogle

Nå du syntes det er pænere at sige pik og fisse/mis, end at sige skråt op.--
Så kan du ellers stoppe din dobbeltmoral skråt op i fissen, og så se om du
føler dig mere hellig.
Når jeg bander, så er det som en dansker og ikke som en tyrker, man har vel
nationalfølelse.- måske du ikke er blevet ordentlig integreret endnu.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 04-12-05 01:32

> [...]
> Når jeg bander, så er det som en dansker og ikke som en tyrker, man har
> vel nationalfølelse.- måske du ikke er blevet ordentlig integreret endnu.

Hvad er der dobbeltmoralsk ved det? jeg bruger ikke grimme ord om smukke
ting, som feks kønsdele. Hvori består dobbeltmoralen eller helligheden?
Jeg brugte et udtryk, du forstod det ikke. Og hentyder du egentlig til at
jeg skulle være af anden etnisk herkomst eller? Igen går du ud fra meget
få/ingen fakta og konkluderer noget nærmest grinagtigt åndssvagt. (Og
forkert)

Fra : Henning

Dato : 04-12-05 09:15

> [...]

> jeg skulle være af anden etnisk herkomst eller? Igen går du ud fra meget
> få/ingen fakta og konkluderer noget nærmest grinagtigt åndssvagt. (Og

Hvad er der dog i vejen med ikke kaukasier? Jeg var sammen med
en kvinde den anden nat, hun var noget af et livsstykke, vittig og
morsom. Hun var Tyrkisk indvandre, tvangsgift som 17 årig,
havde 3 børn, var fraskilt og for det ikke skal blive alt for kedeligt,
så er hun også lesbisk og lever sammen med en sønderjysk kvinde
Jeg glemte at nævne hun også er muslim!

Det var dæleme en nat, der var bedre end i mange år
Masser af diskussion om kultur og religion! ( Hvorfor bruge tørklæde,
når nu en lille fiks kasket kan dække håret? Hun var karseklippet. )

Det er, ud over patienterne, sådanne farverige kvinder/mennesker,
der gør det spændende og givende at gå på arbejde

MVH
Henning

Fra : nana sørensen

Dato : 04-12-05 18:33

> [...]
>
> Det er, ud over patienterne, sådanne farverige kvinder/mennesker,
> der gør det spændende og givende at gå på arbejde

Hvem sagde at der var noget i vejen med indvandrere+ jeg sagde bare at jeg
ikke var det, og at det da var en skæg paralellel at drage.

Fra : Tony

Dato : 04-12-05 10:48

> [...]
> jeg skulle være af anden etnisk herkomst eller? Igen går du ud fra meget
> få/ingen fakta og konkluderer noget nærmest grinagtigt åndssvagt. (Og
Netop grinagtigt, det var nemlig meningen, men du fattede den bare ikke.
Slap nu bare helt af Nana, læg dig ned og tag dig en tur med
massageapparatet, så får du det meget bedre bagefter.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 04-12-05 18:34

> [...]
> Slap nu bare helt af Nana, læg dig ned og tag dig en tur med
> massageapparatet, så får du det meget bedre bagefter.

Måske er din humor bare rimelig skod og kun forståelig for dig selv? Alene
det at du mener at det er sjovt, det er dårlig humor. At du ikke kan se at
det ikke er humor/forståeligt for andre, er endnu dårligere humor.
Men igen... Jeg slapper fint af. Også uden konstante orgasmer. Jeg får hvad
jeg vil have.

Fra : Tony

Dato : 04-12-05 20:11

> [...]
> det ikke er humor/forståeligt for andre, er endnu dårligere humor.
> Men igen... Jeg slapper fint af. Også uden konstante orgasmer. Jeg får

Nej Nana, den var måske også lidt for svær at fatte.
Selv Nusle, som jeg regner for at være ret kvik, misforstod den også.- nok
om det.
Hvis din kæreste snakker løs efter en god bolletur, så tror jeg ikke han har
arbejdet hårdt nok for sagen.
Jeg ved bare at jeg er fuldstændig udbrændt bagefter.
Ikke at det behøver at være maratonsex,- det skal bare være intenst og
lidenskabeligt.
Godt at høre, du får hvad du vil have.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-12-05 22:17

> Godt at høre, du får hvad du vil have.

Lad mig gætte: Du skal ud og have en håndtrold ved tanken om, hvad nana får?

--
-Jens B.

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 00:20

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Lad mig gætte: Du skal ud og have en håndtrold ved tanken om, hvad nana
> [...]

Godt gættet Jens.

Selv om jeg fik taget det værste af trykket her i week-enden til
julefrokosten, så skulle man da være et dovent svin, hvis ikke der snart
skulle ske noget frækt igen.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 05-12-05 00:40

> [...]
>
> Selv om jeg fik taget det værste af trykket her i week-enden til
> julefrokosten, så skulle man da være et dovent svin, hvis ikke der snart

ja, eller bare et svin?

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 00:53

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote

> ja, eller bare et svin?

Nana for fanden, hvis ikke man som mand skal ud og svine sig til engang
imellem,så lever man sgu da ikke et ordentligt liv.
Hvad siger ''kæresten'' ellers til at du sidder her og sviner mig til ?--
eller kan dildoen ikke sige noget ?

Fra : nana sørensen

Dato : 05-12-05 08:55

> [...]
> imellem,så lever man sgu da ikke et ordentligt liv.
> Hvad siger ''kæresten'' ellers til at du sidder her og sviner mig til ?--

Jo, man kan sagtens leve et ordentligt liv. Ingen mand SKAL ud og "svine sig
til" (igen grimt udtryk for noget der vel skal føles fedt) for at være
lykkelig/ have et ordentligt liv. IGEN går du ud fra at alle mænd er som
dig.
Kæresten syntes heldigvis også at typer som dig er et dårligt eksempel på
manderacen.

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 17:33

> [...]
> dig.
> Kæresten syntes heldigvis også at typer som dig er et dårligt eksempel på

Nana med den røde mund,
og lange sorte negle,
hun griner,og er lidt dum,
for hun er glad.
det er så trist, der er så trist, siger de.
( Kim Larsen ) : o D

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 06-12-05 02:23

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev

> Nana med den røde mund,
> og lange sorte negle,
> hun griner,og er lidt dum,
> for hun er glad.
> det er så trist, der er så trist, siger de.
> ( Kim Larsen ) : o D
>
> Tony

Den har jeg da virkelig ALDRIG nogensinde hørt før. Aldrig nogensinde. hvor
"opfindsomt".

Fra : nana sørensen

Dato : 05-12-05 00:40

> "Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

> Lad mig gætte: Du skal ud og have en håndtrold ved tanken om, hvad nana
> [...]

Jeg tror du har ret. (selvom tanken om tony featuring håndtrold er en kende
øhm... fæl)

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 00:57

> [...]
>
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Jeg tror du har ret. (selvom tanken om tony featuring håndtrold er en

Ååh, lad nu vær' Nana, indrøm bare at du har våde drømme om mig.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 05-12-05 08:55

> Ååh, lad nu vær' Nana, indrøm bare at du har våde drømme om mig.
>
> Tony

tror du virkelig at du er værdig til mine våde drømme? nah...

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 17:44

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tony@carpediem.dk> wrote

> tror du virkelig at du er værdig til mine våde drømme? nah...

Selvfølgelig er jeg det Nanatøs.

Bare vent til vi lærer hinanden bedre at kende.
Du er selvfølgelig lidt genert her i starten.
Det går snart over.
Du skal bare rive dig løs fra det der vanesex, du har med din kæreste, og så
få noget fremmed og mere spændende sex.- Så liver du op og bliver et helt
nyt menneske.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 06-12-05 02:24

> [...]
> Du skal bare rive dig løs fra det der vanesex, du har med din kæreste, og
> så få noget fremmed og mere spændende sex.- Så liver du op og bliver et

nah... Jeg tænder ikke på stupidt orddiarre fra en åbenlyd imbecil. Sorry...
Du må lede et andet sted. Genert har jeg aldrig været.
vanesex+ Nah... Jeg hører heldigvis til en af dem, eller rettere to af dem,
som dyrker fantastisk og intens sex, selvom jeg er i et langt forhold. jeg
er sexuelt intelligent nok til at sørge for at hvekren jeg eller min kæreste
keder os. så Nah....

Fra : nana sørensen

Dato : 05-12-05 00:39

> [...]
> Jeg ved bare at jeg er fuldstændig udbrændt bagefter.
> Ikke at det behøver at være maratonsex,- det skal bare være intenst og

Når ingen mennesker fatter din sjovhed, kan det så være fordi du kun er sjov
for dig selv?
Jeg har den her kæreste vis hjerne ikke sidder i pikken. Ergo kan han godt
tale, selvom han nærmest er tyndslidt. Igen går du ud fra at alle mænd er
som dig, hvilket heldigvis ikke er tilfældet. Intenst? ja. Lidenskabeligt?
ja. Nok af det? Ja.

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 00:58

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 01:09

> [...]
> som dig, hvilket heldigvis ikke er tilfældet. Intenst? ja. Lidenskabeligt?

Du er vel ikke jaloux, nu du har set, jeg har fået tøet Nusle op?
Bare sig til, så er jeg der inden du kan nå at få trusserne af.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 05-12-05 08:56

> [...]
>
> Du er vel ikke jaloux, nu du har set, jeg har fået tøet Nusle op?
> Bare sig til, så er jeg der inden du kan nå at få trusserne af.

Hvad har jeg at være jaloux over? At en mindrebemidlet klaphat tror han er
sjov, og at nusle syntes han er det? Nah igen...
Tanken om dig i nærheden af mig giver mig lettere kvalme.

Fra : Tony

Dato : 05-12-05 17:58

> [...]

> sjov, og at nusle syntes han er det? Nah igen...
> Tanken om dig i nærheden af mig giver mig lettere kvalme.

Hvad jeg har af midler, kender du ikke noget til.
Jeg har i hvert fald midler nok til at gi' en tur i pariserhjulet.
'' Kvalme '' -- Det siger jeg dig bare Nana, hvis det viser sig at du er
gravid, så hold lige mig udenfor.
At jeg gerne vil bolle dig godt og grundtigt igennem, er en helt anden sag.-
men ikke noget med småbørn.
Det må du snakke med din kæreste om.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 06-12-05 02:26

> [...]
> gravid, så hold lige mig udenfor.
> At jeg gerne vil bolle dig godt og grundtigt igennem, er en helt anden

Næh, jeg kender ikke dine midler, men de rager mig en klaphat. du har intet
jeg har brug for/ønsker.
og igen, selv hvis du var den sidste mand på jorden, så ville jeg ikke
engang fortælle dig hvad klokken var, og da slet ikke bolle med dig.
gravid? nah... Jeg adminstrerer prævention fint.

Fra : Tony

Dato : 06-12-05 06:31

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev

> gravid? nah... Jeg adminstrerer prævention fint.

Ja ja lille Nanatøs, det _måtte_ jo komme en dag.
For hvis det er pga. overgangsalderen at du administrerer preventionen fint,
så skal det da ikke skille os ad.- Jeg er også til ældre modne kvinder.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 06-12-05 16:26

> [...]
> For hvis det er pga. overgangsalderen at du administrerer preventionen
> fint, så skal det da ikke skille os ad.- Jeg er også til ældre modne

Det skulle undre mig, hvis jeg var i overgangsalderen, da jeg er 22 år
gammel. Og jeg har adminstreret prævention fint siden jeg blev 14, så nah
igen.

Fra : Trine Pedersen

Dato : 06-12-05 07:59

nana sørensen wrote:
> [...]

> engang fortælle dig hvad klokken var, og da slet ikke bolle med dig.
> gravid? nah... Jeg adminstrerer prævention fint.

Nana altså - at du gider blive ved?!

--
Mvh Trine P.

Fra : nana sørensen

Dato : 06-12-05 16:27

"Trine Pedersen" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> Nana altså - at du gider blive ved?!
>
> --
> Mvh Trine P.

Gider jeg heller ikke

Fra : andropov

Dato : 01-12-05 22:01

On Thu, 1 Dec 2005 21:29:00 +0100, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>Hej,
>
>Andropov - hvis der overhovedet findes en respektfuld måde at sige det på,

Kan du ikke forholde dig til hvad folk skriver i stedet for at strø om
dig med ukvemsord....

Fra : nusle nuslesen

Dato : 01-12-05 23:45

"andropov" <nospam@andropov.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Kan du ikke forholde dig til hvad folk skriver i stedet for at strø om
> dig med ukvemsord....

Du skriver aldrig noget brugbart - kun overflødige bemærkninger såsom:
"Men hvad fanden mænd har vel også godt af lidt hånd til
vinterdepressioner :)
Sådan kan det vel også være for kvinder..."

eller

"Freud og Jung har måske ikke levet forgæves."

Ved du egentlig noget som helst om Freud og Jung? F.eks. at Jung var
fuldstændigt opslugt af Freud og hans psykoanalyse (Jung betragtede Freud
som sin "læremester"), indtil Freud tog kraftigt afstand fra Jungs intime
samvær med patienter (meget apropos!) - hvorefter Jung gjorde et nummer ud
af at fremstå, som om han derefter repræsenterede en helt anden "retning"
end Freud, hvilket er ren ordflom, eftersom han blot overførte psykoanalysen
til voksne/midaldrende (altså den del af psykoanalysen Freud hovedsageligt
havde centreret omkring barndommen). Altså mest af alt en slags
kopiering/omformulering/overføring.

Der er hverken substans eller andet godt at finde i langt størstedelen af
dine indlæg.

Jeg synes virkelig, at du er en idiot. Måske kunne du med fordel læse bogen
"Du er et uvidende fjols" fra 1969, jeg husker ikke forfatterens navn. Skønt
den har mistet sin samtidsværdi, er den stadig yderst læseværdig.

Bortset fra det, så har jeg ikke været udsat for hustrumishandling - men lad
ikke fakta hæmme dig, det ville jo være svært uvant.

mange hilsner

FUT: dk.snak.snik

Fra : Peter Westh

Dato : 02-12-05 07:39

> [...]
> bogen "Du er et uvidende fjols" fra 1969, jeg husker ikke forfatterens
> navn. Skønt den har mistet sin samtidsværdi, er den stadig yderst

30.12
Chad C. Mulligan
Du er et uvidende fjols / på dansk ved Tørk Haxthausen
Fremads fokusbøger
.. - Fremad, 1971. - 160 sider
Originaltitel: You're an ignorant idiot.
Betragtninger over menneskets situation i dag.
Litteraturhenvisninger.
ISBN 87-557-0186-8 : kr 20.70.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 11:04

"Peter Westh" <pwesth@fjern.hum.ku.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> . - Fremad, 1971. - 160 sider
> Originaltitel: You're an ignorant idiot.
> Betragtninger over menneskets situation i dag.

Takker

mange hilsner

Fra : Henning

Dato : 02-12-05 08:00

> [...]
>
> Hej,
>
> Andropov - hvis der overhovedet findes en respektfuld måde at sige det på,

Ej Nusle altså
akupressur virker sgu da, det bedst kendte punkt i skeden er G-punktet
Men de punkter der er virksomme ligger nu ikke i vagina, men på
skambenet, disse punkter bruges ved behandling for barnløshed, men
ikke som primære punkter og jeg brugte at bede kvinderne om selv
at aktivere disse punkter, for behandling af sindet, aktiveres punkter
der ligger omkring navlen, der har punkter i og omkring kønsdelene
ikke den store virkning.

Akupresur/akupunktur er en flere tusind år gammel kinesisk
behandlingsmetode, der virker, man kan lave store kirougiske
indgreb ved at sætte nåle i på strategiske steder, som blokere
for smertesansen for det område der skæres i.

Det var ikke ualmindeligt, at kvinder reagerede seksuelt på
akupressur, når punkter på korsben, skamben, omkring bryster
blev behandlet, derfor er det alfa og omega, at der er en 3 person
i umiddelbar nærhed, når kvindens intimzoner manipuleres, i mit
tilfælde, var min kone altid i nærheden og kunne høres gennem
en åben dør, pusle rund i de tilstødende værelser/rum.

MVH
Henning

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 11:20

"Henning" <h2m@.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ej Nusle altså

Ej hvad - manden er en idiot

> akupressur virker sgu da, det bedst kendte punkt i skeden er G-punktet

Ja, det kan sikkert virker på nogle ting - f.eks. vulvodyni eller måske
endda barnløshed, men da ikke på en vinterdepression (efter min mening).

- desuden er det ikke det, som det handler om her. Enhver der har set det
klip med Ventegodt kan da høre med et halvt øre, at han bare er ude på at
give de unge piger lidt fingerfisse. Man må være vokset op i en beskyttet
atmosfære for ikke at fatte det.

> [...]
> indgreb ved at sætte nåle i på strategiske steder, som blokere
> for smertesansen for det område der skæres i.

I know.

> [...]
> tilfælde, var min kone altid i nærheden og kunne høres gennem
> en åben dør, pusle rund i de tilstødende værelser/rum.

Så sagde du vel til dem, at du ville være intim med dem, at du syntes de var
skønne og dejlige, at du gerne ville i trusserne på dem men at det først
krævede tillid, at de sikkert følte sig som småpiger mens de snakkede med
dig eller mens de fik vaginal akupressur osv. osv. Du ved, som den gode Hr.
Ventegodt. Det er jo den eneste professionelle måde at varetage et sådant
erhverv på.
/ironi off

Hvis en læge ymtede et suk i den retning, ville han automatisk blive
diskvalificeret til at behandle mig - og hvis jeg alligevel valgte at lægge
mig på briksen, så ville det være fordi jeg syntes han var lidt lækker, og
han derfor godt måtte give mig fingerfisse, og så ville jeg sgu' da ikke
"bryde sammen" bagefter.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 02-12-05 22:07

> [...]

> lægge mig på briksen, så ville det være fordi jeg syntes han var lidt
> lækker, og han derfor godt måtte give mig fingerfisse, og så ville jeg

Netop, men det var jo netop hvad vi så i tv,_ hun_ gjorde.
Hun følte hun var blevet forsmået,- han gad fortsætte behandlingen,fordi han
mente den var blevet for personlig.
Forsmået kvindfolk er noget af det værste en mand kan komme ud for.
Der er ikke grænser for hvad de kan finde på, for at hævne sig på manden.
Det er netop hvad vi lige har været vidne til gennem medierne.

Tony

Fra : nusle nuslesen

Dato : 02-12-05 23:49

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Netop, men det var jo netop hvad vi så i tv,_ hun_ gjorde.

Nope - vi så en journalist, ikke en patient som sådan.

> [...]
> Der er ikke grænser for hvad de kan finde på, for at hævne sig på manden.
> Det er netop hvad vi lige har været vidne til gennem medierne.

Vi har været vidne til en journalists arbejde "i marken", for at afsløre en
mand med fingrene for langt fremme - og så har vi været vidne til endnu en
mands hysteriske hyleri om hvor uretfærdige kvinder er, når hans stakkels,
misforståede jeg afsløres.

Uha, det er altså også en grimmer en.

Skrup dog hjem i fars skørt og flæb over de der grusomme kvinder, og tag
gerne Ventegodt med dig.

mange hilsner

Fra : Tony

Dato : 03-12-05 00:27

> [...]
> en mand med fingrene for langt fremme - og så har vi været vidne til endnu
> en mands hysteriske hyleri om hvor uretfærdige kvinder er, når hans

Ja det afhænger jo af øjnene som ser.

> Uha, det er altså også en grimmer en.
>
> Skrup dog hjem i fars skørt og flæb over de der grusomme kvinder, og tag
> gerne Ventegodt med dig.
>
> mange hilsner

Det er der vist mange liderlige kvinder som ville blive kede af.

Tony

Fra : Peter Westh

Dato : 03-12-05 08:55

"Tony" <tony@carpediem.dk> skrev i en meddelelse
> Hun følte hun var blevet forsmået,- han gad fortsætte behandlingen,fordi
> han mente den var blevet for personlig.

Jeg går ud fra der skulle have været et "ikke" et sted i den sætning? Men
der har da ikke på noget tidspunkt været tale om, at Vendtegodt har afbruft
behandlingen?

/P

Fra : Paul

Dato : 01-12-05 01:52

nusle nuslesen skrev:

> [...]
>
> Man siger, at de kloge narrer de mindre kloge - nogle af os går sandelig
> frugtbare tider imøde - vi er omgivet af idioter.

Godt slået i bolledejen! ;)

Eller som en tidligere kollega sagde: "Den sidste idiot er ikke født endnu!"

Fra : Poul Nielsen

Dato : 01-12-05 11:45

> [...]
>
> Man siger, at de kloge narrer de mindre kloge - nogle af os går sandelig
> frugtbare tider imøde - vi er omgivet af idioter.

LOL du ramte sømmet på hovedet, eller sku jeg sige pikhovedet .

Fra : Tony

Dato : 01-12-05 15:26

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> LOL du ramte sømmet på hovedet, eller sku jeg sige pikhovedet .

AV AV, er du fakir.?

Tony

Fra : Peter Westh

Dato : 01-12-05 15:54

> AV AV, er du fakir.?

Genitial akupunktur.

/P

Fra : ThomasB

Dato : 01-12-05 16:55

> Genitial akupunktur.

Peter "Ventegodt" Westh's nyudviklede genitialakupunktur - tjoe.. det skal
du da nok komme i Ekstra Bladet med.