Noget helt andet.
Fra : Ole

Dato : 11-06-01 05:57

Jeg mangler nogle naviistiske billeder af dansende afrikanere/cubanere.
Hvor kan jeg finde sådan nogle?

PFT

Ole

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 11-06-01 10:08

Mon, 11 Jun 2001 06:56:30 +0200, "Ole" <otn@stofanet.dk>:

> Jeg mangler nogle naviistiske billeder af dansende afrikanere/cubanere.
> Hvor kan jeg finde sådan nogle?

Naviistiske? Hvad skal du bruge det til?

-j

--
Boligløs i København siden 1.04.01. Kan du hjælpe?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-06-01 19:40

Janus Sandsgaard <janus@netcetera.dk> wrote:

> Naviistiske? Hvad skal du bruge det til?

små halvnøgne "neger" piger der leger på savanen

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København

Fra : Tom Søgaard-Jensen

Dato : 11-06-01 13:18

De bedste kunstsites jeg kender er: www.artchive.com og www.ocaiw.com

der er rigtig meget materiale, men om de også har lige det der ...

Mvh

Tom

Fra : Ole

Dato : 12-06-01 06:09

Tom Søgaard-Jensen <tomsoegaard@get2net.dk> wrote:

> De bedste kunstsites jeg kender er: www.artchive.com og www.ocaiw.com
>
> der er rigtig meget materiale, men om de også har lige det der ...
>
> Mvh
>
> Tom

Tak for svarene. Billedet skal bruges til en cd forside.

mvh

Ole