Skærme
Fijala 3554
Fladskærm 20 21" 8 ms skal man vælge...
Fra : Brian Simonsen

Dato : 30-11-05 09:16

Hej

har i øjeblikket en LG 1980q som jeg er helt vildt tilfreds med. er kun et
enkelt minus. kan kun køre 1280*1024 som alle 19" kun kan. den har tn panel
og er på 8 ms. rigtig god skærm ..

Vil gerne have en som kan køre 1600*1200 da jeg brugere den til spil skal
den være hurtig og være skarp.

har i nogle forslag til hvad man skal gå efter.

Mv

Brian

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 30-11-05 16:23

"Brian Simonsen" <fiznap80SLETDETTE@hotmail.com> writes:

> [...]
> den være hurtig og være skarp.
>
> har i nogle forslag til hvad man skal gå efter.

Jeg har den "gamle" vp201b, og ville selv kigge på efterfølgeren
VP2030b.
http://www.viewsoniceurope.com/dk/Products/LCDProf/VP2030b.htm

Kai

Fra : Martin Sørensen

Dato : 30-11-05 21:18

> [...]
> skal den være hurtig og være skarp.
> har i nogle forslag til hvad man skal gå efter.

Jeg er selv fint tilfreds med min Samsung 214T, som er på 21,3" / 1600x1200
/ 8ms. Jeg har intet at udsætte på opdateringstiden i hverken film eller
spil. Eneste lille ulempe er at der er en lille forsinkelse på billedet, men
det regner jeg med er pga. signalbehandlingen for at få panelet ned på 8ms
fra de oprindelige 25ms. Det er dog ikke værre end at jeg kan leve med det,
og efter at jeg har fået mig en bedre mus med hurtigere opdatering, så kan
jeg næsten ikke mærke det mere.

--
signing off.. Martin Sørensen