Problemer med linieskift i <table>
Fra : Steen Kjøng Paulsen

Dato : 30-11-05 10:49

Sidder og roder med et projekt på HTX. Er ved at opbygge en
hjemmeside, men er stødt på problemer. Vil have indsat nogen
på flere linier. De vil kun ligge på en linie.

Jeg har taget et screenshot for at illustrere hvad jeg mener:
http://festby.gruset.dk/probs.jpg

Kildekoden til siden er her:
http://festby.gruser.dk/probs.htm

Hvad gør jeg forkert?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Steen Kjøng Paulsen

Dato : 30-11-05 11:36

Liget et linkfix http://festby.gruset.dk/probs.htm

Fra : Steen Kjøng Paulsen

Dato : 30-11-05 12:20

> [...]
ligge
> på flere linier. De vil kun ligge på en linie.
>
> Jeg har taget et screenshot for at illustrere hvad jeg mener:

Så virker det.. Fik lige sat gang i noget rowspan og colspan, så
problemet er løst :)